Blog Sadašnjeg trenutka

srijeda, 20.05.2009.

The Work - 60 dana kasnije...

Prošlo je otprilike 60 dana da sam se vratio iz LosAngelesa sa Škole od Byron Katie. U tih 60 dana nije bio niti jedan dan da nisam napravio Work barem na jednoj misli. Nastojati ću da takav pristup zadržim i dalje. Sve u svemu, jako sam zadovoljan da sam bio u LA-u jer za mene Work jako dobro funkcionira... Ja sam radio Work i prije LA-a, ali tek nakon LA-a je počelo stvarno jako dobro funkcionirati za mene. Škola mi je pomogla da mi um postane fleksibilniji i otvoreniji prema Worku.
Završio sam puno tehnika/tečajeva - i većina stvari za mene nisu funkcionirale - nisam imao vidljivih rezultata. Ponekad je bio razlog taj da uopće nisam primjenjivao ono što sam završio, a ponekad jednostavno nije funkcioniralo pa što god sam probao.
Sa Workom je to drugačije - sam sa sobom sam baš zadovoljan koliko mi dobro ide sa njime.
Uglavnom radim Work u autu dok se vozim na posao ili sa posla. To mi je super jer sa time si uštedim na vremenu. Relativno rijetko ga radim sa nekim drugim jer to onda znači da se trebamo uskladiti sa terminima. A i kada radim sa nekim drugim treba mi više vremena jer sam tada detaljniji i više slijedim smjernice Worka. Kada radim sam, nisam toliko detaljan, ponekad napravim samo jedan turnaround, ponekad napravim točno ono što se ne preporuča. Sve si to mogu "dopustiti" jer sa time Work za mene jednostavno bolje funkcionira.
Smisao Worka je da istražimo kolika je stvarna istinitost iza neke stresne misli i da li postoji neki drugi pozitivan način gledanja na tu stresnu misao. I kao posljedica se dogodi da stvari koje me muče prije Worka, me prestanu mučiti ili čak i postanem baš pozitivan nakon što napravim Work. Nije uvijek tako, ponekad se ništa značajno ne promijeni - ali takve situacije su ipak u manjini. Ponekad neka misao služi samo za to da me odvede do druge stresne misli na kojoj onda radim Work - i tako dok ne pogodim u onu "pravu".

Jučer sam npr. radio na misli "trebao sam danas biti produktivniji", a danas na misli "sutra ću se osjećati fizički loše kao i danas".

prijavi hr.digg - 19:25 - Komentari (13) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com