Hrvati vole WhatsApp, Bosanci Viber, a Srbi... (FOTO) - Susretit će se u sredini

četvrtak , 27.12.2018.

Svi ćete biti oduševljeni promenom koju nude MICROSOFT I VIBER










Click here: Hrvati vole WhatsApp, Bosanci Viber, a Srbi... (FOTO)






Mafija mu se posle toga klanjala. Pred kraj zatvora planove sam potpuno promijenio: stvarat ću demokratsku stranku protiv komunističke diktature. Dobro dosli na Balkan,septicku jamu Evrope.



Hrvati vole WhatsApp, Bosanci Viber, a Srbi... (FOTO)

Mi smo sarajevska raja i bez obzira gdje se sretnemo u Sarajevu ili svijetu mi znamo da je ovo to naše Sarajevo, da smo to mi. Pa i ne valja kad bismo i bez njega imali mir i državu.



Hrvati vole WhatsApp, Bosanci Viber, a Srbi... (FOTO)

AUTORSKI TEKST Kako zaraditi milijardu dolara? - Pokazao sam se kao odan čovek. Članovi ove neobicne ekipe su Pedja Vujočević zvani Marko koji je proletos uhapšen u Parizu, Nebojša Denić i Milan Jovetić.



Hrvati vole WhatsApp, Bosanci Viber, a Srbi... (FOTO)

Dakle, ja sam kao vi. Morate me obožavati, jer savršeno predstavljam Francusku. Ako neko napravi iste greške kao ja, njega će braniti. Ali nema veze, zbog toga sam jači. To je poput rasizma, to je sigurno, pa nisam ja kriv što nisam Svenson ili Anderson. Da sam plav, branili bi me i da opljačkam banku. Koje je sve idiotske intervjue davao pa samo pogledajte youtube I njegove komentare. Njemu niko nije dobar ni ravan. Njemu ni Guardiola ni Wenger nisu dobri treneri ma njemu niko nije dobar samo on. Kada ga toliko mrze u Svedskoj u kojoj su ga prihvatili kao svog I hranili mu I cacu I mater kad nisu imali kamo drugo otic I glavu sklonit sto se nevrati fino na Balkan pa moze, kako sada istice, kao IBRAHIMOVIC da bira hocel da igra u Zagrebu ili u Beogradu gde bi ga kao IBRAHIMOVICA docekali rasirenih ruku — kao I prije sve te njegove zemljake Sarajevo nije dovoljno veliko za tolikog hvalisavca. Zapadni Europljani ce uvijek gledati na ljude Valkana kao manje vredne i nedoatojne njihovih zapadnih destignuca i vrednosti. Jednostavno cemo uvijek biti za njih divlji narod stiga braci Hrvati, Srbi i Bosanci ne smijete nasjedati na zavadu i bratoubilacke ratove jer nam to dolazi upravo izvana, zavadjajuci nas zapad jos vise profitira i lakse vlada nad pokorenima. Nedajte mjesta gordosti i sovinizmu jer smosvi jedan isti narod ali u tri nacije i vjere!



Srbi vs Bosanci
Džentlmeni su, plaćaju cugu, pridrže vam i kaput i vrata, a onda su još i u krevetu nezasitni. Ljudi koji se nalaze oko njih računaju da će upravo oni druženje dići na viši nivo. Poslije smo se ipak poseksali. Odrastao sam u Zemunu, gde sam naučio da poštujem zakone jačeg i da se bijem... Umesto para, on je doveo policiju... Pušten je uz kauciju, uz uslov da preda pasoš, da ne napušta mesto stanovanja u Sent Albansu i da se tri puta nedeljno javlja policiji. Elem, posljednja velika revolucija, poslije one koja se desila rođenjem Dijane Tepšić, jeste svakako informatička; kako svijetu, tako i nama, na margini.

[Chat mobitel|Sex filmovi srpski|Poznanstva udaja i zenidba]






Oznake: jedinstvo, naš, Pogon, Radosavljevića:, Slobodnjak, u, 90, minuti, za, nova, tri, boda

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.