KONACNO...


Pa dobar dan ljudi,isuse koliko je vec proslo da vam nisam napisala post???Puno,jel da??dead
E pa onda ovako!Napisat cu vam ukratko prosli tjedan,koliko se sjecam!!ok?Evo ga...
ŠKOLAbang:pon-nista posebno,isla sam u skolu,dosla sam doma crknuta umorna jer smo imali ujutro skolu taj tjedan!!
uto-isto nista posebno,rekla nam je iz hrv profka milakara da ce nas sljedeci sat pitat knjizevnost,reko je romeo iz povijesti da ce pitat isto pitati cijeli sat!!!!Svi smo se usrali!!!eek
sri-tehnicki:dosli mi na sat i iscekujemo svoje testove koje smo pisali,prosli put.Kad nama profka dode,nako mi je "ukro" testove!!!!Mi ono kaj kaj cemo sad,i ona veli da cemo morat pisat ponovno,a mi svirolleyeseekbang!!!!!!Al dobro testovi su se sljedeci dan pojavili,i profka koja je to pokupila ona je iz njemackog,ona je to dala marku knezu,i on je to trebo dati profki iz tehnickog,tak je i napravio,ali je onda profka rekla da cemo ipak pisat ponovno jer je to vraceno nama!!!!Bull shitheadbangburninmad!!!!Ali kaj mozes!!!
čet-najgori dan u mom zivotu!!!!!1.hrv-pitala nas je knjizevnost,niko nije nis znao,svi koje je pitala,a bilo nas je 14 dobili smo sulje!!!!Al je ona barem nekima mogla dat 2 jer su nekaj znali,i tak sam vam ja ljepo pokupila suljaka!!!!Glupaca nama veli "znate da mi nije drago davat 1",a mi "ono kaj nas onda jos ispitujete"??????To vam je neka nova,zove se Milakara Natasa (kako je zena glupa,stroga,bezobrazna....)bangheadbangblabla!!!! 2.zem-pito me je i dobila sam 5,5,5,4,ucila sam jer sam znala da ce me pitatpartysmijeh!!!! 3.lik-crtali smo nekaj iz starog papira,i dobili ocjene 5,5!!!(normalno)cool 4.kem-pitala me i dobila sam 4,4.A bila sam ucila i sve sam znala,samo kaj sam se zbunila i eto!!!Ali mogu priznat da bas ne kuzim soli,i to nisam najbolje objasnila,pa tak da onda zasluzujem 4!!!!namcorrolleyes 5.njem-dobili smo ocijene iz dilktata,koji smo pisali i dobila sam 5!!!!jupiii!!!thumbup
ETO TO VAM JE BIO MOJ NAJGORI DAN CETVRTAK,SVAKI BOZJI SAT ME NEKO PITO I DOBILA SMA OCJENU!!!!!!!!!bangheadbang
pet-dosadan!!!!matisa nista,engleski nista,jedino to da me je pozvala da probam ic na skolsko natjecanje iz eng!!fiziku me za malo pitala,ali sam se izvukla!!!povijest je pito neku curu,koja nije bas ucila tada,pa je odgovarao cijeli razred umijesto nje,sva sreca da joj nije upisao ocjenu!!!!Eto tako vam je zavrsio moj skolski tjedan!!!!!Makar smo jos trebali imati u 15.00 h informatiku,ali je profesor bilo sprijecen!!!Pa smo onda svi ostali na igralistu igrat kosarku!!!Bilo je super!!!!partysmokinnut
VIKEND:U subotu sam se probudila u pola 10.,gledala sam telku do pol 11,i onda sam isla na trening,bilo nam je zakon,trenirali smo uz mjuzu!!!!cool
Onda kada sam dosla doma,pojela sam si špagete,sa mesom i jurila sam na klub(na animaciju,kao sto vec neki znaju ja vam crtam igrane crtice sa frendicama,koje ovim putem pozdravljammah),onda sam odmah poslije kluba u 16.00 morala na instrukcije iz matiseblabla,pa sam se nakon toga vratila opet do kluba jer su cure jos bile tamo,i sad vec polako pocinjemo raditi novi crtic!Osmislile smo temu i film!Navecer kad sam se vratila doma,morala sam se spremiti jer sam isla spavati kod tete,jer su mi starci isli na martinje!!!Isla sam spavati oko 12,a trebala sam se dicu 6.00,jer sam isla na utakmicu!!Jedva sam se probudila,zato kaj bas nisam najbolje spavala,jer je bratic koji danas ima 1. rodenden,skako po meni i nisam mogla SPAVATI!!!U nedjelju,smo isli ujutro u Ogulin,na tekmu!Isli smo sa busom,i sa tresnjevkom(rukometni klub-za neznalice)!!!Kad smo dosli tamo,imali smo jos dosta vremena do nase tekme,pa smo se isli setati do neke spilje,boga ptaj kaj je to!Uglavnom,kamen,tj. stjena ima oblik neke face!!!strasno!!!onda smo se vratili do dvorane,i gledali kako Tersnjevka igra protiv Arene iz Pule,normalno,tresnjevka ih je nakantala dosta razlikeparty!Za 40 min smo igrali mi protiv Ogulina,izgubili smo jedan razlike,ali bi ih dobili da smo zabili sve sedmerce,koje smo pucali!!!U svakom slucaju bili smo bolji od njih,samo kaj nismo imali srece sa zicerimacoolnamcor!Onda smo opet igrali mi sa arenom,nijh smo dobili 24:9,tak nes,i onda su nakon nas igrali Tresnjevka Protiv Ogulina,i tresnjevka je pobjedila!!!Vracali smo se doma,a za to su vrijeme igrali Arena protiv Ogulina,pa neznam rezultat,ali brijem da je Ogulin dobio!Eto to vam je bilo ukratko o vikendu!!Nemam vam kaj jos za rec,ali mislim da je i ovo bilo dovoljno,da se iskupim kaj vam ovaj tjedan nisam pisala nijedan post!!!rolleyes

