< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis slike
Do Ya Really Want It?? Yeps!/Noo!!

opis slike B E P opis slike

opis slike

Jos Jedan U Nizu Blogova O Black Eyed Peasu.

I Jos Jedan Blog O Budalastoj Curi Kojoj Se Snovi Ostvaruju Iz Dana U Dan.

Dreams are too be lived.
Not to be ignored.
Follow them.
You will never know where you might end up.


16 Sep; Budimpesta, 19.30, Black Eyed Peas - I Ja Cu Bit Tamo.


Where Is The Love [?]

Stop Hating & Spread The Love.
Cuz We Only Got One World..


. . opis slike. .

Where Is The Love? Video
Where Is The Love? lyrics - Black Eyed Peas lyrics








pluginspage='http://www.microsoft.com/windows/mediaplayer/en/download/' ShowTracker='0' ShowControls='1'
ShowStatusBar='0' width='200' height='160' EnableContextMenu='0' src='http://www.videocure.com/music-video-code/b/f785e26e52a755ab008923d3422679a4.asx'>

Black Eyed Peas Music Videos
Music Video Codes by VideoCure.com


- Black Eyed Peas Lyrics

Lutam:

Blog.hr
Karla & Danchy!nut
Mara!naughty
Andrea - Poznatithumbup
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Moj Drugi Blog!!smijeh
bep.com cerek
Moj Blog Na bep.comdead
Moja BeBo Stranicabang

Dodajte Me Na MSN Samo Ako Me Poznajete...

plana_kacka@hotmail.com



Nesto O Meni...smijeh

,- - - - - - - -»«- - - - - - - - - - - -»
:
: :¨·.·¨:
: `·.Fergie
:
:________________________
:
: ×. Yo.. ˇ
: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
:
: ×. Mia.
: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
:
: ×. 13.
: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
:
: ×. Brineta.
: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
:
: ×. Smeđooka.
: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
×. Volim:
Sve Sta Ima Veze S Black Eyed Peas-om, Obitelj, Muziku, Internet, Frendove, Medveju, Shopping, Praznike, Sport, iPod, Mobitel, Svoju Sobicu, Vlakove Smrti, Spavati, H&M, Ikeu, Svicarsku, Jesti Ono Sta Je Fino, More, Sunce, Ljencarit, Citat : Stainove Knjige Lakove Za Nokte, Majmune..
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
×. Mrzim:
Neke Vrste Buba, Zmije, Sve Sta Me Moze Ubit, Smrt, Skolu, Dvolicne Ljude, Lazne Prijatelje [Špek Žoga], Oluje, Folirante, Debile, Gospon Cmokiča, Okrutne Ljude, Ljude Koji Pljuju Po Drugima,Profesore, One Koji Mrze Black Eyed Peas, Silovatelje. -.-''
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
:
: » BEP Fans Wanted «
: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
:
: FFFFFFFFFFFF
: FFFFFFFFFFFF
: FF
: FF
: FFFFFFFFFF
: FF
: FF
: FF
: FF
:
: Stavi Ovo Na Svoj Blog Ako Si
: Pravi Fergie Fan =)
:
:
'- - - - - - - -»«- - - - - - - - - - - -»

opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike


!Nisam Još Gotova!!Svako Toliko Cu Dodavat Nes Novo!

ponedjeljak, 16.04.2007.

...Errrm...No Ideaaaa...

