Laura Pausini********Il site dedicato per te, Laure

OD POSLJEDNJIG TJEDAN DANA..MAJKE TI MILE..

CIAO TUTTI!!

bljak dan MI JE b-e-z-v-e-z-e. rolleyesImali smo sistematski pregled u školi. Visoka sam 1,72. I saznah da sam ćorava.nut Dobro, ne ćorava. Ali ću morat nosit naočale. Dioptrija mi je 0,8+ ili +0,8 kak se već kaže- al fakat mi se zamaglilo kad sam morala čitati na jedno oko. Yebiga. That's life.
A sada evo jedna pjesma od Laure Pausini od koje mi skoro uvijek krenu suze. Ne znam zašto. Jako mi je tužna.

COSI IMPORTANTE

GIORNO DOPO GIORNO
SENTO IL TEMPO CHE MI SFUGGE FRA LE MANI ED IO
LI A RINCORRERE
I MIEI PENSIERI I DESIDERI
DI QUEST’ANNI E VOLTE AMARI SENZA REGOLE
LI RICORDERAI
COME SE FOSSE STATO SOLO UN SOGNO
VIVERE SOLTANTO DI QUEGLI ATTIMI
E NON CERCARTI PIU’

MA NON E’ COSI IMPORTANTE
SOLO UN ATTIMO DI FORTE NOSTALGIA
SCIVOLANDO NEGLI FRA LA GENTE
IO CAMMINO INDIFERENTE PER LA VIA

COLPA DI UN’ESTATE
DEI PROFUMI DI UNA NOTTE DI UN MOMENTO CHE
NON DIMENTICO
GUIDATI DALLA VOGLIA DI SENTIRSI
ALL’IMPROVVISO SEMPRE PIU’ VICINI
COSI VICINI CHE
ADESSO E’ TROPPO TARDI PER PENSARE
DI DIMENTICARTI E POI RINASCERE
E NON CERCARTI PIU’

MA NON SO COS’E’ IMPORTANTE
SE FIDARMI O NON FIDARMI DI TE
DI QUEL VISO COSI IMPRESSO NELLA MENTE
NON SAPREI MA CI PENSO SEMPRE SAI
E NON C’E’ NIENTE
CHE CANCELLI IL RICORDO DI TE
DI UNO SGUARDO MALINCONICO E SOGNANTE
DOVE SEI DIMMI ADESSO DOVE SEI

IN UN ATTIMO RITORNO AL MIO PRESENTE
A VORREI CHE TU FOSSI ANCORA QUI

TU CHE SEI COSI IMPORTANTE
PUOI SENTIRE IL MIO BISOGNO DI TE
NEU TUOI OCCHI VEDO ACQUA TRASPARENTE
COME UN FIUME TRAVOLGENTE DENTRO ME

PAUSINI-CHIODO/PRODUCED AND ARRANGED BY DADO PARISINI

Kak mi ponekad sve ide na živce. Mrzim prolaznost.mad Kad, recimo, nešto ti se dogodi, nešto jako lijepo, i onda se želiš vratiti, želiš to ponoviti, ali ne možeš. I onda se samo podsjećaš na to. Hipotetski rečeno. Ajme, kako sam se danas ispjevala. Upalila sam komp (koji mi je sada u dnevnom) i pjevam. Došao stari, kaže da ide malo van. –idi, idi- mislim u sebi.-da ja mogu pjevat.-
KAKO JE DOSADNO::::::::::: evo jedne pjesme ::::::::
zove se una storia che vale..............super je!!! Onaj dio mi je najbolji.. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ne zezam se. Pa ide tako.
Una storia che vale

Che cosa ha lei che io no ho
che cosa ha piu´ di me
sto cercando una ragione, anche se alle volte sai non c´e´

Ero qui, eri qui
ma poi non e´ andata sai proprio cosi´

E una vita sola non puo´ bastare
per dimenticare una storia che vale
nei tuoi occhi che mi stanno a guardare, non dimenticare

E´ difficile per me imparare a vivere,
senza abbandonarmi al mio presente
inaspettatamente senza te

Ero qui, eri qui
parlarne adesso non ha piu´ senso, o forse si

Perche´ una vita sola non puň bastare
per dimenticare quanto si puo´ amare
al tuo nome e alla tua voce pensare
senza farmi male

E una vita sola non puň bastare
per dimenticare una storia che vale
ogni minimo particolare, non dimenticare, non dimenticare

eh, eh, eh...
Ero qui
coro: Che cosa ha lei che io non ho
eri qui
coro: che cosa ha piu´ di me
sto cercando una ragione
coro: parlarne adesso non ha piu´ senso o forse si

