Moja misija:služiti Gospodaru tame

15.05.2006., ponedjeljak

Dan 2.-nazad u Hogwartsu

Prije čitanja ovog posta pročitati Ayumin.

Aparatirala sam se u Veliku dvoranu.Svi su više-manje bili pijani,a Luna i mali Weasley su se ljubakali u ravnateljevom stolcu.Pošto Gospodara nisam nigdje vidjela,zaključila sam da je u ravanateljevom kabinetu.Otišla sam provjeriti.Ispred vodorige me čekao Snape.

Snape:Gospodar je zauzet.
Ja:Koja je lozinka?
Snape:Jesi li gluha?!Gospodar je za-uz-et!
Ja:Čula sam te i prvi put!Koja je lozinka?
Snape:Neću ti reći!
Ja:Snape,ne tjeraj me na još jedno ubijstvo ove večeri...(ups,izletjelo je.)
Snape:Rodolphus?
Ja:Da,ubila sam Lestrangea u Veprovoj glavi.Lozinka?
Snape:Idem u podzemne tamnice.Pogađaj lozinku.
Ja(šaljem misaonu poruku Voldemortu):Koja je lozinka?
On(vraća misaonu poruku):Uđi ako si hrabar.

Ja sam bila hrabra pa sam ušla(smijeh).Našla sam ga kako s podočnjacima piše pisma,s tim da je jedva prešao pola popisa.

Ja:Za ime svijeta,što se događa?
Voldemort:Ništa,preuzeo sam školu.Zar nisi ti u Francuskoj?
Ja:Ne,Ayumi me poslala da vas obavijestim da su pregovori s divovima uspješno prošli i da će ona s njima krenuti sutra ujutro.
Voldemort:Reci mi nešto što ne znam.
Ja:Molim?

On nije ništa rekao nego je samo mahnuo glavom prema prečci za Fawkesa,Dumbledoreova feniksa.Tamo je sjedio Mathasar,Ayumin orao,i spavao blaženim snom.Kad sam otrgnula pogled od njega,Gospodar mi je pružio pismo:
Gospodaru,ja ću sutra ujutro krenuti s divovima u Englesku.Poslala sam vam Bellu jer bi nam samo bila na smetnju,ali nisam bila sigurna hoće li zaboraviti poruku,pa sam vam poslala i Mathasara.Molim vas da pazite na njega dok se ne vratim,ne dajte ga Keeri,
Zauvijek vjerna,
Ayumi


Voldemort:Koristi Ayumi glavu,moram joj priznati.A Rodolphus?
Ja:Kako znate za to?
Voldemort:Snape.
Ja:Ooooh...
Voldemort:Dakle?
Ja:Ubila sam ga.
Voldemort:Svijestan sam toga.Ali zašto?
Ja:Jer vas je napustio,a meni više nije trebao,samo mi je solio pamet,pa sam ga likvidirala.
Voldemort:No,dobro.
Ja:Trebate li pomoć oko pisama?
Voldemort:Da,molim te...vidiš,ti si prva koja me danas pitala trebam li pomoć,Bella,svi ostali su jednostavno postavljali pitanja i slično...

Osmijehnula sam se i uzela pero,te se bacila na hrpu pisama koje je trebalo napisati.Osjećala sam veliku privrženost Gospodaru dok smo tamo sjedili i pisali.Za oko 5 sati smo bili gotovi.

Ja:A koji će sada biti moj zadatak?
Voldemort:Strepljenja,saznat ćeš ubrzo,kad svi opet budemo na okupu.

Vratili smo se u Sobu potrebe.Tamo su već bili svi i spavali,a Fenrir je hrkao gore od svih onih 80 divova zajedno.No ja sam zaspala s osmijehom na licu,pomislivši u sebi:Napokon sam opet kod kuće.
- 17:52 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ja sam smrtonoša,Bellatrix Lestrange.Ponovo sam se pridružila Gospodaru Tame i sada ispunjavam zadatke koje mi zadaje.Join the dark side...

Linkovi