< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis slike
Do Ya Really Want It?? Yeps!/Noo!!

opis slike B E P opis slike

opis slike

Jos Jedan U Nizu Blogova O Black Eyed Peasu.

I Jos Jedan Blog O Budalastoj Curi Kojoj Se Snovi Ostvaruju Iz Dana U Dan.

Dreams are too be lived.
Not to be ignored.
Follow them.
You will never know where you might end up.


16 Sep; Budimpesta, 19.30, Black Eyed Peas - I Ja Cu Bit Tamo.


Where Is The Love [?]

Stop Hating & Spread The Love.
Cuz We Only Got One World..


. . opis slike. .

Where Is The Love? Video
Where Is The Love? lyrics - Black Eyed Peas lyrics








pluginspage='http://www.microsoft.com/windows/mediaplayer/en/download/' ShowTracker='0' ShowControls='1'
ShowStatusBar='0' width='200' height='160' EnableContextMenu='0' src='http://www.videocure.com/music-video-code/b/f785e26e52a755ab008923d3422679a4.asx'>

Black Eyed Peas Music Videos
Music Video Codes by VideoCure.com


- Black Eyed Peas Lyrics

Lutam:

Blog.hr
Karla & Danchy!nut
Mara!naughty
Andrea - Poznatithumbup
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Moj Drugi Blog!!smijeh
bep.com cerek
Moj Blog Na bep.comdead
Moja BeBo Stranicabang

Dodajte Me Na MSN Samo Ako Me Poznajete...

plana_kacka@hotmail.com



Nesto O Meni...smijeh

,- - - - - - - -»«- - - - - - - - - - - -»
:
: :¨·.·¨:
: `·.Fergie
:
:________________________
:
: ×. Yo.. ˇ
: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
:
: ×. Mia.
: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
:
: ×. 13.
: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
:
: ×. Brineta.
: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
:
: ×. Smeđooka.
: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
×. Volim:
Sve Sta Ima Veze S Black Eyed Peas-om, Obitelj, Muziku, Internet, Frendove, Medveju, Shopping, Praznike, Sport, iPod, Mobitel, Svoju Sobicu, Vlakove Smrti, Spavati, H&M, Ikeu, Svicarsku, Jesti Ono Sta Je Fino, More, Sunce, Ljencarit, Citat : Stainove Knjige Lakove Za Nokte, Majmune..
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
×. Mrzim:
Neke Vrste Buba, Zmije, Sve Sta Me Moze Ubit, Smrt, Skolu, Dvolicne Ljude, Lazne Prijatelje [Špek Žoga], Oluje, Folirante, Debile, Gospon Cmokiča, Okrutne Ljude, Ljude Koji Pljuju Po Drugima,Profesore, One Koji Mrze Black Eyed Peas, Silovatelje. -.-''
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
:
: » BEP Fans Wanted «
: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
:
: FFFFFFFFFFFF
: FFFFFFFFFFFF
: FF
: FF
: FFFFFFFFFF
: FF
: FF
: FF
: FF
:
: Stavi Ovo Na Svoj Blog Ako Si
: Pravi Fergie Fan =)
:
:
'- - - - - - - -»«- - - - - - - - - - - -»

opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike
opis slike


!Nisam Još Gotova!!Svako Toliko Cu Dodavat Nes Novo!

srijeda, 04.04.2007.

...Male Stvari Se Događaju Često...

----> Prijatelji...Kao I Obično Nisam Imala Ideja Za Naslov...Ma Evo Malo Jedan Dubokouman...<
----> Dosta Vam Dugo Nisam Pisala...I Puuuuno Se Stvari Dogodilo...Puno,Pa Čak I Previše...Al Nabrojat Ću Vam Samo Neke...

----> Inače Danas Sam Full Sretna...
PRAZNICI!!
Živim Za Njih...Napokon Su Tu...Svima Treba Malo Odmora...Al Zaašto Traju Samo 10 Dana??

----> Uglavnom...Preko Praznika Mi Mama I Tata Idu Na Neko Krstarenje Mediteranom...Pa Ja Idem Kod Sestre U Švicarsku...Weeee!!Jedva Čekam Da Idem U H&M I Ikeu...Tako Volim Te Dućane...Možda Ću Otič I Do Milana...

----> 27.3 Bio Je Rođendan Od Fergie...Tako Sam Bila Sretna...6 Mjeseci Sam Čekala Taj Dan...Inače Ću Slike Objavit U Slijedecem Postu...Straica Je Potpuno Poludila...Svi Su Pisali Čestitke,Objavljivali Slike Torta...Ugl. Bilo Je Ludo....