Perche´ una vita sola non puo´ bastare
per dimenticare come si puo´ amare
quanto sole che ci puo´ attraversare
senza farci male

E una vita sola non puo´ bastare
per dimenticare ogni particolare
dei tuoi occhi che mi stanno a guardare
non dimenticare, una storia che vale

Eh, eh, eh...

i tako dalje..............prekrasna je pjesma. Ona gitara na kraju mi je najbolja.thumbup A oni koji imaju Best of CD OD laure neka ga ubace u kompjuter pa će vidjeti sezione multimediale di questo CD: non si trt di un regalo cristalizzato nel tempo ma di una speccia finestra aperta sulmio mondo, sul mio passato e sopra tutto sul mio futuro. Apartire da questo momente pottriamo viaggare insieme. Non piu’solo attraverso di canzoni, ma anche attraverso con questa esperienza interattiva che continuera nel tempo midianteri serimento di nuovi contenuti.......................
onda se mogu spojiti na internet i skinuti si na cd, nešto kao kratki dokumentarac, ili kak da kažem...... uglavnom, kako se snimala pjesma una storia che vale. Može se i skinuti live in paris 2001, dio, ima laura kako vježba pilates, pa onda kako jede sushi, pa njezini fanovi, pa kako ona pleše, pa ima dio koncerta kako pjeva gente, pa ima od ritorno da te “dimmi solo se c’e e ritorno da te”cerekcerek
svašta nešta. Nemam dvd live in paris 2001. ali ću si kupit. Jednom,. Dovoljan mi je paris 2006. još samo da si kupim IO CANTO; Najnoviji laurin cede.,ajmneeeeeeeeeeeeeeeee
jedva čekam božić da ga dobijem.yes Za božić ću ga najkasnije dobit. A najranije kad dođe tatina pe”M”zija. Ahahahahahahhaahhhhhhhhhhh
AM I EVIL””””””””””
I tak. Šta sam još htjela reći------da.....u četvrtak sam dobila dvije 5 iz engleskog...a hunjetina je glumio da ga boli glava zadnji sat, pod povijesti, pa ga je klada pustila da ide sa sata......jesmo se smijali. A već neko vrijeme Damiru uzimamo stvari i sakrivamo. CRKAVAMO od smijeha. Ja mu danas pod odmorom uzela tintu i stavila ju u svoju pernicu. A ja upernici imam nešto kao duplo dno. Pa se može maknuti......ajme...kaže on “sanjaaaa znam da si ti uzela,...jebemti sve.....”
On popizdio. Rkažem ja: Nisam ti uZela. Kaže on:” daj da ti vidim pernicu”. Rekoh: ne može- kaže on.to znači da si ti uzela. Ja spremim pernicu u torbu, viče on- DAJ PERNICU:!! Kažem ja: ne mogu, imam pismo u njoj. Reko, čekaj da izvadim pismo. Ja u torbi izvadim tintu i dam Ciletu. Cile ju spremi u džep. Umrli smo od smijeha.
Šta je onda još bilo..............
E,da ....stari jučer naložio vatru i zadimio cijelu kuću. Ej, da ste vidjeli koliko se dimi!!!!! Iz pećnice, iz ladice sa ploče-------ajme......sad ga stalno zajebavam pjevajući Parlami od Laure. (Dimmi se’) hahaha. zujo
U petak poslije terenske nastave sam bila ostala sa Ditom i Twiggy na školskom igralištu. Da vi znate koliko smo se mi nažderale......jeekedva smo došle kući! Naručile jumbo pizzu, otišle u trgovinu i kupile litru đusa, milku sa krupnim lješnjacima i svakoj po dvije čokoladne bananice. Ajmeeee....kako smo se nažderale.. samo što je kreten od dostavljača donio malu miješanu pizzu, pa smo na dva puta jele. nonoAli su drugi puta stavili puno više sira....(slinamicuri) pa onak zagrizeš sir......jjjjooooojjjj...a sir se razvlači...
Baš nam je super bilo. I mi se dogovorimo da ćemo poslije ići šetati. Ja kad sam došla kući odmah nazovem Twiggy na mob. Kad ono isključeno. Ajd nema veze. Kad ono već pao mrak, ja čujem mene netko zove: Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. A meni stara bolesna, samo što nije otišla u partizane. Ja izađem, kad ono njih dvije i Damir došli po mene da idemo šetat. I ja nisam mogla. Nisam se bila spremila. A i morala sam bit sa starom. Damn it.
Njih dvije uopće nisu loše cure kao što velika većina misli. Govore im da su sotonjare, da su mensonke i svašta nešta. Samo zato što slušaju metal i dark. Ljudi su stvarno glupi. Kad odu u grad u srednju školu vidjet će koliko tamo ima metalaca i punkera pa će past na dupence. One prije nisu mogle smisliti Lauru Pausini. Nemam pojma zašto. Ali kad su čule La Prospettiva Di Me i Resta In Ascolto pale su na dupe. A znam da sam prošle godine bila donijela CD tra te e il mare, pa su srale učiteljici da ugasi. Ali dobro. CD je stvarno i meni postao očajan. Pogotovo pjesma Musica Sara’. Jedino mi je dobra Tra te e il mare i Viaggio con te. I fidati di me i Il mio sbaglio piu’grande.
