our life ;-) https://blog.dnevnik.hr/bekavice11

ponedjeljak, 21.08.2006.

........................................

Znam da je prošlo puno vremena i da vam se nisam dugo javljala, ali pomalo me prolazi volja za održavanjem ovog bloga na životu, pa sam brigu za to prepustila luđakinji..................................................smijehsmijeh


Već me pomalo hvata jeza eekburninmadheadbang znajući da za otprilike 2 tjedna počinje škola i da ponovno počinju naše muke.....Pošto više nemam ništa pametno za reć bolje da idem, tako da................zujo


I naravno sad moram ozdravit puno, puno, puno prvo (evo neka se sad svi namuse, ali baš me briga)svoju ludu Rebeccu, onda naravno moju Mariu i njezinog VRLO bliskog "prijatelja" koji danas valjda ima popravni (tako je bar rekao) pa mu želim svu sreću, moju Lulu i njezinog gruškog lapađana, Kiku, Noru, Jelenu, i moju Nenu koja se napokon vratila iz Splita, Vlada i Jakšu, i naravno sve sk&ere..................

Veliki pozdrav do slijedećeg posta koji neće bit tako skoro od vaše Zvončice....wave

21.08.2006. u 10:35 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

image hosting

image hosting

image hosting

image hosting

CURKE, A MOZE I DECKI EVO JEDNOG SAVJETA ZA VASU KOSU KAKO DA BUDE SVJETLIJA A DA SE PRITOM NE OSTETI

DAKLE ULIJETE U JEDNU OBICNU TECU OKO POLA LITRE VODE I OSTAVITE JE DA PROKUHA. NABAVITE SVJEZU KAMMILICU (CIJELI CVIJET) I KADA VODA PROKUHA, CVIJCE STAVITE U PROCJEDALO I PRELITE KIPUCOM VODOM. VODU NARASVNO ZADRZITE. NAKON PRANJA KOSE PRELITE JE TIM OD KAMILLICE I KOSA CE VAM POSTATI SJAJNIJA I SVJETLIJA. REZULTAT MOZDA NECE ODMA BITI VIDLJIVI ALI RADITE TO NEKOLIKO PUTA U TJEDNU I KOSA CE VAM POSVJETLITI A NECE SE OSTETITI.blog

blog























blog Layouts

blog Layouts