sretna nova...

vec je 2.1.2006...sad bude mi opet pola godine trebalo da se naviknem na ovo 2006...cudno je...cini mi se da sam se promijenila...uopce nemam feeling ko svake godine do sad...uvijek je to bilo nest posebno, ta proslava nove godine...uvijek sam jedva cekala...a sad sve tako brzo dode i prode...sad je jos i gore jer znam da se uskoro moram vratiti u ri...tjedan dana tako brzo prode...vec za tjedan dana bum sjedila na predavanjima...sekica je trebala iti s menom ali sad na kraju nebu isla jer ima neki trening u pon i mama bi tjedan dana bila sama doma jer se tata vratil u svicarsku...mozda i bolje jer ako bu tam opet nist nebum ucila...moram konacno poceti uciti...ali cini mi se da danas nije dobar dan za pocetak :)...ali sutra...evo obecajem sama sebi...moram...
vani je fuj...stvarno mrzim to vrijeme...sve je mokro...vec je grozno dok kisa pada ali ovo je jos puno gore...stvarno jedva cekam ljeto...ili bar sunce...
imam ljubavne probleme...krizan me muci...ne volim ga...previse je kompliciran, mozda se to meni samo cini ali...stvarno ga ne volim :)...ali ga moram trpiti jos najmanje 2 godine...
jucer sam konacno pogledala 3. dio gospodara prstenova...konacno..i super je...jako mi se svida...nisam citala knjige ali sad budem...ako bum opce imala vremena za to...rekla sam da bum ponovo procitala 5. dio hp-a jer sam vec skoro zaboravila kaj je bilo...ali ni za to jos nisam nasla vremena...uvijek kad pocnem citati nest se grozno osjecam jer si mislim da bi umjesto toga trebala uciti...joooj...moram uciti...kaj mi je? ocito moram biti u ri da bi mogla uciti..i kaj sad? tak mi se neda...
gladna sam...idem jesti...pusek, poz...

  • 02.01.2006. ,11:06 || komentari (2) ||on/off ||isprintaj

  • << Arhiva >>

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Postovi|

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Never ending story...| Izgubljeni andeo...| Sunshine...| anytime| Zahvale
         
         
         
         
         
       

    Shadows...