štafeta.....hehehehe


Ovako mislim da vam naslov nije jasanlud.....naime dobila sam komentar da moram napisati 5 stvart o sebi koje vi neznate!!I to onda prenjet na 5 osoba!!!E pa ovako:

1.uzasno znatizeljna........(ja sve moram znat,sudjelovat u svemu....itd.)bangsmijeh

2.volim jakoooooo pricatiblablablablazijev(mislim da to svi znaju......pa.....)

3.neznam rec osobi u facu kaj ga ide.............i kaj mislim o toj osobi!!!!eeknonamcor

4.ponekad zelim biti funy pa me ne ide,nego ispadne....stupidludbangpuknucu!!!hehehe(makar ja neznam kaj pricam kad pocnem pricati!)

5.ima jedna stvar koja me uzasno smeta a to je da sam ljubomorna.........jakoooyesdead...........mozda tak i ne izgleda,ali....jesam!!!


Eto par stvari koje vecinom znate,neke mozda i ne,ali nisam znala kaj da vam jos napisem....ne ide sve u javnostsmijeh!!!Eto tu stafetu ja moram poslat dalje.....a to ce biti.....:
1.Ofci
2.Lorini
3.Vis
4.Plava i Crna
5.Nata


Evo to je to.....to sam sve vidla kod blondimahkiss na blogu...pa sam i ja tak napravila,jer nis ne kuzim,i malo je sjebano,ali ok!!Nemoj se ljutit kaj je po tebi!!

Jos samo par rijeci o ovom tjednu kaj je poceo....pocela je skola.........neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebangbangbangdead
Zakaj tak brzo vec!!!uh......vec imamo zadace,nerem nikam,tj. jucer sam isla opet u city centar,pa sam si kupila par stavari!!!hehehhee opet!!!
Eto to bi bilo to...pusaaaaaakiss svima fala na komentarima.....ali mi se zelja nije ispunila...puno,puno,puno fala Lorinikiss koja mi je ostavila 101 komentar.....svaki joj dao...heheheheh!!!jos nesto.....dal mi ovaj post moze dobiti 200 komentara....plizzznjaminjaminjami
Pozzzam vas sve...pa-pawavemahwavemahkiss
kissss


16.01.2007. u 15:11 | K | 207 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


....blog ko i svaki drugi....:-)
Tu cete naci sve,od mojih ocjenabang,skole i tjedna,pa do izvan skolskih aktivnosti!!!hehehesmijeh
Bit ce stari o mom raspolozenju,svakodnevnom danu i tak....
....ma znate vec kak to ide!!!!!!!smokin
Pusek,pa-pamah




O meni:
Zovem se Ivana,imam 14 god.,idem u 8. razred OŠ A.Augustinčića u Zaprešiću!!Bavim se rukometom i treniram u Kustošiji,klub mi se zove ŽRK Zagreb,ovim ih putem sve pozdravljammah,i htjela bi samo rec da su to jedne od najludih,najboljih,naj naj cura!!!!!!partycool
Ne volim skolu,jer ja nisam za to,tj. ja sam vise sportski tip,kuzite???hrvatska
Volim zabavu,volim puuno jesti(al se ne zdebljam),volim rukomet,frendove,i "skolu" ali samo za zajebanciju!!!!smijeh
Puno vas sve pozdravljam,nadam se da cete me citati i ostavljati komentare,e da htjela bi jos pozdraviti svoju Ofćicu(Helenu)wave i normalno sve ostale!!!!
Sve kaj vas zanima,pitajte,a vise o meni cete saznat u postevima!!!!
Pusek,pa-pacool

LiNkOvI:


%BuNgEeGiRls%
Ofca
Kety
snjezna lucy
Vis
pokemon&franjo
Lorina
Plavusa & Crnka
Nata
Vajdićka
Bad boy
Dead Angel
kutchkice4ever
palicka
Just smile
šljiva

Eto to su vam moji linkici....sve koje sam zaboravila nek se ne ljute....nije bilo namjerno.....pusa



Evo par slikica koje sam obecalabangdead.............

Moja naj plavusa..zujonaughty...Lea
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja naj frendica Šima......wave
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tina,ja,Ostra i Šima............nutnaughty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ostra i Šima-> moje naj frendice
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bezveze......zujohrvatska
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Šim@ & J@
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

J@ & Ostr@
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Curke.......eekeekheheheh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Opet mi......zijev
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Rukometna trojka......thumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ostranaughty i Tinanut.........poza.........heheheehedead
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

To je moj klub......,prosle godine,na pripremama
thumbupsmijeh....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja best frendica Tina....hihihihihiroflsmijehgreedy
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja isprad bora....hihihihi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

heheheheahahaha.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Malo bezvezarija,heheh
Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Bad Blue Boys
Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


Malo bezvezarija,heheh
Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Bad Blue Boys
Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog



design by Spuky