...Kada sve svjet srusi i srce pocne da place...


Da da tako je kada se sve srusi...
Pocetak ostavi te decko sa kojim si bila dve godine uz ispriku "Bolje sada nego za dvije godine! Ovako je najbolje"... I ako ti srusi sve sve sve u sto si vjerovao i sto si gledao prijateljice dok su u depresiji govoreci sebi "mene moj x voli..." i dok vjerujes samo u to da se na njega mozes osloniti...

A onda ima ispit u 9 ujutro ali ga na kraju pocnes pisati u 12 i ne stignes do doma pojesti rucak i vratiti se na ispitivanje u 15 h, tako da sjedis u kantini prepijes se kave toliko da ti muka dodje... i tako dodjes nekako 15 h, i cekas u redu da dodjes na red, i pilis na zivce sjedeci na hladim stepenicama, da bi na red dosao u 19 i 45 ii onda ti pofesor kaze da ne mozes odgovarati... Di je tu humanost... Ali se tjesis bilo ih je jos iza tebe...

Ali nema nikakve utjehe za NJEGA... Pizda jedna!

... I ponovo sve je isto,
dug su stai ko dani,
a nesto iz mene vice -
neidi dalje stani...

Nemoj plakati u tami,
otjeraj te spazne snove,
nemoj stajati na mjestu,
potrazi puteve nove...


01.03.2007. | 21:29 | 96 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?



...POČIVAO U MIRU B...
30.05.2007




Bella Wolf
MySpace


...I have PMS and a gun... DID YOU HAVE SOMETHING TO SAY?...
Myspace layouts


...Kontact ME:
bwolf@net.hr...
myspace layout


...SVRŠIT ĆU, S VRHA KATEDRALE, S VRHA KATEDRALE BACAT ĆU BANANE! SRETAN KAO MAJMUN BEZ LIJANE S VRHA KATEDRALE BACAT ĆU BANANE...
Customize your blog


...You're no good for me,
I don't need nobody.
Don't need no one,
that's no good for me....


Linkovi

Playboy Images


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
VIP
NET
STUDOMAT
Friendster images





Image Hosted by ImageShack.us


Images for your blog


Volim:
- cokoladu
- Rijeku
- slikati (fotoaparatom)
- guditi dragocijeno vrijeme na netu
- mog misa
- piti
Images for your blog


Nevolim:
- dosadu
- nepravdu
- dvoličnost
- rižu
Blog images


MySpace Graphics codes


...Neću izdat ja, Boga nikada! Neću gasit sunce koje s neba sja! Neću zbog tebe, rukom na sebe - jer ti me voliš i ti se boriš za mene...
free image hosting hosted images


...Hej da mi je s tobom, kao prije, dočekati zore! Pogledati dolje, sa Svilaje na Petrovo polje...