Jutro je...

jos smo uvijek budne...gledale smo neki horor i ne spava nam se...svida nam se ovak dok ne moramo nist uciti, trebala nam je ova pauza...isle smo do videoteke i posudile smo neke filmove...moramo uzivati sad dok moremo:)...sutra je zadnji dan :)...jos samo malo i idemo doma...stvarno vec jedva cekamo! jucer smo bile u shoppingu, kupovale smo poklone ali nismo bas bile uspjesne pa danas idemo opet malo do grada...bas je lijepi centar sad prije bozica...cak smo danas i na kavi bile...to se rijetko dogada, jer nikad nemamo vremena za to...za ovaj faks stvarno treba previse uciti...nekad bi nam stvarno dobro doslo malo vise slobodnog vremena...cak nam se i dogadalo da smo ucile cijeli dan i onda jos do 5 u jutro...jedna nam je profesorica rekla kako svake godine zavrsi 3 studenata na psihijatriji! bas super, ha :)? znale smo i prije nego smo se upisale da je to uzasno teski faks, ali tak?? ma dobro...prezivjeli su ljudi prije nas pa bumo i mi (samo se nadamo da ne budemo mi jedne od onih 3 :) )...dosta o faksu...barem za sad...sad jedva cekam praznike i da vidim ljude koje dugo nisam...bas me zanima kak je doma...nadam se da nije previse zima jer je tu danas bas bilo toplo pa se nadamo da se ne budemo smrznule dok dojdemo u medimurje...i nadamo se da ne bude padal snijeg u petak i da ne bude guzve na cesti...tak da cim prije stignemo doma :)
mislim da budemo uskoro isle spavati...tak mi se cini :)...bella vec skoro spava tu pokraj mene a i mene oci peku...vec niti ne vidim kaj pisem...vjerojatno sam pisala totalne gluposti ali mi se sad neda citati sve to...idem spavati...
laku noc ili dobro jutro ili kaj vec :)

  • 22.12.2005. ,02:50 || komentari (6) ||on/off ||isprintaj

  • << Arhiva >>

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Postovi|

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Never ending story...| Izgubljeni andeo...| Sunshine...| anytime| Zahvale
         
         
         
         
         
       

    Shadows...