...:::**hello; smile on my face**:::...


...:::**smisao naslova**:::...
napokon sam opet sretna!!*opet je sve u redu...zauvijek cu voljeti tog decka, ali ipak...svijet nece propasti!!smjesak mi se vratio..iako ponekad je lazan...ali smjesak je vrijedan!!!**pokusavam biti sto sretnija i veselit se svemu...jer zivot mi daje prilike koje moram iskoristiti!!**

**SMILE**


...:::**my days & my life**:::...
hm...ima dosta toga sta se dogodilo...shvatila sam koliko mi neki prijatelji znace...koliko sam toga sa njima prosla...i odlucila zivjeti svaki dan kao da je posljednji!!** svi mi znace barem malo...na neki nacin...sve volim...i nebih mogla da ih nema...pusek mojoj **marijici**,darii, eli, dori, luciji, dadotu, adamu....ma sve vas ljubim...jako mi puno znacite!!**

prosli tjedan neprestano sam bila sa dariom...mojom prvom rodicom...tj. sestricnom...cesto smo se druzile i puno toga zajedno prosle...i lijepih i losih trenutaka....!!** ma bas mi je drago...i bila sam sa marijicom...marijom dolecki u setnji...fakat volim tu curu...lijepa, pametna i dobra...pravo je drusto...pusek mojoj ljubici!!**za vikend sam bila u generalskom....tamo su mi baka i djed...dosle su i moje sestricne dora i ela....bilo mi je lijepo...iako tamo nije bilo neke posebne zabave...nama je bilo dovoljno da smo zajedno...i da uzivamo...ajme...koliko mi neki ljudi znace...da mi sada dode zao ako sam ikada i samo glas na njih podigla....hehe...

**FRIENDS**


**other things from my life**
ostalo je sve po strome....zadovoljnija sam sa svime...nego sta sam prije bila!!** puno mi se toga lijepoga dogada u zadnje vrijeme...i prolazim kroz trenutke slabosti, ali ih lako prijedem...bas sam **happy**...hehe....a bit cu jos sretnija ako me komentirate...hehe...ljubim vas sve...i da...moram ovo reci...vi ste mi ljudi...svi vi blogeri postali jako dragi...upoznala sam puno odlicnih ljudi preko bloga...i to mi se svida...i voljela bih vas upoznati uzivo....hehe...ajde...mozda kako je krenulo...mozda mi se i to ostvari...hihi!!**

a sada idem...uzivajte mi...posao je u vasim rukama...hehe...navalite na komentiranje.....sve cu vam uzvratiti..ma naravno...hehe....ljubi vas vasa jedina belica**...
btw. stavit cu vam jednu **Perfect** sliku za kraj....uzivajte mi....kissi, kissi...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

13.05.2007. u 22:18 <-> Kom [92] <-> # <-> K

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



...::**beautiful storry of my life**::...


**THIS BLOG**....bilo mi je dosadno i odlučila sam napraviti ovaj blog, kada sam nakon nekoliko postova shvatila, da je fakat zabavno uređivanje blog, čitanje i komentiranje...nema određene osobe kojoj bi moj blog bio posvećen....svi koji ga čitaju i komentiraju smiju slobodno nastaviti....hehe...prošvrljajte još malo i saznat će te više o meni....cerek
**vi ste posjetitelj koji nosi broj**


**ME, JUST ME**.....-ime mi je Isabela
-imam 13 godina
-moj msn: mala_slatkica333@hotmail.com


...::**My links....perfect people**::...

-ovdje nisu niti polovica od blogova koje čitam....ako bi tko htio u moje linkiće, samo mi napišite u komentarima....
-misic258.blog.hr
-sestra1.blog.hr
-thatishot.blog.hr
-4metu2.blog.hr
-thinandbeautiful.blog.hr
-princessgame.blog.hr

...::**MY FRIENDS**::...
...prijatelji su u mome životu odmah poslije obitelji...obožavam druženja, izlaske i zabave s njima...pa evo jedan mali popisić da ih bolje upoznate....redoslijed je vazan!*


**Dadica**- ona mi je best frendica, ali sada smo u nekoj svađi, nadam se da če to proći, jer si mi fakat best...ljubim te..

**MY Lucy**- moja frendica koja mi je odma poslije darije(preeeesuper)...volim te najviše na svijetu...puseki!!

**Lorica**-Mala frckica iz 8. razreda...U zadnje vrijeme mi je stvarno super...IMamo puno slicnosti...Pusim te Lory...!*

**Adam**-My best frend..I DAdin deckic...On vam je stvarno frend kakvog samo mozete pozeljeti..Uvijek, ali bas uvijek ga mogu nazvat i pitat za savijet...Ma za sve..Pozz Adam..!*

E to su samo neki od njih jos...Uh...Ljubim sve svoje ostale frendiće...


Dizajnirala : ~ ŠiMpY *