...::**Hm...Nije bas dobro..**::...


Hej ljudi...
Ne znam sta mi je u zadnje vijeme jedan dan sam vesela drugi nisam...Neznam ni sama..
Dosta mi je svega..Najrade bi htjela da me nema...Jel st asam ja uopce na ovom svijetu..Nitko i nista..Znaci, nebi se niti primjetilo da me nema...Jel ono..Dosta mi je vise svega..Nikoga nije briga za mene...Mislim ja sam niskorist na ovom jadnom svijetu...Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
Jebote necu zbog njega svaki dan plakat..Ali i sama se tjesim pricekaj jos par mjeseci i doci ce...Ali ja vec njega cekam pola godine...
I polagano umirem...Jel mi je on sve u zivotu..Volim ga previse...Nisam ga smjela toliko zavoljet....Ali kada mi se tako lako uvukao pod kozu..Vidim ga 10 dana u godini i jos nesto malo..I meni je to dosta...Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
MIslim glavno da ga vidim..Ali uskoro to i necu moci..Jel nece vise dolazit..A tada nemam za koga zivjeti na ovome svijetu..Kaj kad drugima samo idem na zivce...KAj ce mi zivot...A ja samo z anjega zivim..Moju najvecu ljubav u zivotu...Meni bi bilo dosta da ga i vidim jedan sat...Samo da me dotkne i priblizi mi se...Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
Ali kada se sjetim da uskro i to necu moc..Ne znam...Umrijet cu..
Joj koliko te volim...i nikada nisam prestala i necu...Pusa mojem najdrazem...Jedva ceka da te vidim zagrlimi dotaknem... pa makae to bilo i na 1 minutu...PUse...Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

Evo ti pjesma...:

08.05.2007. u 22:53 <-> Kom [54] <-> # <-> K

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



...::**beautiful storry of my life**::...


**THIS BLOG**....bilo mi je dosadno i odlučila sam napraviti ovaj blog, kada sam nakon nekoliko postova shvatila, da je fakat zabavno uređivanje blog, čitanje i komentiranje...nema određene osobe kojoj bi moj blog bio posvećen....svi koji ga čitaju i komentiraju smiju slobodno nastaviti....hehe...prošvrljajte još malo i saznat će te više o meni....cerek
**vi ste posjetitelj koji nosi broj**


**ME, JUST ME**.....-ime mi je Isabela
-imam 13 godina
-moj msn: mala_slatkica333@hotmail.com


...::**My links....perfect people**::...

-ovdje nisu niti polovica od blogova koje čitam....ako bi tko htio u moje linkiće, samo mi napišite u komentarima....
-misic258.blog.hr
-sestra1.blog.hr
-thatishot.blog.hr
-4metu2.blog.hr
-thinandbeautiful.blog.hr
-princessgame.blog.hr

...::**MY FRIENDS**::...
...prijatelji su u mome životu odmah poslije obitelji...obožavam druženja, izlaske i zabave s njima...pa evo jedan mali popisić da ih bolje upoznate....redoslijed je vazan!*


**Dadica**- ona mi je best frendica, ali sada smo u nekoj svađi, nadam se da če to proći, jer si mi fakat best...ljubim te..

**MY Lucy**- moja frendica koja mi je odma poslije darije(preeeesuper)...volim te najviše na svijetu...puseki!!

**Lorica**-Mala frckica iz 8. razreda...U zadnje vrijeme mi je stvarno super...IMamo puno slicnosti...Pusim te Lory...!*

**Adam**-My best frend..I DAdin deckic...On vam je stvarno frend kakvog samo mozete pozeljeti..Uvijek, ali bas uvijek ga mogu nazvat i pitat za savijet...Ma za sve..Pozz Adam..!*

E to su samo neki od njih jos...Uh...Ljubim sve svoje ostale frendiće...


Dizajnirala : ~ ŠiMpY *