----> 29.3 Smo Bili Na Izletu...Išli Smo U Rovinj,Poreč I Jamu Baredine...Sve U Svemu Tamo Je Bilo OK...Al U Busu Je Bilo Katastrofa...Nismo Nis Smjeli...Ni Jest Ni Pit Ni Slušat MP3...Ugl. Ž.Ž Nas Je Izludio...U Rovinju Je Bilo Tako Lijepo...Baš Je Bio Lijep Pogled...Tamo Smo Bili U Crkvi Sv. Eufemije I Baš Je Lijepo...Onda Smo Imali 30 min Slobodno...I Mi Smo U To Vrijeme Uspjeli Samo Sladoled Pojest...Onda Smo Krenuli Prema Porecu...I Tamo Je Bilo OK...Isli Smo U Eufrazijevu Baziliku...Bas Je Nekeko Posebna...Onda Smo Dobili 30 Min Slobodno I Malo Smo Se Prosetali Po Poreču...Tamo Smo Skužili Da Natpis Na Zlatarnici Je Svugdje Drugačiji...U Smislu...Svugdje Je Krivo Pisalo Na Engleskom!!!(Juvelir...Nema Smisla Dalje Nabrajat...Presmiješno Je...)...Onda Su Mara I Danchy Išle Nekom Tipu Koji Radi U Jednoj Od Zlatarnica Rekle Da Mu Krivo Piše,A Zamislite Njega,On Kaže Da Je Točno...Onda Su Provjerile U SMS-rječniku I Ispalo Je Krive,Naravno!Onda Je Taj Tip Rekao Da Bolje Pogledamo Doma...Nakon Tog Nesporazuma Otisli Smo Na Pizzu...Bas Je Bila Fina...Onda Smo Isli U Jamu Baredine...E Tamo Je Bilo Odlično...Vidjeli Smo Čovječju Ribicu (:...Tako Je Lijepa Ta Jama...To Bi Bilo To O Izletu...

----> 1.4...Hrvatska Je Prvak U Vaterpolu...Weeee!!Baš Smoo Odlično Igrali...I Zasluženo Pobijedili...Ali Jedina Tužna Stvar Je Da Moj Bratić (drugo koljeno) Nije Igrao...Jadan Je Ozljeđen A Nitko Ga Nije Spomenuo...Al Nije Ozlijeđen Kao Recimo Da Ima Problema S Koljenom...Jednom Se Potpuno Ukočio I Nije Se Mogao Micat...Pa Je Sad U Bolnici...Operirali Su Mu Kralježnicu...itd...Ali Stvarno Je Tužno Da Ga Nisu Spomeenuli...

----> 2.4 Evo,Meni Opet Loše...Nisam Išla U Skolu...Opet...Imala Sam Temperaturu I Full Me Glava Bolila...Al Se Hvala Bogu Nisam Srušila...Nisam Se Već Oko 1 Tjedan....Hehe...To Je Veeeelik Napredak Za Mene...

----> Prošlu Srijedu Smo Se Malo Bili Zeznuli...Imali Smo Tjelesni I Odlučili Smo Pričekat Da Zakasnimo Na Početak Njemačkog...Karla I Danchy Su Ručale U Marendariju...I Mi Smo Ušli Unutra...Kad Ono Vidiš Ovu Iz Njemackog,Ludu Kako Ulazi Unutra (mislim u marendarij)...Nama Se Svima "stisnulo"...Onda Smo Se Dogovorili Da Ću Ih Ja Izvuč Tako Da Kažem Da Mi Je Bilo Loše...Došli Smo U Učionicu I Ona Nam Se Lijepo Izderala I Onda Je Mara Rekla Da Je Meni Bilo Slabo...Onda Mi Je Ova Tu Iz Nj Da Odem Ravnateljici I Da Tamo Čekam Da Završi Sad...I Kad Smo Nas Dvije Išle Prema Ravnateljici Ja Sam Joj Sve Ispričala...Rekla Sam Da Su K&D Ručale I Da Je Meni Pred Kuhinjom Bilo Slabo...Onda Smo Ja IMara Ušle U Marendarij Kao Da Ja Neš Popijem Da Mi Se Digne Tlak...I Onda Je Ona(Mara) Zvala Ove Ostale Da Dođu...I Taman Kad Smo Krenuli Prema Učionici Ona Nas Je Vidjela...Onda Je Pitala Razred Šta Se Desilo...I Igrom Slucaja Smo Isto Ispričali...

----> Danas K&D&Ja Idemo Spavat Kod Mare...Weee!!I Možda Odemo U Tower Ako Se Danieli Bude Dalo...Ja Bi Bas Islaaa...

----> Hmmm...Misim Da Je Ovo Sve...Byeee...Nadajte Se Da Cu Brzo Opet Pisat...XxX

P.S... Inače Ne Pišem Ovako Duge Postove Al Mi Je Dosadno I Nekako Imam Inspiracije...Hehe...

...BokiCH...

- 13:03 - Wrong information always shown by the media! (33) - Where Is The Love Y’all? - [?]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.