...::^° That was the best night in my life °^::...


Ej dragi moji... Vrijeme je za new postic...
Ma bilo je tu svasta ovaj vikend kod mene...Kao sto ste mogli saznat na ^° darijinom °^ i na^° lucijinom °^ blogu...
Ma bilo nam je perfect.. Ovaj vikend vjerojatno opet darijini idu na more pa opet festa..hehe..Stvarcice iz najbolje noci..


...::^° Some things from the best night in my life °^

Hm...Ovako...Cijeli prosli tjedan ja i ^° Dada °^ spavale smo kod bake...Pa tako smo cijelo vrijeme bile zajedno...U subotu ujutro kada smo se probudile ja sam morala ici na nekakav vjeronauk za krizmu..Ma uzas..Dok sam se ja mucila na vjeronauku ^° Daria °^ je doma spavala..Hehe...
Dogovorile smo se da ce ona doci po mene na vjeronauk i da cemo poslije njega ici u laganu jutarnju setnjicu..I kada je meni zavrsio vjeronauk, pojavila se ona...Kako ja i ^° Lucy °^ idemo zajedno na vjeronauk, tako je i ona odlucila da ce ici s nama...


Hehe...I krenemo vam mi.. I ^° Dariji °^ kao po obicaju zvoni mobitel...Zvala ju je mama i rekla da mora u pola 11 biti doma ( a meni vjeronauk traje do 10)..Ma uzas...I tako mi tek krenule i vec morale doma..Hehe...Kada smo dosle do Darijine kuce..Majstori su vec cekali..Malo smo kasnile...Al nema veze..

Cekali su oni nas... ^° Lucy °^ je poslije toga otisla doma na rucak, a mi kod bake..Kada smo porucale otisle smo U Billu kupiti stvari za navecer i poslije toga kod Darije..Cim smo dosle kod Darije, ja sam legla i zaspala( bilo je negdje oko 15 i 30H)...Kada sam se probudila Lucija je vec bila tamo...Odlucile smo da idemo u, ovaj put, popodnevnu setnjicu...Samo malo po Korani tako da smo obukle trenirkice..I mi vam dodemo na Koranu i tamo su bili neki debili preko puta i oni su poceli prelazit most...I mi smo pocele trcat i popele se na cener..

I oni dosli za nama..I oni kazu kaj mi vec idemo a oni su dosli zbog nas..Darija se nes tam svadala s njima, a ja sam otisla malo dalje..Pa smo glumili neko istrazivanje iz bilologije i nes tamo pitali ljudi.. a nismo normalne..Hehe..

Nakon toga smo isle do meka( McDonald's)..I tamo smo popapale svaka jedan sladoled...I jrenule mi doma kod Darije..Moja mama je dosla po Dariju da ju otpelja u videoteku da nam posudi neki film..Ona je odlucla posudit film 13..MA film je perfect..Ko ga nije pogledao neka ga obavezno pogleda...Film je zavrsio negdje oko ponoci..Hehe..Tada je tu bilo jos nekih dogadaja..Necu pisat...NAs dogovor..

Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

Poslije toga smo si navile miziku i pocele plesat..I to vam je trajalo negdje do 2, pola 3 kada smo odlucile ici provozat usred noci skuter..HEhe...Cijela ulica je orila...A kada su susjedi upalili svjetla...Da samo vidite kako smo pobjegle u kucu...hehe..Poslije toga smo se os smijale i zabavljale..I mi pogledamo na sat i ono 5 i 15...Susjedi se vec poceli dizat..A ja i Lucy smo otisle spavat..Dada je bila jos malo budna...

Curke su se probudile oko pola 11, a ja oko 13h....Volim ja spavat..HEhe...Nakon toga ja o darija smo otisle na rucak kod bake...I onda svaka svjoj kuci..JA i dada smo se dogovorile da oko 18 h idemo malo prosetat...I tako je i bilo..Nakon toga doma...I to bi bilo to za ovaj perfect vikend..Ljubim vas...


Vazna obavijest: Naucla sam raditi dizajnove ovakve kakav je ovaj na mom blogu..PA narucujte..Ljibim vas...Pusek

...::^° Slikice naseg ludovanja..Hehe °^::...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

21.05.2007. u 13:56 <-> Kom [218] <-> # <-> K

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



...::**beautiful storry of my life**::...


**THIS BLOG**....bilo mi je dosadno i odlučila sam napraviti ovaj blog, kada sam nakon nekoliko postova shvatila, da je fakat zabavno uređivanje blog, čitanje i komentiranje...nema određene osobe kojoj bi moj blog bio posvećen....svi koji ga čitaju i komentiraju smiju slobodno nastaviti....hehe...prošvrljajte još malo i saznat će te više o meni....cerek
**vi ste posjetitelj koji nosi broj**


**ME, JUST ME**.....-ime mi je Isabela
-imam 13 godina
-moj msn: mala_slatkica333@hotmail.com


...::**My links....perfect people**::...

-ovdje nisu niti polovica od blogova koje čitam....ako bi tko htio u moje linkiće, samo mi napišite u komentarima....
-misic258.blog.hr
-sestra1.blog.hr
-thatishot.blog.hr
-4metu2.blog.hr
-thinandbeautiful.blog.hr
-princessgame.blog.hr

...::**MY FRIENDS**::...
...prijatelji su u mome životu odmah poslije obitelji...obožavam druženja, izlaske i zabave s njima...pa evo jedan mali popisić da ih bolje upoznate....redoslijed je vazan!*


**Dadica**- ona mi je best frendica, ali sada smo u nekoj svađi, nadam se da če to proći, jer si mi fakat best...ljubim te..

**MY Lucy**- moja frendica koja mi je odma poslije darije(preeeesuper)...volim te najviše na svijetu...puseki!!

**Lorica**-Mala frckica iz 8. razreda...U zadnje vrijeme mi je stvarno super...IMamo puno slicnosti...Pusim te Lory...!*

**Adam**-My best frend..I DAdin deckic...On vam je stvarno frend kakvog samo mozete pozeljeti..Uvijek, ali bas uvijek ga mogu nazvat i pitat za savijet...Ma za sve..Pozz Adam..!*

E to su samo neki od njih jos...Uh...Ljubim sve svoje ostale frendiće...


Dizajnirala : ~ ŠiMpY *