< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Opis bloga

ništa

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

petak, 25.04.2008.

ajd post....

kissPozz…..evo i ja se sjetila pisati……nisam dugo..hehehe…puno se toga izdogađalo u ovih par tjedana…..ne da mi se sve pisat..trebalo bi mi jako puno…tam 12.4 bile smo karolina i ja vani ..bile smo same i bilo nam je prejebeno…hehe…..znale smo možda 10-ero ljudi…isplesale smo se ..izludirale..uglavnom ..ZAKONNNNN……srela sam Debelu Cahovu..hihi…šala..stara…i dobila OdMa komentara „sta to radiš ti nisi normalna“………..i tak u školi onak ok..mislim nekad je i bolje..hehe..i da..obavještavam vas da se udajem na jesen..lol…sigurno se pitate s kim?kuda?..ma sve ce te saznati na vrijeme..lolich….trenutno nisam zaljubljena u nikoga…sta ce mi neki dripac da me zajeb…..imam prijatelje koje volim i za koje bih i umrla da treba…i tak….bivši dečko mi prijeti..kaže:da ga ostavim na miru ,da ga ne zvrckam…a mene boli čošak za njega..a u ostalom nemam njegov broj da bi ga zvala….ma….moje ludo kumče ima dečka..joj joj…tako mlada a tako…..hmmmm…..ne znam sta da pisem..bila sam na izletu s razredom…..bilo je ok….. mada sam većinu vremena provela s Badanjkicom…kojoj nije bilo dobro..pitam se od čega..hahaha..pozdravljam svoje curke iz rk Lonia…naravno Karolinu,dečka Ivana(hihihi),Najluđu Maru,Ivčicu, ivanu B.i tak sve koji me znaju i koji ovo sranje čitaju….uh zaboravih Seku Mateu iz piljenica…hahahah……cure iz 2.p. trgovačke Novska…Damiricu…..Tanju……..eeeeee i Zdravka Toša(najveća legendaaaaa)…I NEZNAM KOGA JOŠ …ne mogu se sjetiti…..e da i malu Nicol…i tako..Idemo van svi 3.5……..eh…zaboravih…za 12 dana moj Rođendann…jeeee..bit ce fešteeeeee…lol…pusa svima…budite mi lijepi ,zdravi,pametni i naravno zaljubljeni(sretno naravno hi hi hi)…kisskisssretansretan



| Just Say SomeThiNg (30) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.