A dobro. Ima ih dobrih, ali i očajnih.
A danas (ponedjeljak) sam dobila 2 petice iz likovnog. Čitala sam neki strip ili koji kurac već, nemam pojma...uglavnom zove se noia (DOSADA) kao, o nekoj curi koja je ispala kretenka jer je tražila popust na cipele 50%, pa 20% pa 10% a nije dobila pa je pitala zašto a prodavač kaže da su na popustu već 50 posto..i tak. Ali su mi posebno dvije kurvetine iz razreda digle živac (Salata Sissy1 i Sissy2 UmjetnaSprža). One vam inače sjede zajedno, a prošle godine smo bile super prijateljice, ali sam ja bila izostala iz škole par dana jer sam išla u famozne svatove u Osijek, a one su se u međuvremenu naprnđile na mene. I tako. Danas, kad sam čitala naslov (NOIA), Salata Sissy1 je prevrtala očima. I to mi je rekla Ćoska, koja sjedi sa mnom u skupini. A ja lijepo naglas kažem: pa Ćoska, nisam ja kriva što su ljudi nepismeni pa ne znaju talijanski. Odmah je zavezala. A sere cijelo vrijeme : Sanja i njena Italija ovo, Italija ono, sere protiv Hajduka i Dalmacije. Jebem joj mater. Šta ima protiv Dalmacije? Ona kaže kako su dalmatinci glupi, a ja kažem kako ipak nisu gluplji od Bosanaca,. Ona odmah zaveže. Inače nemam ništa protiv Bosančića, ali znam da je ona Bosanka pa ju tako vrijeđam. HEHE i koja glupača, navija za Dinamo, a nema veze sa ZG.roflroflrofl Ja sam barem Dalmatinka pa navijam za Hajduk.
Kreteni. Primijetila sam da većina Bosanchicha navija za Dinamo, osim dakako, Mare. I tak. A Sissy2UmjetnaSprža mi je digla kurac pod glazbenim. MI pod odmorom svirali synthesizer a profka vidjela. I sad ona došla na sat sva nabrušena i pita tko je svirao. A ova jedna debela krava odmah počela otkucavati sve, a mene nije rekla. Kad...javi vam se Sissy2UmjetnaSprža i onako potiše kaže i mene. Ali profka nije čula, odnosno nije ju htjela čuti jer ju i inače ne šljivi niti dva jebena postotićka. I ja se lijepo javim i kažem da sam i ja svirala jer sam objašnjavala Diti kako se jedna melodija može svirati iz C-dura. Kaže ona, ma znam, vidjela sam tebe, ti svakako znaš svirati.
A ja lijepo sjednem i kažem: E, tako. Da pojedincima uskratim zadovoljstvo. smijehsmijehsmijeh
Ah...kako sam se lijepo u that very moment osjećala. Prekrasno. Baš volim podjebavati ljude, ili bolje rečeno vratiti istom mjerom kad mi netkodigne kurac.
I šta je još danas bilo....e da... popizdila sam. JA došla u knjižnicu, kad onaj pederko (knjižničar) radi. Ja vratim knjige, i da posudim neke o Istri ili Dalmaciji jer znam da tamo ima puno talijanizama. Kaže on meni: e, da te pohvalim da si bila aktivna na satu lektire na terenskoj nastavi. JA gotova. Rekoh, hvala.
A on tamo nešto počeo srati i pričati.. ja pošaljem Damiru sms na mob da uđe i da mi kaže da je mama došla po mene. On tak napravi i ja se lijepo pokupim i odem. A ide mi na živce što ja do zadnjeg napora njega pokušavam iživcirati, a on opet prema meni sve fino. Baš je glup jebote. A ona njegova napredna nastava...tjera me srat od nje.. čim se sjetim.....PORUKA SVIMA: AKO NE MOŽETE IĆI NA WC; TJ IMATE TVRDU STOLICU,SLOBODNO DOĐITE KOD GOSPODINA PEDERKA NA NAPREDNE “BIBLIOTEKARE” (tak ja to zovem). I kaže da je potvrđeno od ravnateljice i da se ne može ispisati. MA možeš si misliti. Iskorištavaju naš potencijal do bezobrazne granice. Jedva čekam da izađem iz škole. Kad nam podjele svjedodžbe svima ću im jebat mater. Pogotovo Božani. A englezu ću izduvat gume na autu. Svo znanje koje sam ja stekla i sav moj potencijal (npr. Pisanje pjesama, engleski jezik, hrvatski jezik, informatika, tj. Znam dosta o kompachima) škola iskorištava, a nikad se nisu sjetili pomoći mi u nečemu. Nego samo vuku.
...........:::::::::::::::::::::::.......... GROZNI SU..........::::::::::::::::::..........bangbangburninmadburninmadheadbangheadbangmadmadblablablablapuknucu
EVO SAD jedan tekst; pa ga malo pročitajte I RAZMISLITE!!

