<$A Secret Inside the Girl$>

ponedjeljak, 06.02.2006.

Stuck with you...

Ejjj ljudeki moji evo odlučila sam napisati post...ajmee kako je vrjeme užassss...sad sam bila na tenisu i atletici uhh...imaome vjetar odnjet...fiju...=P...Uh bila sam vam u subotu u Xlnt-a...ajme kakvih likova ima...jebote led...idem i u ovu subotu sigurno!!!Ima jedan ljepi plavi slatki koji je pleso pored mene i zbog njega ču ići...hehe...Uh baš sam se isplesalaaa bila sam sa mojom Mijicom i Zrnikicom...one su fakat zakon...A tek kako plešu ouuu jeaaaaaaa!!Eto tamo je bilo masu ljepih likova...tako da idem i u ovu subotu...Ne znam šta bih ponovo pisala...ma jao...imam jedan "problem" opet sam zaljubljena u ovog jednog šta san o njemu pisala u prošlom postu...ali i u ovog X-boya!!!I šta ču sad za ovog za kojeg sam se zanimala cijelo ljeto on mi se isto full sviđa ali na drukčiji način...ajme sad sam zbunjena...blee...ali i sretna hehe...jer sam napokon zaboravila onog lika koji je isto bio u Xlnt-a s "malom" buahahah...Eto to je to ne znam šta bih više valjala pa eto sada pozdravljam...Miu&Zrinku,Viki,Ivu,Ive,Baf;Eno,Lenka,Malossi,Luči,Hana, moj 8 b,malog iz X...,Mladena =))))))))),Piša,Cijelu None,Zokia,Filu,Čosa,Katu,Aidu,Miu,Kojičku,Vale,Doris,Iris,Dijana,Iris P,Dalia,Ela...svih koje znan i volim...pusaaa
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
eto to bi bilo to svih vas volin...pusaaaa od vaše belmice =)

06.02.2006. u 16:08 • 91 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

>



A Secret That Can't Be Told
<>Y

LOVE ALWAYS.

WHAT YOU WISHED FOR (:


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

*****Illusions are dreams that come to surface when we least expect
An illusionist, is someone who weaves those dreams for others*****
Glitter Graphics, Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com
Evo jedna moja slikica =)...nemojte je komentirat ne želin dobiti komplekse :)))!!
Ja i moja Luči
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a moglo je i gore...



Moja soba mala odnose je dani
stalno usne skrivaš nisam ja od lani
kažeš daj ohladi a košulja ti pala
priznat sebi nećeš da bi sve mi dala

Neke cure starije rade mi pizdarije
a ja volim mlađe mlađe su mi slađe
oo oooo




Posvečeno nekim muškima...
by Belma,Zrinka & Mia
Zasto me u obraz ljubiš..?

Zašto me u obraz ljubiš,
necu da mi budeš drug,
promaši bar milimetar,
i poljubac ce biti dug...

Ti mi tajne pricaš,
sve djevojke ti znam,
i savjete mi djeliš,
al' ja te ne slušam..

Jer pjesak u tvom glasu,
mi pali stopala..
u tom bi pjesku s tobom,
danima ležala...

Ref.
Zašto me u obraz ljubiš,
necu da mi budeš drug,
promaši bar milimetar..
i poljubac ce biti dug...

Zašto me u obraz ljubiš,
takvih mi je spisak dug,
što me ljube prijateljski,
ja neću da mi budeš drug..

Kad mi kažeš zdravo,
ja razbolim se ,
i u oči pravo
ne gledam te, ne...


Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Kelly
Image Hosted by ImageShack.us
Because of you


MsN:belma005@hotmail.com i IcQ:241-586-149
javite mi se =)...lol...


Evo malo slikica za sve zaljubljene duše...kao i ja...=)


Glitter Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://myspace.dolliecrave.com


Glitter Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://myspace.dolliecrave.com


Glitter Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://myspace.dolliecrave.com


Glitter Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://myspace.dolliecrave.com



=D

Ovo je blog sasvim obićne cure...
Image Hosted by ImageShack.usYou are my everything...but i am for you nothing
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



OVLIKO VAS JE BILO DO SAD

Free Website Counter
Free Website Counter








Linkovi





Music Video Codes by VideoCure.com


ImE:Belma
nAdImAk:belissima,belinda...
ŠkOlA:Lapadska(ponosim se time)
rAzReD:8b
tReNiRaM:Tenis(6 god),atletika (2 god)
FrEnDoVi:Viki,Tea,
Tina,Hana,Iris,Dalia
Iva=),Mia,Aida,Iva,
Baf,Doris,Glavor,Matic
Andro,Slave,Lenka...ima ih
VoLiM pApAtI:Pzzu...i sendivć
u mrvice ;)
PiTi:Votka-juce,votka-borovnica,
bambus,i štok-cola=)...
VoLiM:Svoje prijetelje...tenis....
ljepe muške i zabavu!!!

