Linkovi
Blog.hr

A SAD.........TAJČI..........


TKO SAM ?
Beštija utjelovljena u ženskom tijelu


ŠTO SAM?
Sve što nebi trebala biti...


ŠTO VOLIM, A ŠTO NE VOLIM?
Volim sebe
Ne volim nju





belissima

srijeda, 01.02.2006.

NOĆNI ŽIVOT GRADA ZAGREBA

Juačer mi je došao frend iz St-a pa sam sinoć bila do Gjure . Prvo smo napravili đir po gradu i sve je bilo pusto, onda sam se sjetila da Gjuro utorkom bude krcat pa smo se zaputili na cugu. Kada smo ušli odma sam se tila okrenut i otići. Osvjetljen prostor , od dima ne možeš disati ni gledati i neke glupe tinejđerske face s prištevima na licu. Hrpa nezanimljivih faca . Ipak smo ušli i popili cugu u toj gužvi i guranju. Muzika je bila toliko tragična da sam u jednom momentu skoro otišla do D.J.-a. Sve skupa bila sam razočrana , ali strašno razočarana. Prije godinu , dvije taj utorak u Gjuri je bio odličan, uvijek dobra zabava, super ljudi i dobra mjuza. Zašto uvijek kada postoji neko dobro mijesto u gradu , kratko bude dobro? Uvijek dođe hrpa neinteresantnij ljudi i hrpa nekih ljudi koji to mijesto učine groznim. Valjda je to sudbina svakog kafića, kluba, disca...., da bude dobar i onda se skupe svi moroni grada i idu na to mijesto jer je dir i onda se ja povlačim i prestajem dolazit na to mijesto. Shit! Baš sam bila iznervirana sinoć. Možda ovaj tekst zvuči licemjerno ,ali ja se tako osječam. Prognano!
lp

- 15:19 - izbaci koju pametnu (0) - bolje ti je da šutiš - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

SVAKODNEVNICA JEDNE CURE
Nemir i histerija
noći preduge, dani sneni
često nisam bila svjestna ja
sreće koju donio si meni.