Smokvica restoran - Susret s djevojkom

četvrtak , 27.12.2018.

Aminess Lume Hotel










Click here: Smokvica restoran






Recenzije su najvrednije kada su originalne i nepristrasne. Mesto gde sam otisla par puta,i razocarana sam. Vlasnici smeštajnih objekata koji su partneri kompanije Booking.



smokvica restoran

Smokvica u Jovanovoj raspolaže sa šest dvokrevetnih soba, a svoju rezervaciju možete napraviti putem telefona +381 69 44 64 002. Nemam nista protiv,nek naznace kolicinu,i ja cu naruciti.



smokvica restoran

Smokvica | Jovanova 45a - So no need for dessert : There is also good cocktails here, so if you're not hungry feel free to take a drink and enjoy your stay.



smokvica restoran

Dosli smo na brzi rucak. Ucinilo nam se da je jelovnik koji smo dobili nepotpun jer nije bilo strane sa glavnim jelima. Pitamo kpnobara - ne, ne, to je jelovnik. Pozalimo se konobaru i zatrazimo da promenimo deo porudzbine. On kaze da je sad kasno. I tako zavrsimo s burgerima. Bas su me naljutili ovog puta... Posetila sam ovo mesto dva dana za redom. Prvi put smo cekali da nas konobar usluzi 45 minuta, i to smo u vise navrata dozivali konobara na sta nam je on pokazivao da je on konobar za drugi deo restorana. Drugi put smo dosli u nameri da veceramo, nakon sto se oslobodio jedan sto odmah smo seli, medjutim neljubazni gospodin tom prilikom postavlja znak rezervisano - na moje pitanje da li je sto rezervisan - gospodin je bezobrazno promumljao nesto i nije se ni potrudio da nas preusmeri na slobodan sto. Nakon toga smo napustili ovo mesto, jer ne zelim da ostavljam novac nekome ko nije u stanju da iole ljubazno ugosti korisnika. Pogotovo sto postoji ogroman broj restorana u kojem je usluga na mnogo visem nivou u poredjenju sa ovim. Slatkiši su ovde očajni, preslatki naročito sufle lešnik ali osnovni problem je odnos osoblja prema gostima. Slavili smo rodjendan u ovom restoranu i zaboravila sam mindjuse na stolu, mi smo poslednji ostali, nije bilo više gostiju. Sutradan sam nazvala u uverenju i normalnom ocekivanju da su sačuvali moje minđuše, da bi mi se javila mlada, strahovito neljubazna ženska osoba i savetovala da kupim nove!?! U neverici sam se pojavila u restoranu i našla konobara koji nas je služio prethodno veče, koji mi je saopštio da je minđuše verovatno bacio. Ko se tako ponaša prema svojim gostima? Mesto gde sam otisla par puta,i razocarana sam. U kartama pica stoji jedno,a donose nesto sasvim drugo. Narucila sam neki kafe-koktel gde je naznaceno da je kolicina 0,3l,a doneli su mi casu za martini,u kojoj je bilo dva gutljaja. Kada sam se pobunila,konobarica je pocela da mi objasnjava kako se tako servira. Nemam nista protiv,nek naznace kolicinu,i ja cu naruciti. Zelela sam veliku kafu! Epilog svega je da smo popile pice na racun kuce,ali ja ne zelim da zickam pica,vec da dobijem naruceno.



Ivana i Vuk 2.5.15. Smokvica Ada
Dosli smo na brzi rucak. Kada sam se pobunila,konobarica je pocela da mi objasnjava kako se tako servira. Smokvica u Jovanovoj raspolaže prelepom baštom sa sačuvanim drvetom smokve. Vous pouvez demander une chambre oů les animaux de compagnie sont admis en contactant l'établissement au numéro qui figure sur la confirmation de réservation. Pour en savoir plus, veuillez contacter l'établissement aux coordonnées figurant sur la confirmation de réservation. So no need for dessert : There is also good cocktails here, so if you're not hungry feel free to take a drink and enjoy your stay. Smernice i standardi o sadržaju iz recenzija Ove smernice i standardi imaju za cilj da učine sadržaj na Booking.

[Yuswing chat|Osobni kontakti dubrovnik|Savjeti za veze]






Oznake: Aminess, Lume, hotel

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.