vec je srijeda...

i vec bu uskoro nova godina...nekad mi se cini da ovo ide prebrzo...ne pase mi to...nekad sam mislila da vrijeme ide sporije kad nest "jedva cekamo"...ali kad onda to kaj smo jedva cekali dode skuzimo da za ovo vrijeme prije toga nismo ni skuzili da je proslo jer to nije bilo bitno...a kad nest necemo kaj se dogodi onda se to bas zato dogodi jos brze...zato bi valjda bilo najbolje da nist ne ocekujemo i da se nicega ne bojimo samo kaj to nazalost nije moguce...jedva sam cekala bozic i cinilo mi se da je to jos tak daleko dok sam bila u ri ali to je sad sve vec proslo, onda sam jedva cekala shopping i sad jedva cekam novu godinu pa bu i to tak brzo proslo...i onda bum vec opet u rijeci...dok sam bila mala mi se cinilo kak da vrijeme puno sporije prolazi, a sad je sve nekako ubrzano...
danas nist nisam radila...trebala sam ici s bellom u shopping ali nismo isle zbog snijega na cestama...vec mi na zivce ide, vec opet pada cijeli dan...nekad mi je i to bilo lijepo ali sad mi samo smeta...mokar je i na cestama uzrokuje sama sranja...danas mi je do kauflada trebalo skoro 15 min...ali glavno da sam ja morala u jutro dok jos ni ceste nisu bile sredene iti po ulje i po kruha...naravno, imamo tu na 5 min pjeske ducana ali prehladena sam pa je bolje iti s autom (nema veze ako se kaj dogodi s autom, idem na tatinu odgovornost, a ja sam pametna cura pa bum pazila i vozila sporo a to kaj drugi rade na cestama bum valjda predvidjela pa se nist nebu dogodilo), a osim toga vec ako idem mi mama more sastaviti i cijeli popis pa odma sve kupim kaj nam god treba :))...i jucer mi je skoro zeznul austriju...zakaj sad jos pada?? dosta mi ga je...htela bi iti s bellom u shopping...pa mora si i ona nest kupiti za novu...sretna sam kaj u rijeci nema snijega...
cudno mi je sad dok sam doma kaj opet mogu gledati tv na njemackome...i falila mi je viva i mtv...tam imamo samo rtl a i to nekad nemamo...ali pa kaj ce nama tv? pa dovoljna nam je knjiga, a atlas iz anatomije je zanimljiviji od bilo kakvog filma :))...
ocito da imam temperaturu jer sad vec stvarno gluposti pisem ali ionak nitko ne cita ovo, pa mi je svejedno...idem, ne znam kam ali idem...valjda gledati tv :)...poz

  • 28.12.2005. ,19:18 || komentari (1) ||on/off ||isprintaj

  • << Arhiva >>

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Postovi|

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Never ending story...| Izgubljeni andeo...| Sunshine...| anytime| Zahvale
         
         
         
         
         
       

    Shadows...