...znam,znam dugo me nije bilo...


...eto mene opet malo na ovom blogu...naime napisat cu post kako mi je bilo preko vikenda ali na drugom blogu....bungeegirlsa tu cu vam napisat nesto vrlo malo...jer mi se vise ne da pisat ovaj blog...nekako mi je dojadio...a i nemogu se brinut za obadva..tako daa...hihi...rolleyes

ovako...mene muci skola....hh znam ...zvuci ludo,ali mi UZASNO FALI SKOLA....mislim ne fali meni ucenje,nego zajebancija sa frendovima....kako nam je bilo predobro zadnjih par dana a pogotovo zadnji dan na izletu i predzadnji na bageru...nesto vse o tome...citajte na onom blogu...
...ja bi da se bar moze zauvijek ostati u osnovnoj...jer je fakat puno 8 godina bit s nekim svaki dan skoro...i onda se tak razdvojit...brijem da sa pol njih necu ostat u kontaktu...i ako se vidimo na cesti bojim se da se necemo ni prepoznat,ili pozdravit...eto mene je svega toga strahlud,a kamoli da ne pricam kako me je strah srednje..nowih ljudi,nova skola,novi profaci...uzas...JA NE BIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!bang
al eto ide se dalje...šmrccno
hh ja jos nisam odlucila u koju cu skolubangbang....da se mene pita ne bi nigdje...ali...sta se mora mora se!!!i sad nastaju problemi...ja imam bodove ali pitanje je koja skola...mozda bi u zapresic,al opet ne da mi se gledat te sve iste face jos 4 godine..,al opet hh strah me ic sama u neoznatu sredinu,ovu skolu barem malo znam i imam s kim ic..a zagreb je opet nesto drugo...smijehneznamdead...znam sad zvucim ko mala beba,ali nije to lako,pogotovo ne meni kad nisam zainteresirana za nis...ja bi samo loptu i na igraliste...bila vani i zajebavala se,a od toga nema nista!!!!tako da ljudi ja cu do zadnjeg casa otic u jednu skolu i mozda se zajebat....hhgreedy

mislim da je to to...tj. trebalo bi biti...sad bi vam ja jos pricala o svemu,ali neda mi se a i to cu na onom blgu...vise je popularniji....hihihi !!!
ja sad idem....pozzz i kiss svima....


26.06.2007. u 13:39 | K | 113 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


....blog ko i svaki drugi....:-)
Tu cete naci sve,od mojih ocjenabang,skole i tjedna,pa do izvan skolskih aktivnosti!!!hehehesmijeh
Bit ce stari o mom raspolozenju,svakodnevnom danu i tak....
....ma znate vec kak to ide!!!!!!!smokin
Pusek,pa-pamah




O meni:
Zovem se Ivana,imam 14 god.,idem u 8. razred OŠ A.Augustinčića u Zaprešiću!!Bavim se rukometom i treniram u Kustošiji,klub mi se zove ŽRK Zagreb,ovim ih putem sve pozdravljammah,i htjela bi samo rec da su to jedne od najludih,najboljih,naj naj cura!!!!!!partycool
Ne volim skolu,jer ja nisam za to,tj. ja sam vise sportski tip,kuzite???hrvatska
Volim zabavu,volim puuno jesti(al se ne zdebljam),volim rukomet,frendove,i "skolu" ali samo za zajebanciju!!!!smijeh
Puno vas sve pozdravljam,nadam se da cete me citati i ostavljati komentare,e da htjela bi jos pozdraviti svoju Ofćicu(Helenu)wave i normalno sve ostale!!!!
Sve kaj vas zanima,pitajte,a vise o meni cete saznat u postevima!!!!
Pusek,pa-pacool

LiNkOvI:


%BuNgEeGiRls%
Ofca
Kety
snjezna lucy
Vis
pokemon&franjo
Lorina
Plavusa & Crnka
Nata
Vajdićka
Bad boy
Dead Angel
kutchkice4ever
palicka
Just smile
šljiva

Eto to su vam moji linkici....sve koje sam zaboravila nek se ne ljute....nije bilo namjerno.....pusa



Evo par slikica koje sam obecalabangdead.............

Moja naj plavusa..zujonaughty...Lea
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja naj frendica Šima......wave
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tina,ja,Ostra i Šima............nutnaughty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ostra i Šima-> moje naj frendice
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bezveze......zujohrvatska
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Šim@ & J@
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

J@ & Ostr@
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Curke.......eekeekheheheh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Opet mi......zijev
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Rukometna trojka......thumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ostranaughty i Tinanut.........poza.........heheheehedead
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

To je moj klub......,prosle godine,na pripremama
thumbupsmijeh....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja best frendica Tina....hihihihihiroflsmijehgreedy
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja isprad bora....hihihihi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

heheheheahahaha.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Malo bezvezarija,heheh
Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Bad Blue Boys
Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


Malo bezvezarija,heheh
Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Bad Blue Boys
Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog



design by Spuky