.....hey......=(


Hello,kak ste mi ljudi???Ja znam da i nisam bas najbolje,jer.............ma cut cete!!!no
Htjela bih vam samo napisat kak je bilo danas na Inkeru,igrali smo rukomet(cure).Dosli smo tam u 8.oo i igrali smo 3. utakmicu protiv Bistre,njih smo dobili 14:2.partyOnda su ostale skole igrale,pa smo mi tek opet igrale 9. tekmu protiv Kupljenova,i dobili smo ih 16:0!!jupi....heheheh.....!!!!Sto znaci da smo prve u skupini,a gaj je prvi u svojoj skupini,tak da cemo se najvjerojatnije i s njima susrest,pa.....mi se nadamo....najboljem...!!!!yesSvi smo super igrali,i htjela bi pohvaliti Jakovlje,koje ima treninge svaki petek od pocetka skole,i vidi se da su napredovale,super su za razliku od prosle godine....cestitam cure...!!!!!yes
Mi smo bile ok,ali znate kaj je zbunjujuce igrat,sa nekim curama koje bas i neznaju rukomet,one samo zbune,i mi onda neznamo bas najbolje igrat!madAl ok....ipak Augustincic je Augustincic!!!Necu se hvaliti,pa da na kraju zgubimo!!!!dead
Jedna cure je iz Kupljenova na zadnjoj tekmi protiv nas dobila crveni karton!!!heheheh...a znate kak....ja sam isla da cu proc,i ja nju prodem,onak upunom šprintu,i ona mene uhvati za rukav od majce,nas kak sam se vrtila u zraku,i onda sam pala na trbuh,nekak gadno!!!Sve me boli jos sad!!!A kaj je naj gore,ja da to nekom slucajno napravim,dosla bi se ispricat,ko i svaki normalni covjek,ali ti necivilizirani ljudi to nisu napravili,tj. ta cura,mislim meni ne treba sazaljenje,nego ono znate"sorry jesi dobro,nisam htjela" i to.....ali nista...nego naprotiv,pocele su se bahatit bangjer su izgubile obadvije tekme....pa onda...su bile ljute...zivcane...itd!!!!!Al kaj ces!!!!Onda smo Hela i ja otisle u skolu,nasi su imali srz(sat razrednika)pa....usput sam mu dala pismo koje sam napisala Heleni da ga profac stavi u kovertu,sa svim ostalim pismima iz naseg razreda,cak su i neki profesori napisali isto malo pisamce!!!!winkhehehe...i tak,onda sam otisla doma sama tuznanamcor...jer..ma nema veze!!!!Uglavnom jako sam u bedu,mozda svi sad mislite,kak stalno serem,stalno sam u bedu,ali kaj mozes,nemam se kome izjadat,osim da napisem na blog,jer mami sam sve vec rekla,a sisterke su mi pre male,da to shvate...hehehe....uglavnom,osjecam se svakak,napusteno,zelim neku promjenu,problemi sa frendovima,tj. oni mozda tak ne misle,ali rade nesto nesvjesno,sto ja sve kuzim...jednom rijeci JA NEMAM PRAVOG PRIJATELJA!!!nonorolleyesImam osjecaj ko da me svi ogovaraju itd,neznam zakaj,ali tak je....!!!Ziher svi sad mislite koja je ovo nema frendova,ali imali ste ziher i vi nekako slicni problem.To je pocelo prije 2 tjedna,dugo to drzim za sebe,al cu jedan dan puknut madi svima rec kaj mislim,nadam se da nece bit nista strasno jer nikad neznas i mala stvarcica te u takvom stanju moze razljutit,pa kazes puno puta ono kaj ne mislis,al kaj bus!!!!!puknucu
Meni recimo smeta kad me neko iskljuci iz necega,nekog razgovora,iz necega,ja sam znatizeljna osoba,koja zeli znat sve,i onda kad me neko iskljuci,odmah se zbediram,kak je i danas bilo,necu rec tko,niti sto uglavnom sve je ocito!!!

Ja sad idem bit sama,zbedirana.....=(
Bok ljudi!!!zijev
Puno pozdravljam Ofcu,Natali mahitd.....
Pusa.....


06.12.2006. u 14:31 | K | 7 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


....blog ko i svaki drugi....:-)
Tu cete naci sve,od mojih ocjenabang,skole i tjedna,pa do izvan skolskih aktivnosti!!!hehehesmijeh
Bit ce stari o mom raspolozenju,svakodnevnom danu i tak....
....ma znate vec kak to ide!!!!!!!smokin
Pusek,pa-pamah




O meni:
Zovem se Ivana,imam 14 god.,idem u 8. razred OŠ A.Augustinčića u Zaprešiću!!Bavim se rukometom i treniram u Kustošiji,klub mi se zove ŽRK Zagreb,ovim ih putem sve pozdravljammah,i htjela bi samo rec da su to jedne od najludih,najboljih,naj naj cura!!!!!!partycool
Ne volim skolu,jer ja nisam za to,tj. ja sam vise sportski tip,kuzite???hrvatska
Volim zabavu,volim puuno jesti(al se ne zdebljam),volim rukomet,frendove,i "skolu" ali samo za zajebanciju!!!!smijeh
Puno vas sve pozdravljam,nadam se da cete me citati i ostavljati komentare,e da htjela bi jos pozdraviti svoju Ofćicu(Helenu)wave i normalno sve ostale!!!!
Sve kaj vas zanima,pitajte,a vise o meni cete saznat u postevima!!!!
Pusek,pa-pacool

LiNkOvI:


%BuNgEeGiRls%
Ofca
Kety
snjezna lucy
Vis
pokemon&franjo
Lorina
Plavusa & Crnka
Nata
Vajdićka
Bad boy
Dead Angel
kutchkice4ever
palicka
Just smile
šljiva

Eto to su vam moji linkici....sve koje sam zaboravila nek se ne ljute....nije bilo namjerno.....pusa



Evo par slikica koje sam obecalabangdead.............

Moja naj plavusa..zujonaughty...Lea
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja naj frendica Šima......wave
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tina,ja,Ostra i Šima............nutnaughty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ostra i Šima-> moje naj frendice
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bezveze......zujohrvatska
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Šim@ & J@
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

J@ & Ostr@
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Curke.......eekeekheheheh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Opet mi......zijev
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Rukometna trojka......thumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ostranaughty i Tinanut.........poza.........heheheehedead
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

To je moj klub......,prosle godine,na pripremama
thumbupsmijeh....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja best frendica Tina....hihihihihiroflsmijehgreedy
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja isprad bora....hihihihi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

heheheheahahaha.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Malo bezvezarija,heheh
Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Bad Blue Boys
Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


Malo bezvezarija,heheh
Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Bad Blue Boys
Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog



design by Spuky