Le porte interiori

Piu' le tue aspirazoni e i tuoi obietivi sono elevati, meglio e'. Non limitarti in alcun modo. Sappi semplicemente che puoi compiere qualsiasi cosa tu decida di fare perche' attingi aiuto e forza da Me, e la disfatta e il fallimento non possono esistere. Tutto cio' che porta il Mio sigillo e' destinato al successo, e possono derivarne solo le migliori conseguenze. Mantieni dunque la tua coscienza elevata, mettiti in sintonia con la vita e contempia i meravigliosi risultati. Risultati che non puoi aspettarti se non sei in armonia con il lato migliore di te, se non ti lasci trascinare liberamente dalla corrente di tutto cio' che accade e se non superi gli ostacoli che potrebbero fermarti. Nella vita, molte sono le cose che possono imedirti di raggiungere i toui obiettivi. Spazzale via e rifiuta di considerare anche solo per un secondo la possibilita' del fallimento. Sappi semplicemente che puoi riuscire e che riuscirai, e vedrai che il successo ti arridera' in ogni azione che intraprenderai.

[da «Eileen Caddy- Le porte interiori»]

donare l’amore

ognuno ha qualcosa che desidera donare: e cose, troppo spesso, nessuno e disposto a prendere. Poniamo che io abbia una casa e inviti gente. Verranno e accetteranno la mia casa, il mio cibo e perfino le mie idee, ma non il mio amore. E invece proprio l’amore e cio la maggior parte di noi desidera donare sopra ogni altra cosa.

(kahlil gibran) smijehmah

svi koji razumijete talijanski, želim da mi napišete svoje mišljenje o prethodna dva teksta!

živili! party

30.10.2006. u 13:53 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Nešto malo...

Volim…Mamu, volim nekad i tatu..sestre..kad mi nešto kupe, baku kad ne davi, porodicu…volim Leona, Karlu i Marina. volim Lavove, volim Italiju, volim talijanski, volim Dalmaciju i Istru..volim more. Volim one koji me vole (iako je takvih malo). Govorim 3 strana jezika: engleski, talijanski i malo španjolskog. Volim učiti strane jezike. Volim folklor, volim Osijek i osječki most. Volim Mediteran i Sredozemlje. Volim novac. Volim glazbu. Glazba ti određuje život. Volim Ramazzottija. Volim Jovanottija. Nek je isto super, kao i Pino d'Angio. Volim i svoju novu prijateljicu Ines koju uopće nemam pojma kak izgleda, ali znam da je super osoba i ima super avatarčeke, često mi stavlja slike od Laure, misli na mene, pozdravlja me velikim crvenim slovima Volim Alberta Gilardina jer je super nogometaš. I naposljetku, last but not least, ili šećer na kraju, Laura Pausini. Sad bih opet mogla napisati punu stranicu zašto ju volim..What da hell! Laura mi se sviđa zbog toga što pjeva prekrasno i proglašena je jednim od najljepših ženskih vokala svijeta. Sviđa mi se zbog toga što pjeva i rock i pop i laganice. Sviđa mi se jer ne fura samo jedan stil. Sviđa mi se zato što je prelijepa i zato što je dobra. Super se oblači. Sviđa mi se zato što je izdala puno puno puno CD-ova. Sviđa mi se jer ima super web stranicu: www.laurapausini.com . Sviđa mi se zato što je pjevala Papi Ivanu Pavlu II. Sviđa mi se zato što je Talijanka. Sviđa mi se zato što govori talijanski, španjolski i engleski SAVRŠENO, a nabada portugalski, i francuski. Ima još puuuuuuuuuno toga što mi se kod nje sviđa, ali se sad nemrem sjetit.


