...::**Ciao, ciao mili moji**::...


Ciao,ciao...Ma ljudi moji meni je u zadnje vrijeme mi je stvarno sve super...Ma vi ste najbolji...Ljubim vas..Hehe

...::**KOMENTARCICI**::...
Joj ljudi moji...Ma vi ste mene iznenadili...Ja skoro nikoga ne komentiram i imam 100 komentara..Pa sada vidim ko me posjecuje..Hvala vam najdrazi moji..Volim vas najvise....Hehe..Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

...::**ME AND MY LIFE**::...
Ma kod mene nema nista tako posebno novog...U skoli svaki dan testovi..
Joj zivi uzas...A doma..Svi su mi bolesni...My dada, moj braco....Ma uzas...A ja sam shvatila koliko mi neki ljudi jakoo znace i koliko ih zapravo volim...Joj...Ma sta bi ja bez njih...I znam da oni mene vole.. I da ce uvijek biti tu kada ih zatrebam..Da vi samo znate kako su to dobri ljudi...Ma i vama bi se odmah kada ih upoznate uvukli pod kozu jel su tako...Joj ma neznam kak da ih opisem...Uvijek mi pomazu u nevoljama i na tome vam zahvaljujem...Ljubavi moje najvece sto bi ja bez vas..Ma najdrazi moji volim vas punno i sve vas jakoo ljubim..
Znam da ima punoo nesretnih ljudi, ali vjerujte mi znam kako vam je..Jel je jedno vrijeme sve to meni bilo..Ma uzas nezelim se uopce toga prisjecati..
Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

...::**LOVE**::...
Ah..Tu je bilo svasta i jos uvijek ima svasta...Joj jedan decko me tako izluduje..Mislim nemogu bez njega...Samo da ga vidim na 1 seundu bila bi presretna...Joj,Joj...Zasto ga tako volim..Sigurna sam da ima jos puno cura koje se osijecaju ovako kao ja...Ali ja sam uvjerena da ce to proci...I meni i njima...Jel ono..Ja sama mislim..Nije on vijedan moje ljubavi i mojih suza...Ali sta cu kada ga tako jako volim..Mislim...Jednostavno nemogu bez njega...Jel on je moje sve...I nebo i zemlja i bas sve ostalo..Volim ga vise nego...Joj..Ma zasto ja ovo sama sebi radim....A dobro nadam se da ce me to sve proci...Mislim ne da se nadam nego znam..A proci ce me jednom zauvijek kada i umrem i nestanem s ovoga svijeta..I onda ce me ovo sve proci..A do tada cu se jos nacekat...

...::**POZDRAVI**::...
Pozravljam: LUCIJU, DARIU,LORU, MARIJU,DOLECKICU, ADAMA,DADOTA..I ve ostale koji me poznaju i naravno moje blogere...Volim vas puno ljudi moji...Veeeelika pusa


...::**I ZA KRAJ JEDNA NEJLJEPSA SLIKICA**::...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

17.05.2007. u 21:38 <-> Kom [137] <-> # <-> K

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



...::**beautiful storry of my life**::...


**THIS BLOG**....bilo mi je dosadno i odlučila sam napraviti ovaj blog, kada sam nakon nekoliko postova shvatila, da je fakat zabavno uređivanje blog, čitanje i komentiranje...nema određene osobe kojoj bi moj blog bio posvećen....svi koji ga čitaju i komentiraju smiju slobodno nastaviti....hehe...prošvrljajte još malo i saznat će te više o meni....cerek
**vi ste posjetitelj koji nosi broj**


**ME, JUST ME**.....-ime mi je Isabela
-imam 13 godina
-moj msn: mala_slatkica333@hotmail.com


...::**My links....perfect people**::...

-ovdje nisu niti polovica od blogova koje čitam....ako bi tko htio u moje linkiće, samo mi napišite u komentarima....
-misic258.blog.hr
-sestra1.blog.hr
-thatishot.blog.hr
-4metu2.blog.hr
-thinandbeautiful.blog.hr
-princessgame.blog.hr

...::**MY FRIENDS**::...
...prijatelji su u mome životu odmah poslije obitelji...obožavam druženja, izlaske i zabave s njima...pa evo jedan mali popisić da ih bolje upoznate....redoslijed je vazan!*


**Dadica**- ona mi je best frendica, ali sada smo u nekoj svađi, nadam se da če to proći, jer si mi fakat best...ljubim te..

**MY Lucy**- moja frendica koja mi je odma poslije darije(preeeesuper)...volim te najviše na svijetu...puseki!!

**Lorica**-Mala frckica iz 8. razreda...U zadnje vrijeme mi je stvarno super...IMamo puno slicnosti...Pusim te Lory...!*

**Adam**-My best frend..I DAdin deckic...On vam je stvarno frend kakvog samo mozete pozeljeti..Uvijek, ali bas uvijek ga mogu nazvat i pitat za savijet...Ma za sve..Pozz Adam..!*

E to su samo neki od njih jos...Uh...Ljubim sve svoje ostale frendiće...


Dizajnirala : ~ ŠiMpY *