...::**Here I am again**::...


Hej najdrazi i najljepsi moji...
Evo pisem vam opet jel ste mi toliko nedostajali..hehe..Onaj oj prosli post...Neznam ni sam kako se izbrisao...Nije to sada ni bitno...Evo vam par temica pa citajte...LJubim vas...

...::LOVE::...
Hm... Zanimljiva tema...Bilo je nesto...Ali nista posebno..Samo smo par puta izasli i to je to...Sada krecem u akciju..Trazim nekog zanimljivog i naravno zgodnog decka...lol..
Moje frendice u zadnje vrijeme imaju puuuno srece u ljubavi...Pogotovo **Dada** i **Marija**....Daria si je nasla perfect "deckica"..On je uvijek tu da te savjetuje i da ti da podrsku..Decko kakvog samo mozete pozeljet...hehe...A i Marija si je nasla presuper decka...Nekada zna biti ozbiljan( ali samo kad je to potrebno)...Vecinu vremena se zajebava..z njega nemozes biti da se na nasmijes..Zna te dobro izvuc iz teske situacije...Ma decki kakvih ima samo u Karlovcu...hehe


...::SCHOOL::...
Joj,joj..Ma ide nekako...Sama sebi sam si naredila da do kraja godine moram ispravit sve ocjene...Mogu imati 1 do najvise 2 cetvorke..Jel mi se ipak ove ocijene iz 7. razreda boduju za srednju...Ima kod mene razlicitih ocjenica..Ali ispravit cu ja to..hehe
Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket


...::FRIENDS::...
U zadnje vrijeme puuno vremena provodim s **Dariom**..Prije mi je bila samo ok..Ali sada mi je super...Ljubim te dada...love ya....S **Marijom** sam se u zadnje vrijeme nesto udaljila...Milsim vidimo se mi u skoli..Ali to vise nije onako kao sto smo prije bile kao nokat i prst....Ali to ne znaci da mi ona nije perfect...Pusica mare..v.t**Lucy**- ma ta me curica ponekad zna jaaako nazivcirat...Ali uvijek je tu kad ju trebat...Pusek lucy...**Marija D.**- moja mala slatkica...Ima predobar glas...Super pjeva..Decki navalite jel je slobodna..Ali uskoro nece biti( nadam se)hehe...kiss


Ja vas sada napustam...Pusica

06.05.2007. u 22:22 <-> Kom [32] <-> # <-> K

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



...::**beautiful storry of my life**::...


**THIS BLOG**....bilo mi je dosadno i odlučila sam napraviti ovaj blog, kada sam nakon nekoliko postova shvatila, da je fakat zabavno uređivanje blog, čitanje i komentiranje...nema određene osobe kojoj bi moj blog bio posvećen....svi koji ga čitaju i komentiraju smiju slobodno nastaviti....hehe...prošvrljajte još malo i saznat će te više o meni....cerek
**vi ste posjetitelj koji nosi broj**


**ME, JUST ME**.....-ime mi je Isabela
-imam 13 godina
-moj msn: mala_slatkica333@hotmail.com


...::**My links....perfect people**::...

-ovdje nisu niti polovica od blogova koje čitam....ako bi tko htio u moje linkiće, samo mi napišite u komentarima....
-misic258.blog.hr
-sestra1.blog.hr
-thatishot.blog.hr
-4metu2.blog.hr
-thinandbeautiful.blog.hr
-princessgame.blog.hr

...::**MY FRIENDS**::...
...prijatelji su u mome životu odmah poslije obitelji...obožavam druženja, izlaske i zabave s njima...pa evo jedan mali popisić da ih bolje upoznate....redoslijed je vazan!*


**Dadica**- ona mi je best frendica, ali sada smo u nekoj svađi, nadam se da če to proći, jer si mi fakat best...ljubim te..

**MY Lucy**- moja frendica koja mi je odma poslije darije(preeeesuper)...volim te najviše na svijetu...puseki!!

**Lorica**-Mala frckica iz 8. razreda...U zadnje vrijeme mi je stvarno super...IMamo puno slicnosti...Pusim te Lory...!*

**Adam**-My best frend..I DAdin deckic...On vam je stvarno frend kakvog samo mozete pozeljeti..Uvijek, ali bas uvijek ga mogu nazvat i pitat za savijet...Ma za sve..Pozz Adam..!*

E to su samo neki od njih jos...Uh...Ljubim sve svoje ostale frendiće...


Dizajnirala : ~ ŠiMpY *