Nešto o meni!

greedypartywave
Ime:Bernarda
Datum rođenja:24.04.1989.
škola:Gimnazija "Matija Mesić", najbolji 3.D lud
Hobi:sviranje klavira
ples u FAB-u (Folklorni ansambl "Brod")
pjevanje pjeva
Strasti:glazbapjevapjevapjeva
lizalice (LOLI POP!!!)finofino
thumbupzujomahwave


BBrilliant
EExciting
KKind
YYummy


&


DDreamy
AAppreciative
VVigorous
IIntelligent
DDashing

evo malo slikica

Ja na fotoseshionu prije bakljade

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


bedzevi.com,button,badges,priponke,Imam decka


< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


…CoMMent…YeS/No…

Opis bloga

Ovo je svijet za sve one koji su crazy ili se tako osjećaju!!!
WELCOME to my crazy world!

Pisat ću o svemu i svačemu,a vama ostaje samo da me puuuuuuuuuuuuunooooooooooo kommate,a ja ću vam to vratiti!!!!
pusa od mene

Linkovi

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr

Dorica
Baraaa
Jula
Matea B.
Luca
Marija
Josip A.
Josipa B.
Marina
Wale i Mony
Deba
Trle
Suza
Orla
Frenky
najbolji dizzovi kod ČOKOLADICE

srijeda, 12.03.2008.

NAPOKON!!!

Napokon sam uspjela doći na svoj blog.neznam šta mu bi da nije htio otvoriti!UŽAS!banguglavnom i dalje me pati škola,a u posljednje vrijeme i ljubav!bila sam s jednom jako dobrim tipom 2,5 god i onda smo odlučili napraviti pauzu do Uskrsa(to je sad uskoro).i ko bila sam ja s jednim tipom,par večeri,al ništa od toga.ŠTETA!!!
što se škole tiče,sve je ok,osim par neg.ocjena.mama je poludila kad je vidjela.rekla mi je da neću više smjet na fab ako to ne ispravim do Uskrsa!al ja ću uspjet u tome!thumbup i tak neznam šta da više pišem,pa se čujemo neki drugi put!
A SADA VELIKI POZDRAV:
Mariji,Marini,Mrvici,Ani,Opi,Mony,Vale,Debi,Rajki iz 3.D opće gimnazije "Matija Mesić"
Mariji iz 3.g
Ekipi iz fab-a:mojoj najboljoj Martini (Brekalici),Antoneti,Ani,Matei Barišić,Matei i Josipi Babić,Sari,Katarini
dečkima:Čvarku,Nikoli,Marijanu,Davidu,Vučku
i svima ostalima koje znam,al vas je ljudi previše pa se nemogu mi sjetiti svih!
p.s.Sorry zbog one pogreške.zna tko i o čemu se radi!
pusa svimamahmahmah



| …CoMMent… (26) | …PrinT… | # |

<< Arhiva >>