Sretan uskrs...

Vec sam doma od srijede...uzivam malo i ne radim nista...cijeli dan samo skidam pjesme i vec ne znam kaj da skinem...cak mi je dosadno i nekako vec jedva cekam da se vratim u ri...s bellom se nisam ni vidjela a nema ni kune na mobu pa se ni ne cujemo...nekak mi se ponekad u zadnje vrijeme cini da smo se razdvojile...bojala sam se toga i jos se uvijek nadam da je to zapravo samo neka faza i da ce opet biti sve ko prije...
sad su me bas moji poslali u sobu jer gledaju harry pottera a ja preglasno slusam muziku...i onda za 2 min. me zovu da se vratim jer sutra idem opet u ri...volim biti s njima i obozavam harry pottera ali stvarno ne mogu gledati taj 1. dio opet...knjigu bi mogla citati ali film mi nije tako dobar...barem ne oni prvi filmovi, ovaj zadnji nije ni bio tako los...
bila sam u austriji u cetvrtak i kupila puno toga...bilo je super...obozavam shopping, jedino onda mi nije tesko hodati, pa i cijeli dan ako treba :)...u petak sam bila vani, patrisha je plesala i bilo je super...a i jucer sam bila vani i bilo je ok ali u rijeci je ljepse...jedino kaj me je razveselilo je bilo to kaj sam vidjela puno poznatih ljudi s kojima se dugo nisam cula...
da, jucer sam bila u solariju :)...zapravo nisam bila, jer cim sam ja usla sve se pokvarilo :))...bila sam tako sretna kad sam usla jer sam mislila da cu sad biti lijepa i onda mi se onaj gornji dio (solarija) nije htio spustiti :)...ali barem su mi vratili novce...mozda mi je to bio znak da sam dovoljno lijepa pa da mi to ne treba :)) ili mozda prije da nemam srece s tehnikom...mozda bolje da pocekam ljeto i sunce :)...nadam se da ce uskoro barem biti toplije ako nista drugo jer mi ovo vrijeme vec na zivce ide...
strucno :) sam zakljucila da ovo vrijeme prebrzo prolazi...pa tek sam dosla doma, cini mi se kao da sam jucer bila u austriji, a zapravo vec sutra idem natrag u rijeku...i vec je sredina 4. mjeseca a cini mi se kao da je prije mjesec dana poceo faks a ne 2. semestar...uzas!
danas sam opet gledala ice age2...filmic mi je zakon! mogla bi ga sad opet gledati, cak mi je mozda bolji od 1. djela...
idem se sad ipak malo pridruziti svojima...treba mi malo ljubavi :)...pusek

  • 16.04.2006. ,21:06 || komentari (6) ||on/off ||isprintaj

  • << Arhiva >>

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Postovi|

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Never ending story...| Izgubljeni andeo...| Sunshine...| anytime| Zahvale
         
         
         
         
         
       

    Shadows...