lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Off/On

Geslo

we must be online

VOLIM

-snijeg

-zimu

-sprajt

-lovu

-svoj komp

-svoju kosarkasku loptu

-svoj dres iz kk radnik sa brojem 15

-ljude(žene)

-svoju familiju

NE VOLIM

-ljeto

-sunce

-znoj

-prženje

-školu

-tehnički

-dan

-ruzne cure:D

LINKOVI i neke kul rečenice

Evo lucijinog bloga

evo gabyevog bolga


otvaranjem ove poruke ubio si jednog turcina, a slanjem nekom drugom dva! prema osmjehu na tvom licu zakljucujem da si HRVAT!! saljimo ovu poruku dalje i vratimo HRVATIMA osmjeh na lice!i ne zaboravi, samo je mrtav turcin dobar turcin!!

ponedjeljak, 16.06.2008.

BE ONLINE!

Hello people!!!

Evo imam novi blog. Ne znam kaj me potaknulo na to al ga imam:D.
Kod mene nema nikaj novog samo jedva cekam zavrsetak skole:D to vjerojatno svi cekaju (osim strebera) makar mene zovu streber naughty al ja to nisam i jedva cekam zavrsetak sskole!!!!!!!!Evo ovo je uvod a sad da se naprimjer opisem:D:

ime: BENJAMIN

kaj jedva cekam: ZAVRSETAK ŠKOLE!!!!!!!

visina:165cm

tezina:49.5kg

frendovi: ima ih puno(Tomo i Rugan):D

cura/simpatija: a cuj..... prekinul sam s curom valjda al simpa .....

razred:6

i to bi bilo to u boxevima ce se nekaj valjda pronac vise o meni a sad zavrsavam svoj pp(prvi post)




| komentiraj (13) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.