< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off design by: Image Hosted by ImageShack.us

DETALJNO O MOJIM FRENDOVIMA

Koja vam je najljepsa cura u skoli?
Natasa
Arijana
Amy
Vitoria
Katarina
Pepla
Iwa
Cella
  
pollcode.com free polls






Linkovi

ščuric
monika-nikolinina sestra
raić

http://www.cajanka.com/quiz/63981135/res/
MySpace

MySpace

myspace layout

myspace layout

myspace layout

myspace layout

blog layouts

blog layouts


Friendster images

Friendster images

Myspace layouts

Myspace layouts

Bigoo

Bigoo


Bigoo

Bigoo


blog layouts

blog layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Friendster images

Friendster images


Customize your blog

Customize your blog


Friendster

Friendster


Blog images

Blog images


MySpace images

MySpace images


Image hosting

Image hosting


image hosting for myspace

image hosting for myspace


free image hosting

free image hosting


free image hosting

petak, 02.02.2007.

NESTO SE CUDNO DOGAĐA!!

Naime u ovih zadnjih par dana nesto se čudno događa!!!!!
Katarina i ja smo se pomirili s Marcelom ali se Katarina posvadala s Ninom ali ja nisam!!!!
I tako užasno je dosadno i odsad imam 3 best frendice a to su :KATARINA,MARCELA I NINA
A jeste neki dajte pliz mi dajte vise komentara da prestignem ščurica u komentarima da mi se vise ne ruga pa da se ja njemu pocnem smijati :))thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup
Naime imam jednu tužnu vijest:moja baka koja ima 77 godina ima upalu pluča i danas su je moja mama i moja sestra odvele u bolnicu, nadam se da ce biti sve uredu!!!!!!
Sutra ujutro je užas živi!!!! Prvo se moram dići u 6,00 jer imam selekciju u 7,30 a poslije toga imam trening u 9,00 tako da cu biti umoram.U 14,00 iidem kod druge bake koja ima rođendan i tata če me vratiti doma u 16,00 jer odmah idem frendu na rođendan!!!! UBITE MEbangbangbang
Vidite koliko ja imam aktivnosti ha??????
Ali to nije sve ja idem u nedjelju navece BONI-u na rođendan tako da necu moci uciti :)))thumbupthumbupthumbup
I tako cujemo se pozdrav svima i molio bih da mi date ili 50 komentara ili vise da prestignem Ščurica!!!!!
KISSS SVIMAwavewavewavewavekisskiss
KATARINA VOLIM TE :)....lol.....kisskisskisskisskisskisskisskiss

- 22:58 - Komentari (21) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.