Moja abeceda...
A-Antitalent=mrzim tu rijeć...kada netko kaže on je antitalent...to je podcjenivanje...sve se može uspjeti radom i vježbom ...
B-Belissima= moj najdraži nadimak...lol...Maka mi ga dao ;)...
C-Cous everytime we touch= pjesma koja mi se sad stalno vrti po mp3 i kompu...
D-Dalia=moja draga,luda prija =)...
E-Ela=Isto kao i Dalia =)...
F-Frendovi= ne mogu bez njih...=) ...lol...
G-Guru...==)))))))))))ovo neću pojašnjava ..ahahahaha
H-Hawai..=Volila bih jednog dana poći tamo...uh...=)
I-Ijaaaaaaaaaa=Fora koju san pokupila od Sk8era =)
J-Jenfer Lopez=Guzato stvorenje...kak nekome može biti zgonda..al ok...loll...nemojte mi zamjeriti
K-Kučak= A ne moran ni pojašnjava...Čičo i Radić sve zanju :P...
L-Laž=mrzim,mrzim, laži i i svih koji lažu...jer istina kad tad dođe na vidjelo !!!
Lj-Ljubav =) =a šta reći...sve je u njoj ...
M-Mama=uh kako mi nekad digne živac...marsirala bih je ali isto ne mogu bez nje...
N-None=I Like it...zakon kafić...svi osobe su tamo masu drage =)...(skoro sve )
O-Oprosti=teška riječ...nekome reći...ja san mnogo puta rekla oprosti..i kad nisan trebala :(
P-Pare samo pare =) =jng...ne mogu bez njih...lol...
R-Radio=neam pojma zaš san ovo stavila....nisan se mogla ničeg drugog sjetiti ...
S-Sreća= sve spada u sreću...nismo uvijek sretni...ali sreća ipak postoji =)...
T-Tartar ...=mlajc,mljac =)...
U-Umobolan= često se koristin tom rijeći kad se svađan s nekim =)...(sorky)
V-Viki=moja naj prija ....
Z-Zakon=Zakoni su tu da se krše :PPPPPPPPP...
........................


Glitter Graphics, Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com
*Ariel*
*DANNA*
*Luckygirl*
*devil_Ary*
*xtina*
*Tina(plesačica)*
*Karon*
*Ivo*
*Kjaro*
*Mistiquegirl*
*Just_Tea*
*Vale i Kojička =)*
*Teica*
*ZLOČKICA*
*Ke8*
*Pingu*
*Vlaho(sk8)*
*Ivana*
*Mara*
*DTI*
*Pasko*
*Hana*
*Anja*
*Violić*
*Luci*
*Iva*
*Miaaa*
*Aida*
*Leia*
*Viki*
*tearsofthedragon*
*Tibi*
*Adriii*
*Soče*
*Mata*
*Kate =)*
*Rudi*
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Have You?

Have you ever held someone so close
To your heart and soul
That when they were gone
They left a mark?
A stain?
A residue?
Have you ever loved someone so deep
With all you had in you
That their absence left a void?
A hole?
An emptiness?
Have you ever needed someone so much
That they were your everything
To where you could forget to breathe?
Forget to eat?
Forget to live?
Have you ever wanted someone so badly
More then anything else ever
So much it left an ache inside your soul?
A longing?
A desire?
I have held you,loved you,needed you,wanted you
You were my world, my everything
Then you left and part of me died.
Withered away.
Melted into nothing.

Have you?

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us







*****Živi život kao da je danas zadnji dan*****
*****Gledaj dušom ono što ne vidiš oćima*****
*****srce je centar svijeta*****
*****gdje je ljubav ,grijeha nema*****
*****gdje je mnogo rijeći , mnogo je laži*****
*****tko ranije umre, duže je mrtav*****
*****dobro je teško vidjeti, a lako se pozna*****
*****tko laže za tebe, lagat će i protiv tebe*****
*****povijest je učiteljica života*****
*****ljubav nema granica...zato ih mi ne trebamo raditi*****
*****srce koje iskreno voli, lako će da prašta*****
*****tko sebe ne voli, ne može voliti ni druge*****
























pictures from x