petak, 03.08.2007.

NESTO STO TAKO CESTO ZABORAVIMO......

Danas sam se probudila radosna i puna sretnih misli.......
Podigla sam svoj pogled prema nebu i sa osmijehom na licu zahvlila Bogu na svim predivnim ljudima koje je stavio na moj put.Cesto smo tako puni kriticizma da jednostavno zaboravljamo na sve one dobre stvari koje nam se dogadaju u zivotu i na sve one divne ljude koji cine ovaj zivot boljim mjestom.
Vrlo cesto razmisljamo kako bi voljeli globalno utjecati na zivote ljudi,kako bi zeljeli promjeniti ovo ili ono ovisno o problemu koji u tom trenutku uvidamo i koji nas toliko opterecuje da bi ucinili sve kako bi ga rijesili....a na tom putu jednostavno zaboravljamo na one koji su nam najblizi...nase prijatelje,decka,muza,roditelje,djecu....ljude koji su uz nas stalno,zajedno sa svojim potrebama i zeljama!
To su oni koji su odlucili ostati uz nas bez obzira na sve..oni koji znaju kako izgledamo ujutro kad se probudimo,oni koji nas nasmiju kada je potrebno i koji nas utjese kada mislimo da se cijeli svijet oko nas rusi,to su oni koji nam pomazu da ustanemo kad bi najradije digli ruke od zivota,to su ljudi koji nas cijene zbog nas i vole sa svim nasim manama,oni koji nam pomazu da se mjenjamo i ucinimo ovaj svijet ljepsim mjestom za sve!!!!
Nikada ne bi smijeli zaboraviti na njih!!!!!!!!!!
Ovaj post odlucila sam posvetiti ljudima koji me cine boljom osobom,koji me nasmiju kad je to potrebno,koji placu samnom i poznaju moje srce!!!!!!!!!!!!! MOJIM PRIJATELJIMA :-)
Hvala vam...jer me volite!!!!!

MIRELA-sto reci tebi koju znam godinama...s kojom sam prosla radost i tugu iskusila svadu i mir?!
trebalo je puno volje da dodemo do ovoga gdje smo danas!!!
Zahvalna sam Bogu jer nikada nismo digle ruke jedna od druge,vec smo se uvijek
borile i gurale jedna drugu naprijed!!
Hvala ti sto si uvijek bila iskrena prijateljica i sto nikada nisi izgubila vjeru u mene!!!
Volim te

BUBICA-hvala ti na tvojoj beskrajnoj ljubavi i suosjecanju,
hvala na ramenu za plakanje i svakom ohrabrenju :-)

BRANE-hvala ti sto si bio i ostao pravi prijatelj...
uvijek spreman pomoci,saslusati bez osude,a ipak u mudrosti ukazati na stvari koje
su krive i naravno istresti koji vic iz rukava i nasmijati kad je potrebno :-)
(...kaj je ovo )_ ? pa labud! a ovo _( ? budla..aha,ha...) tebe ne bih mijenjala za nista,jer tvoje
prijateljstvo mi je predragocijeno :-)

CULE-hvala ti na tvojoj otvorenosti i radosnom duhu!!!!!Bez tebe ovaj zivot nebi bio isti,veliki si
blagoslov....hvala ti na svemu :-)

IVANCICE-sve sto tebi mogu reci je:Sunce moje malo!!!!
hvala ti sto jesi ti...uvijek posebna u mom zivotu!!!!!!!!!!

MARE-hvala ti sto si svojom kreativnoscu uljepsala moj salon i sto se brines da uvijek imam tako lijepe
podsjetnice!!!! I naravno sto mi uvijek dajes do znanja koliko ti znacim,cak i onda kada
mislim da to nicime ne zasluzujem!!!!!!

RUKAVCI-najbolje molitve.....uvijek s vama
najbolje gozbe uvijek s vama.....naravno ak ja kuham!!! inace sam osudena na bakinu
sarmu....ili?????
Za nikog ne kuham s takvom radoscu kao za vas i ne prolijem toliko suza kao za
jedan rucak po vasoj narudbi...hren sos,to ne ribam ni za sebe,al za vas...ribam i placem!

BOJANE-najbrze i najlude voznje na motoru s tobom!!!
hvala ti na paznji i prijateljstvu :-)

Hvala svima onima koje nisam stavila na ovaj popis,a dio su mog zivota!!!!!!!!!!!!!!!!
Hvala vam sto ste mi pokazali koliko sam zapravo bogata i sretna!!
Volim vas.................................

- 16:44 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Moje misli.....osjecaji i pogledi na svijet i ljude..........

Nesto o mojoj malenkosti..........

Godina:komada-27!!!!!
Opis posla:jedna iz one skupine tzv.malih obrtnika s puno perspektive-ha,ha,ha!!!!!
Sto volim:pa to je pitanje na koje mogu s lakocom odgovoriti,to su:setnje prirodom,izleti,sve vrste putovanja,
topli kakao,dobra hrana,kupanja na rijeci-zapravo,obozavam rijeku!!!!!
Zatim dobre knjige,pisanje...opustena druzenja s prijateljima...prijatelji od kojih mogu nauciti o stvarima o
kojima sama nemam pojma...kvalitetne koncerte,dobre izlozbe,kazaliste...obozavam dobru fotografiju....
a najvise od svega volim Onoga koji mi je dao zivot i priliku da uzivam u svim ovim prekrasnim stvarima-Onoga
koji je iznad svih i svega-mog Boga i najboljeg prijatelja-ISUSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!