Moja misija:služiti Gospodaru tame

14.05.2006., nedjelja

Dan 1.

Svašta se događalo i još uvijek se događa.Danas smo obavile(Ayumi i ja)prve pregovore s divovima.Prošlo je neočekivano dobro.Za malo bliži pogled možete otići na Ayumin blog.Ona se jako promijenila.Kad sam ju upoznala bila je tek mala strašljiva djevojčica koja je voljela životinje i u svemu se trudila,pogotovo u učenju magije i borilačih vještina.Ovako otprilike:
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Danas je to osoba koja je odvažna,hrabra,hitrog uma i ne boji se ničega.Još uvijek pokazuje da voli životinje,što se najviše vidi u njenom odnosu s Mathasarom,ali ona više nije ista osoba.Sada je ona nešto ovakvo:
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Postala je nekako ozbiljnija,s ozbiljnijim pogledom na život.Kao da ju je netko dobro protresao i zavikao joj u lice:
"Dosta!Život je prekratak da bi izvodila gluposti kakve izvodiš sada!"

I nije prije koristila sive stanice koliko ih koristi sad.Zaključak je da se stvarno promijenila i da ja na to nisam mogla utjecati.Još mi ponekad nedostaje ta draga i zaigrana djevojčica...
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a href="http://imageshack.us">Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
- 11:25 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ja sam smrtonoša,Bellatrix Lestrange.Ponovo sam se pridružila Gospodaru Tame i sada ispunjavam zadatke koje mi zadaje.Join the dark side...

Linkovi