----> Heeyah Piplsi...Haha...Ja Sam Hvala Bogu Dobre Volje...Errrm...Zapravo Puuuuuno Bolje Od Dobroga...Pa Ovako...Od Kad Sam Vam Zadnji Put Pisala Dogodilo Se Par Stvari...Al Najvažnija Pred Nekih 30 Min...Paaaa...Praznici Su Gotovi...DaNg bang!!Opet Se Vraćamo Muci...Al Svejedno...Ja Sam Pod Praznicima Bila U CH...Bilo Je Odličnooo!!Fenomenalno...Haaahaaa...Baš Sam Se Zabavila...Bila Sam Kod Sestre U Luganu...I Samo Sam Hodala...Po Pririodi Il Po Shopping Centrima...Paaa...Lugano Vam Je Prekrasan...Na Jezeru Je...I Sve Je Lijepo...Baš Je Moderan Mali Grad...Onda...Ja Bi Rekla Da Je Ko Naša Opatija Samo Puuuuno Lijepšee...Naši Bi Još Dosta Trebali Ulozit Da Dođu Na Tu Razinu...Daljeee...Shopping...Odlično...Paaa...Ja Sam Bila Luda Samo U H & M...HaaaHaaa...Ostalo Je Super,Samo Ja Volim Jaaako H & M...Onda Vam Je U Mjestu Blizu Lugana "Fox Town"...To Vam Je Outlet...Ako Netko Nezna Sta Je To Onda Cu Vam Ja Objasnit...Shopping Centar Di Su Vam Sve Poznate Marke ((Gucci,Armani,Dior,Chanel)) I Još Negdje 100 Dućana S Niskim Cijenama...Tako Jedne Cipele Koje U Milanu Koštaju 800 € U Tom Outletu Koštaju 150 €...I Tako...Dok Smo Mi To Sve Prošli,Imala Sam Osjećaj Ko Da Mi Je Netko Noge Odrezao...Haha...I Tako...Tamo Je Bilo 32 C...Skuhala Sam See...I Kako Je Bilo Strasnoooo Vruce,Ja Sam Se Malo Okupala U Jezeru...Bas Je Bilo SupaCH...Haha...Ja Sam Pod Praznicima Ljenčarila,Ljenčarila Iiii,Ljenčarila...Hahaaaa...Al Dobro...To Su Samo Praznici...

----> Ima Jedna Nova Vijest...Woooo!!Idem U Londoooon!!Tralalalalalaaaa x)...Idalje Ne Vjerujem...Idem Od 28.4 - 3.5.07...Ja Sam Takva Sretnica...Yaaay!!

----> Eee...Sad Ide Kul Dio...Nema Veze Sa CH,Niti Sa Školom...Al Da S BEP...Kako Ja Imam Account Na BEP.com,Tamo Možes Pričat Sa Ovima Iz BEP-a...Pa Tako Sam Ja Jednom Pricala S Apl.De.Ap-om I Dvaput Will-i-am-om...Kad Sam Drugi Put Pričala S Willom Fergie Je Bila S Njim,Pa Se Javila...Al To Je Poslala 200 Osoba,Pa I Nije Bilo Nešto Jaaaaaaaaaako Posebno...Pa Sam Tako Ja Danas Doživjela Svoj Trenutak...Na Bebo Stranici Našla Sam Fergie I Poslala Sam Joj Mail Da Pročita Moje Pismo Za Nju...Mislila Sam Da Nece Nikad Procitat...Al Tad...Idem Ja Pogledat Sta Ima Novog Na Bebu,I Kad Ono Fergie Meni Ostavila Komentar...20 Min Sam Buljila U Taj Komentar...Nisam Mogla Vjerovat...I Dalje Nemogu...Sva Se Tresem...I Trenutno Smijem...Ovo Je Sta Je Napisala:
That is such a sweet thing to say its always nice to meet a true fan xxfergiexx
Ako Mi Ne Vjerujete,Odite Pogledat Na Stranicu...Link Vam Je U Mojim Linkovima...I Još Smo Se Onda Malo Dopisivale I Sad Dolazim K Sebi...Wooooo!!Ja Sam Trenutno Najsretnija Na Svijetu...

---->I Tako...Jakoooo Sam Sretna...Ja Sam Sretno Dijete...Mislim,Nije Ni Čudno...HaaaaHaaaa...I To Bi Bilo Sve...Možda Vam Još Malo Neš Budem Nadodala Kad Se Vratim U Normalu...Do Tada Byeeeee...

...BokiCH...

- 16:37 - Wrong information always shown by the media! (35) - Where Is The Love Y’all? - [?]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.