The right kind of wrong...

Evo me...uvijek tako pocnem ali sto mogu kad me uvijek tako dugo nema...ali nisam ja kriva...zapravo mi se cak cesto pise...samo sto nisam bas cesto sama pa nemam kada pisati...jedino u ovakvim trenucima kad mi je cimerica u sobi i hladi se uz ventilator, cimer kod cure a ja sjedim u kuhinji i cekam da se nesto desi sto bi me moglo natjerati da odem u sobu uciti...imam i ja ventilator ali ipak mi se nekako cini da tamo ima manje zraka nego tu u kuhinji :)...stvarno ne znam koji bio mogao biti razlog tome, ali mozda sve one debele knjige trebaju zraka posto ih tako cesto upotrebljavam :)...
Grozne su ove vrucine...obozavam ljeto i sigurno je bolje nego zima ali ovo me ubija...stalno mi se spava a ne mogu spavati po ovome...vec je 23:28 a ja jos moram nauciti cijelu povijest medicine 19. i 20. stoljeca ali dobro, tijesi me cinjenica da toga ima samo 5 str. i da je to samo izborni predmet tako da se nadam da nece biti bas pretesko ili da cu barem uspijeti prepisati (naravno samo ono sto slucajno preskocim ili zaboravim :) )...sutra imam jos i predavanja koja su inace cak zanimljiva ali je u onoj ucionici, koja se nalazi u potkrovlju (!!), tako vruce da se na kraju ne mogu pomaknuti jer mi se guzica zaljepila za stolicu...ali je cak dobro sto smo bas u toj prostoriji jer je i profesoru vruce pa neke, cini se beskrajne, rasprave i on prekida pa nas pusta prije doma...
Bila sam sad zadnjih nekoliko dana na kupanju i bilo je super...more je odlicno, cak je i toplo...jedino je ulazak malo otezan pogotovo kada malo duze lezis vani na suncu i pokusavas dobiti neku boju (nekima nije, cini se, ni bitno koja ce to boja na kraju biti :) ) i na kraju shvatis da ti treba malo vode jer se pocinjes cuditi odakle sva ta tekucina koja je izasla iz tijela...prvi dodir je sokantan ali vec nakon nekoliko sekundi shvatis da je tocno to ono sto zelis :)...ali ipak mislim da je najveci problem trbuh...barem kod mene...ali kad jednom udes tesko je izaci (iz vode naravno :) )...ahh...sad bi najrade otisla negdje na kupanje...necu vise o tome :)...
Zedna sam...morala sam to sad napisati...tako da znate :)...nakon nekoliko mjeseca svakodnevnog pijenja cappuccina odustale smo...to nam je uvijek bila neka navika, uvijek kad nam je trebala neka pauzica, ali sad smo konacno odlucile da nam je zlo vec od samog mirisa i sad smo ga zamijenile cedevitom...vec me jezik pece od toga ali ipak to nije dovoljan razlog da pijem samo vodu...pise da je cedevita prikladna kod tjelesnih napora, stresa, umora, umnog rada, ucenja i iscrpljenosti pa sad moram saznati je li to istina, iako mi se cini da bi prema tome vec trebala biti superpametna i hiperaktivna :)...a umjesto toga nisam nista naucila i umorna sam...ali ne mogu naci nikakav broj telefona da se pozalim...
Vec sad opet pisem gluposti...bolje da idem uciti jer inace nece biti nista od medicine zavicaja...ljepo mi se zabavite i kupajte puno u moru i drzite mi palceve da rijesim barem nesto :)...pozdrav...

  • 29.06.2006. ,00:11 || komentari (5) ||on/off ||isprintaj

  • << Arhiva >>

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Postovi|

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Never ending story...| Izgubljeni andeo...| Sunshine...| anytime| Zahvale
         
         
         
         
         
       

    Shadows...