P.S. Htjela bi nesto poruciti Izabeli,a to je da prestane srat okolo da ja nes imam protiv Tonceka i nje,jer to nije istina,u vezi onoga kaj mi je Sljiva dosla rec,ja to nisam napisala,i naznam gdje ste vi to bili vidli,ali jedino znam to da sam vidla u zenskom WC-u da pise Gorka + Toncek!!!I tak to pise jos i u nekim ucionicama!!yes
Htjela bi jos pozdravitiHelenuwave,kojoj je zakon tamo na Novom Zelanduparty!I htjela sam ti reci da cu te jos jednom nazvati,da si malo popricamo!!!Plizz posalji mi koje fotke,i nemoj zaboraviti pisati na blog!!!!Imas najbolji blog koji sam ja ikada vidjela!!!(najiskreniji)thumbup
Pusakiss svima,a posebno Ofci,Do sljedeceg posta pa-pa!!!wave
Kiss,pozz


13.11.2006. u 11:31 | K | 16 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


....blog ko i svaki drugi....:-)
Tu cete naci sve,od mojih ocjenabang,skole i tjedna,pa do izvan skolskih aktivnosti!!!hehehesmijeh
Bit ce stari o mom raspolozenju,svakodnevnom danu i tak....
....ma znate vec kak to ide!!!!!!!smokin
Pusek,pa-pamah




O meni:
Zovem se Ivana,imam 14 god.,idem u 8. razred OŠ A.Augustinčića u Zaprešiću!!Bavim se rukometom i treniram u Kustošiji,klub mi se zove ŽRK Zagreb,ovim ih putem sve pozdravljammah,i htjela bi samo rec da su to jedne od najludih,najboljih,naj naj cura!!!!!!partycool
Ne volim skolu,jer ja nisam za to,tj. ja sam vise sportski tip,kuzite???hrvatska
Volim zabavu,volim puuno jesti(al se ne zdebljam),volim rukomet,frendove,i "skolu" ali samo za zajebanciju!!!!smijeh
Puno vas sve pozdravljam,nadam se da cete me citati i ostavljati komentare,e da htjela bi jos pozdraviti svoju Ofćicu(Helenu)wave i normalno sve ostale!!!!
Sve kaj vas zanima,pitajte,a vise o meni cete saznat u postevima!!!!
Pusek,pa-pacool

LiNkOvI:


%BuNgEeGiRls%
Ofca
Kety
snjezna lucy
Vis
pokemon&franjo
Lorina
Plavusa & Crnka
Nata
Vajdićka
Bad boy
Dead Angel
kutchkice4ever
palicka
Just smile
šljiva

Eto to su vam moji linkici....sve koje sam zaboravila nek se ne ljute....nije bilo namjerno.....pusa



Evo par slikica koje sam obecalabangdead.............

Moja naj plavusa..zujonaughty...Lea
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja naj frendica Šima......wave
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tina,ja,Ostra i Šima............nutnaughty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ostra i Šima-> moje naj frendice
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bezveze......zujohrvatska
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Šim@ & J@
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

J@ & Ostr@
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Curke.......eekeekheheheh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Opet mi......zijev
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Rukometna trojka......thumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ostranaughty i Tinanut.........poza.........heheheehedead
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

To je moj klub......,prosle godine,na pripremama
thumbupsmijeh....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja best frendica Tina....hihihihihiroflsmijehgreedy
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja isprad bora....hihihihi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

heheheheahahaha.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Malo bezvezarija,heheh
Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Bad Blue Boys
Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


Malo bezvezarija,heheh
Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Bad Blue Boys
Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog



design by Spuky