< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis slike
Do Ya Really Want It?? Yeps!/Noo!!

opis slike B E P opis slike

opis slike

Jos Jedan U Nizu Blogova O Black Eyed Peasu.

I Jos Jedan Blog O Budalastoj Curi Kojoj Se Snovi Ostvaruju Iz Dana U Dan.

Dreams are too be lived.
Not to be ignored.
Follow them.
You will never know where you might end up.


16 Sep; Budimpesta, 19.30, Black Eyed Peas - I Ja Cu Bit Tamo.


Where Is The Love [?]

Stop Hating & Spread The Love.
Cuz We Only Got One World..


. . opis slike. .

Where Is The Love? Video
Where Is The Love? lyrics - Black Eyed Peas lyrics








pluginspage='http://www.microsoft.com/windows/mediaplayer/en/download/' ShowTracker='0' ShowControls='1'
ShowStatusBar='0' width='200' height='160' EnableContextMenu='0' src='http://www.videocure.com/music-video-code/b/f785e26e52a755ab008923d3422679a4.asx'>

Black Eyed Peas Music Videos
Music Video Codes by VideoCure.com


- Black Eyed Peas Lyrics

Lutam:

Blog.hr
Karla & Danchy!nut
Mara!naughty
Andrea - Poznatithumbup
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Moj Drugi Blog!!smijeh
bep.com cerek
Moj Blog Na bep.comdead
Moja BeBo Stranicabang

Dodajte Me Na MSN Samo Ako Me Poznajete...

plana_kacka@hotmail.com



Nesto O Meni...smijeh

,- - - - - - - -»«- - - - - - - - - - - -»
:
: :¨·.·¨:
: `·.Fergie
:
:________________________
:
: ×. Yo.. ˇ
: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
:
: ×. Mia.
: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
:
: ×. 13.
: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
:
: ×. Brineta.
: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
:
: ×. Smeđooka.
: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
×. Volim:
Sve Sta Ima Veze S Black Eyed Peas-om, Obitelj, Muziku, Internet, Frendove, Medveju, Shopping, Praznike, Sport, iPod, Mobitel, Svoju Sobicu, Vlakove Smrti, Spavati, H&M, Ikeu, Svicarsku, Jesti Ono Sta Je Fino, More, Sunce, Ljencarit, Citat : Stainove Knjige Lakove Za Nokte, Majmune..
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
×. Mrzim:
Neke Vrste Buba, Zmije, Sve Sta Me Moze Ubit, Smrt, Skolu, Dvolicne Ljude, Lazne Prijatelje [Špek Žoga], Oluje, Folirante, Debile, Gospon Cmokiča, Okrutne Ljude, Ljude Koji Pljuju Po Drugima,Profesore, One Koji Mrze Black Eyed Peas, Silovatelje. -.-''
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
:
: » BEP Fans Wanted «
: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
:
: FFFFFFFFFFFF
: FFFFFFFFFFFF
: FF
: FF
: FFFFFFFFFF
: FF
: FF
: FF
: FF
:
: Stavi Ovo Na Svoj Blog Ako Si
: Pravi Fergie Fan =)
:
:
'- - - - - - - -»«- - - - - - - - - - - -»

opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike


!Nisam Još Gotova!!Svako Toliko Cu Dodavat Nes Novo!

subota, 05.05.2007.

. . . L o v e M e , O r H a t e M e . . . T h e r e ' s N o t h i n g I C a n D o . . .

----> Hey Ljudi...Sta Ima Novog Kod Vas??Kako Zivot??Lubav??Haha...Pa Kid Mene Nema Bas Nista...Ja I Moj Dosadni Zivot...Nemam O Cemu Pisat...Hmm...Pa Ce Onda Ovo Bit Dosta Kratko...Hmm...Paaa...Prvo...Nisam Dosta Dugo Pisala...Bilo Je I Vrijeme...Ja Cu Samo Objavit Neke Slike Koje Dokazuju Moju Opsjednutost...Hmm...I Rec Neke Novosti O Fergie...

----> Paaa Ovako...27.4 - 29.4.07 Bile Su AVMA (Australian Video Music Awards) I Fergie Je Bila Nominirana U 3 Kategorije:
- Najseksi Spot (Fergalicious)
- Najbolji Zenski Vokal (Fergalicious)
- Najbolji Hip-Hop Spot (London Bridge)
Ali,Problem Je U Tome Sta Znam Da Je Nesto Osvojila,Al Nigdje Ne Pise Sta...Tako Da Cu Se Izludit...Ugl. Osvojila Je 2 Nagrade...Fergie Ce Biti Na Naslovnici Casopisa Seventeen U Lipnju...I Jos Je Nastupila Na Americkom Idolu I Bila Je Fantasticna...
Evo I Kako Je Bila Obucena Na AVMA:
opis slike

----> Evo Sad I Slike Nekih Mojih Omilenih Stvari...



MISLIM DA JE JASNA MOJA OPSJEDNUTOST!!


----> I Tako...To Bi Bilo To...U London Nisam Otisla...Idem 15.5 - 20.5...Ajme...Imam Osjecaj Da Sam Nesto Zaboravila Napisat...Hmmmmmm...Lako Cu Dodat...I Tako...Nadajte Se Da Cu Brzo Pisat Vam...Byeeee... xoXo...

BokiCH...wave

- 00:41 - Wrong information always shown by the media! (32) - Where Is The Love Y’all? - [?]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.