...JURILA SAM!!!!...


Kao prvo dobih kacigu, ljepu jednobojnu sa grbom naseg gradskog biker kluba. Dragi se isprsio pa ju je kupio... Je bila je malcice skuplja ali je kvalitetna. Naravno, da mi je odmah ispala iz ruke i da je sada na viziru ogrebotina, mala nije velika! Ali za ozbiljno nije veliki...

Jurili smo sat i pol jako jako jako brzo i uzivala sam! Moja plavusa place dok se vozi na motoru, iako joj decko vozi 30 na h, ja sam se vozio jako puno brze i samo sam se smijala. Kao neka budala koja se prvi put napljugala pa joj je sve divno.... Dragi nije mogao vjerovati da mu je najdraza toliko blesava da se smije i jos ima oci zatvorene da bi u zavoju pratila njegovo tijelo u naginjanju...Kasnije sam osjecala svaku kost u rukama i ramenima ali to je nebitno...

Danas sam bila u drustvu moje Loodache i dovela me u neugodnu poziciju. Naime posto ona ima hlace u vezi (i zive skupa), onda on jadnicak u svemu doslovno svemu slusa i bas je prava bubica. Ali posto su se sinoc zakacili oko njegovog "frenda" onda je cijela veza malcice klimava... Pa su se i danas, dok smo gledali jednu jako jako zakon komediju, posvadjali i onda su kao ocekivali da ja sudim pa sam im ja objasnila da mi ne pada na pamet mjesati se i nastavila se igrati sa misom (ne mojim miso - deckom, nego misom kao zivotinjom koja voli papati sira i zavlaciti se u rupe)... Pa su se kao skulirali dok sam ja tamo sada neznam kako ce oni to rjesiti, ali ona je danas skoro doma otisla!

Ali ja sam zbilja jako brzo jurila!

Za kraj zelim posvetiti par redaka B. kojeg smo sinoć nesretnim slučajem izgubili. Nemoguce je vjerovat kako mladi ljudi gube živote u prometu svakodnevno. Strašne su te tragedije a niti ne razmišljamo o njima dok ne izgubimo nekoga bliskog. U prometu je nemoguce biti siguran jer ti mozes voziti savrseno ali te netko drugi sjebe i oduzme ti osamnaestogodišnji zivot!!!


31.05.2007. | 21:59 | 4 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?



...POČIVAO U MIRU B...
30.05.2007




Bella Wolf
MySpace


...I have PMS and a gun... DID YOU HAVE SOMETHING TO SAY?...
Myspace layouts


...Kontact ME:
bwolf@net.hr...
myspace layout


...SVRŠIT ĆU, S VRHA KATEDRALE, S VRHA KATEDRALE BACAT ĆU BANANE! SRETAN KAO MAJMUN BEZ LIJANE S VRHA KATEDRALE BACAT ĆU BANANE...
Customize your blog


...You're no good for me,
I don't need nobody.
Don't need no one,
that's no good for me....


Linkovi

Playboy Images


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
VIP
NET
STUDOMAT
Friendster images





Image Hosted by ImageShack.us


Images for your blog


Volim:
- cokoladu
- Rijeku
- slikati (fotoaparatom)
- guditi dragocijeno vrijeme na netu
- mog misa
- piti
Images for your blog


Nevolim:
- dosadu
- nepravdu
- dvoličnost
- rižu
Blog images


MySpace Graphics codes


...Neću izdat ja, Boga nikada! Neću gasit sunce koje s neba sja! Neću zbog tebe, rukom na sebe - jer ti me voliš i ti se boriš za mene...
free image hosting hosted images


...Hej da mi je s tobom, kao prije, dočekati zore! Pogledati dolje, sa Svilaje na Petrovo polje...