nedjelja, 21.10.2007.

Jedan jako dobar slobodan dan.......

Probudim sezijev,protrljam oci za budenje i onda se dobro protegnem za dobro jutro..ostanem lezati jos neko vrijeme i uzivati u neradnom nedeljnom jutru rofl !!!!!!!!!!!!!!!!!
O kakvog li gusta......onako bezoobavezno ustati,umiti se,oprati zube,nasmijesiti se sebi u ogledalu i zatim skuhati svoju prvu jutarnju kavicu,sjesti na krevetac,uzeti Bibliju i uzivati u bozjoj prisutnostithumbup
Bio je ovo jos jedan dobar dan........thumbup



Isuse hvala ti na svemu i cuvaj moje prijatelje!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VOLIM TEcerek....TI SI PJESMA MOJE DUSE I RADOST MOGA SRCA....TI SI NAJBOLJE STO MI SE DOGODILO U ZIVOTUyes!!!!!!!!!!!!!!

- 22:43 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Moje misli.....osjecaji i pogledi na svijet i ljude..........

Nesto o mojoj malenkosti..........

Godina:komada-27!!!!!
Opis posla:jedna iz one skupine tzv.malih obrtnika s puno perspektive-ha,ha,ha!!!!!
Sto volim:pa to je pitanje na koje mogu s lakocom odgovoriti,to su:setnje prirodom,izleti,sve vrste putovanja,
topli kakao,dobra hrana,kupanja na rijeci-zapravo,obozavam rijeku!!!!!
Zatim dobre knjige,pisanje...opustena druzenja s prijateljima...prijatelji od kojih mogu nauciti o stvarima o
kojima sama nemam pojma...kvalitetne koncerte,dobre izlozbe,kazaliste...obozavam dobru fotografiju....
a najvise od svega volim Onoga koji mi je dao zivot i priliku da uzivam u svim ovim prekrasnim stvarima-Onoga
koji je iznad svih i svega-mog Boga i najboljeg prijatelja-ISUSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!