SORRY..........


Hej people,kak ste mi???
Ja sam ok,malo u bedu,radi puno stvari!!!
Kao prvo radi Helene,onda radi skole,i onda radi frendova,i na kraju radi Vas!!!
Radi vas...to znaci jer mi je zao kaj sam vas zanemarila,tj nisam pisala na blog dosta dugo,ali imam i obrazlozenje zakaj.....??A to je da nam je netko bio prcko po nekom kablu za internat i nekaj je zaj.....,i onda nisam mogla ic jer nije radilo,i to je na kraju moj stari pooravio..ispricavam se DAO DA SE POPRAVI..,i sad je sve ok....i tak sam vam ja tek sad dosla!!!!yes
Radi Helene....to znaci da mi ona jakoooo jakoooo punoooo fali,i ja bi kao vjerujem i svi vi ostali htjela da se vratiyes,da nam bude kao nekad u ona dobra stara vremena,i to me sad podsjeca na jednu pjesmu!!!!smijeh
Helci znaj da te svi mi puno volimo,i da nam jako falis na misi,u skoli,na klubu(tvoje ideje,sale...smijeh...)sve nam to fali jakoooo!!!!Cujemo se,pusek.wave
Radi skole....,pa skola je u k....,jako je tesko,ali nije problem u tome nago u profesorici Milakari iz hrvatskog.Ja sam prije voljela hrvatski,kad nam je profa bila Visnja Poropat,bila je THE BEST!!!A sada je dosla ona....,mislim nije ona tak losa,samo kaj je uzasno stroga,i ponekad glupa,ali najvise prevladava to kaj je STROGA.........!eek
A radi frendova...............uhh................to bi imala kaj za pisat....blabla
Glavno je to da se ja osjecam.......naznam...nekak.....odbacenom,glupom,ko da me svi ogovaraju...cak mislim da vise i nemam pravih frendica......no

Eto...to bi bilo to...par stvari zbog kojih sam ja u bedu.

P.S.-zbog ovog zadnjeg komentara kaj sam dobila,htjela sam samo obrazloziti.........
Ja sam napisala da smo isli sa busom,i zajedno sa tresnjevkom.U zagradu sam napisala da je to rukometni klub-za neznalice,a to se podrazumjeva u kontekstu,da sam mislila na to da tko nezna to je rukometni klub,ja nisam nis rekla da u njemu treniraju neznalice.a ti to curo shvati kak hoces,ja znam kaj sam napisala!!!A sto se tice tog kaj su nas proslu tekmu dobile...,mi se ne obaziremo,jer smo mi njih bile nakantale kad je bilo potrebno a to je na državnom.Tak da se nemoj ti sad pocet bahatit,jer da su dobre,mogle su nas dobiti onda kad je bilo vazno.ok??To sve je bilo upuceno ovoj curi koja mi je ostavila komentar pod imenom..nevažno...!!!!

Puno pozdrava saljem svima a posebno Helenikiss.KOMENTIRAJTE MI.....do sljedeceg posta...pa-pa...kissswave


Image hosting

Image hosting


03.12.2006. u 14:17 | K | 6 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


....blog ko i svaki drugi....:-)
Tu cete naci sve,od mojih ocjenabang,skole i tjedna,pa do izvan skolskih aktivnosti!!!hehehesmijeh
Bit ce stari o mom raspolozenju,svakodnevnom danu i tak....
....ma znate vec kak to ide!!!!!!!smokin
Pusek,pa-pamah




O meni:
Zovem se Ivana,imam 14 god.,idem u 8. razred OŠ A.Augustinčića u Zaprešiću!!Bavim se rukometom i treniram u Kustošiji,klub mi se zove ŽRK Zagreb,ovim ih putem sve pozdravljammah,i htjela bi samo rec da su to jedne od najludih,najboljih,naj naj cura!!!!!!partycool
Ne volim skolu,jer ja nisam za to,tj. ja sam vise sportski tip,kuzite???hrvatska
Volim zabavu,volim puuno jesti(al se ne zdebljam),volim rukomet,frendove,i "skolu" ali samo za zajebanciju!!!!smijeh
Puno vas sve pozdravljam,nadam se da cete me citati i ostavljati komentare,e da htjela bi jos pozdraviti svoju Ofćicu(Helenu)wave i normalno sve ostale!!!!
Sve kaj vas zanima,pitajte,a vise o meni cete saznat u postevima!!!!
Pusek,pa-pacool

LiNkOvI:


%BuNgEeGiRls%
Ofca
Kety
snjezna lucy
Vis
pokemon&franjo
Lorina
Plavusa & Crnka
Nata
Vajdićka
Bad boy
Dead Angel
kutchkice4ever
palicka
Just smile
šljiva

Eto to su vam moji linkici....sve koje sam zaboravila nek se ne ljute....nije bilo namjerno.....pusa



Evo par slikica koje sam obecalabangdead.............

Moja naj plavusa..zujonaughty...Lea
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja naj frendica Šima......wave
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tina,ja,Ostra i Šima............nutnaughty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ostra i Šima-> moje naj frendice
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bezveze......zujohrvatska
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Šim@ & J@
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

J@ & Ostr@
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Curke.......eekeekheheheh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Opet mi......zijev
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Rukometna trojka......thumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ostranaughty i Tinanut.........poza.........heheheehedead
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

To je moj klub......,prosle godine,na pripremama
thumbupsmijeh....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja best frendica Tina....hihihihihiroflsmijehgreedy
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja isprad bora....hihihihi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

heheheheahahaha.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Malo bezvezarija,heheh
Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Bad Blue Boys
Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


Malo bezvezarija,heheh
Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Bad Blue Boys
Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog



design by Spuky