Moja misija:služiti Gospodaru tame

13.05.2006., subota

Čestitam Ayumi!

Ayumi nam je postala smrtonoša.Kako smo imale posla oko divova brzo smo se aparatirale u Francusku.Ja sam željela odmah na divove,ali me Ayumi odgovorila:

Ayumi:Bella,ne možemo ići sada,usred noći.Znaš da divovi mrze čarobnjake,uostalom bilo kakve ljude...ubili bi nas prije nego što bismo došle do Gurga.
Ja:Neće nas ubiti,a ako samo pokušaju,ja ću ih sve pobiti.
Ayumi:Ne možeš pobiti 80 divova kao 5 čarobnjaka.Divovi su žilavi.Osim toga ne vole da se magija upotrebljava protiv njih.Da napadneš samo jednog smlavili bi te svi ostali.
JA:Ayumi,okani se toga.Ja idem i ne možeš me zaustaviti.
Ayumi:O,da mogu.
Istog me je trena levitirala.Pokušala sam je pogoditi čarolijom omamljivanja,ali mi je u zraku bilo otežano ciljanje.
Ja:Pusti me!Pusti me,ti...ti...
Ayumi:Hajde,dovrši rečenicu.Odmah te upozoravam da će ti biti posljednja.
J:A što ćeš učiniti?!
Ayumi:Bacit ću te s litice.Smiri se i dopusti mi da ti objasnim.Znaš da Gospodar ne bi ludo srljao u smrt,već da bi i sam čekao jutro.Svanut će za nekoliko sati.Možeš spavati,ako uspiješ od silnog hrkanja.
Ja:Pa,dobro što si ti,Ayumi?!Nisi onakva kakvu sam te upoznala!
Ayumi:Svašta sam prošla,Bella.Smiri se i spustit ću te.
Ja:Dobro,dobro...
Ayumi:Obećaješ li da nećeš ići divovima?Zakuni se svojom vjernošću Gospodaru tame.Obećaj mi,Bellatrix.Obećaješ li?
Ja:Dobro,objećajem,samo me spusti!
Spustila me,a ja sam,ne pogldavši je,legla kraj vatre.Mislim da mi je začarala san.Javit ću vam sutra kako je prošao dan 1.Laku noć!
- 21:48 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ja sam smrtonoša,Bellatrix Lestrange.Ponovo sam se pridružila Gospodaru Tame i sada ispunjavam zadatke koje mi zadaje.Join the dark side...

Linkovi