Berini dnevnici

utorak, 08.09.2009.

Odavde do vječnosti



Sutra ne postoji, mi ga stvaramo i možemo ga promijeniti...

Kažu neki, život je samo prethodno zamišljena slika, dok je sutra iluzija koju stvaramo svjesno sada. Svjesno postoji samo i isključivo sada. Ideš uvijek tamo, kamo si prethodno zamislio, slikovito u sebi.

Zašto neki imaju, a neki se boje imati ili ne vjeruju da imaju?

Prema zakonu privlačenja, čovjek privlači samo ono čega se boji ili što iskreno želi. Dobio si, a da nisi niti tražio. Znači da imaš jasan cilj, što želiš imati ili iskusiti. Kažu da je istinski izvor, napravio čovjeka na svoju sliku. Što bi značilo, da je čovjek dio istog, dio svih. Dio svijesti, koju želi ili ne želi proširiti. Kažu, vrijeme ne postoji. Zamislio ga je čovjek. Da je neprirodno dokaz je da postoji „ljetno i zimsko“, odnosno da ga stalno podešavamo. Zahvalnost uvijek otvara nova vrata, dok se davanje višestruko vraća. Onaj koji vjeruje u nešto, za njega to i postoji. Ništa ne postoji, što ranije nije zamišljeno kao nečija slika. Ono što zaboraviš, nestaje. Svaki uzrok ima posljedicu, prvi je zakon prirode, znanstveno dokazan. Ono što imaš sada, posljedica je onoga što si zamislio ili čega si se bojao ranije. Patnja je samo pogreška u razmišljanju. Treba joj naći pravi uzrok prihvatiti ju, promotriti i iz nje naučiti: "Što te ne ubije, ojača te". Kvantni fizičari kažu, da je sve građeno od energije, dok je Ed Leedskalnin kazao, dvije individualne magnetske energije. Isti onaj Ed, koji je otkrio tajnu gradnje piramida i da zvuk čini čuda. Kažu moli izvor, a izvor kaže: "Pomogni si sam i ja ću ti pomoći". Ego nisi ti, ti si biće, koje je gospodar fizičkog, iluzornog svijeta, a ne njegov rob.

Bit Zakona privlačenja, za bogatstvo, kaže: Ti si sukreator svijeta, arhitekt. Što zaželiš, materijalizira se. Zaželi, vjeruj da imaš i imat ćeš. Imaj jasne ciljeve, odnosno jasan u onome, što želiš imati ili biti. Jasan možeš biti, ako si smiren. Budi svjestan da imaš, a ne da posjeduješ bilo što. Jer sve je moguće imati. Ako si bogat iznutra, biti ćeš i izvana. Dobit ćeš sve u fizičkom svijetu, što želiš, ali ne i što hoćeš. Lijepo biti zahvalan, na onome što želiš, jer to znači da već imaš, a nisi niti tražio. Jer sve već postoji, samo to još nisi iskusio. Ne opiri se situaciji, jer čemu se opireš ostaje. Nego zamisli što želiš i dobiti ćeš. Daj drugima znanje i dobit ćeš od drugih znanje...

Ja sam bogat, ja sam bogatstvo, ja sam radost ref. knjiga: David Cameron: "Happy pocket full of money..."

- 11:00 - Komentari (5) - Isprintaj - #