Ne volim….
Ne volim školu. Iako ih većina kaže da bi mu bilo dosadno bez škole, meni ne bi. Imam kuću, TV, kompjuter, mačke, dvorište, sintić, i naposljetku Internet na kojem samo gledam Laurine spotove. Ne volim raditi , ne volim zimu, snijeg, ne volim cigarete, ne volim pivo, ne volim Tokio Hotel, ne volim razmaženu djecu, ne volim ne biti u centru pažnje, ne volim kad mi guzica utrne od sjedenja, ne volim pjesmu «Sve je ona meni» kak je jadna, ne volim njemački, ne volim baš ni engleski, ali dobro dođe. ne volim Serene kremu iz Oriflamea jer mi se zgadila koliko sam se troćkala s njom. Ne volim zečetinu, ne volim jetricu, ne volim ofucane mačke, ne volim kad netko pjeva na festivalu i onda mu svi govore da je super pjevao a pjevao je katastrofa, i onda ja otpjevam maestralno (moram se pohvalit) i onda meni isto kažu da sam super pjevala a ja naspram ostalih-ono… Ne volim Dinamo (sorry-mediteranski štih prevladao, inače su super momčad za hrvatske standarde, a i europske, ali ja sam Dalmatinka i navijan za svoje!).

Ali ovo volim… joj kako je super! Obožavam te Laura!

PIOGGIA DI SETTEMBRE CADE GIU'
CAMBIA DIMENSIONE ALLA CITTA'
NUOVE SENSAZIONI E NUOVE RIFLESSIONI NELLA MENTE
***
SE POI TI PERDI NEGLI OCCHI GRANDI DI UN BAMBINO
NON E' IMPOSSIBILE SAI
AMARE VERAMENTE
..YOU'LL ALWAYS BE A PART OF ME…

TU ESISTI DENTRO ME
SAI DA DIFENDERE
CON GRAZIA SEMPLICE..
smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh

super!!

UNA STORIA CHE VALE

Prendo te
Le tue mani
E prendo noi
Guardami
Prendo chi
Č il mio domani
Amami
Io sono qui
Amami
Per quanto tempo
Accanto a te
Le notti mi racconterň
E ti proteggerň
Avrň piů senso
Insieme a te
Se penso che mi tieni sempre stretti a noi
Oggi chiedimi
(oggi chiedimi)
Di condividerci
(di condividerci)
Anche al buio se ci spegnerŕ
Prendo te
(io prendo te)
Le tue mani
(uh uh uh )
Amami
Sono qui
Amami
(uh uh uh)
Amami



Seamisai

Non dire no
Che ti conosco e lo so cosa pensi
Non dirmi no

Os tempos vao
Foram-se os tempos e agora te calas
Tu ja nao falas se falo de amor
Se tem as malas prontas, nao finjas,
Tudo acabou

Porque ja nao se ve
O teu sorriso ao amanhecer?
Por que ja nao sou mais
Teu bem querer?

Se ami sai quando tutto finisce
Se ami sai come un brivido triste
Come in un film dalle scene gia viste
Che se ne va
Oh non

Se o amor acaba
A ninguém cabe a culpa
Se o amor acaba
Nao cabe desculpa
Agora aperte as minhas maos, sim
Pra que reste um recordar, sim
Amanha

Amanha

E non si puň
Chiudere gli occhi far finta di niente
Come fai tu quando resti con me
E non trovi il coraggio di dirmi
Che cosa c'é

Sarai dentro di me
Come una notte d'inverno perchč
Sarň da oggi in poi
Senza di te

Sei que me amavas
E agora é tao tarde
Sei que me amavas
E agora é saudade
No nosso filme o fim sera triste
Nao quero ver
Oh nao

Sabes que é chegada das dores
Dores de quando se acabam os amores
Agora aperte as minhas maos, sim
Pra que reste um recordar, sim
Amanha
Nao estaras mais aqui