< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Free Hit Counters
Free Hit Counters


ime: Hrvoje
nadimak: hrco, hrc...
datum rođenja: 23.03.1994.
sestre: ella(16) i anja (18)
treniram: nogomet u NK Croatia Sesvete
naj jelo: ćevapi, pizza...
naj piće: 7up
naj glumac: Jackie Chan
naj glumica: Angelina Jolie, Luci Lu...
naj film: Mrak film 1,2,3,4
naj pjevač: Mile Kitić, Mitar Mirić, Akon, 50cent, Thompson...
naj pjevačica: Dragana Mirković, Dara Bubamara, Ceca, Seka Aleksić...
naj grupa: connect, siemens
naj pjesma: Ti si mi u krvi, lepi grome moj, cijelo selo, kralj izgubljenih stvari, lonely, candyshop, cavoglave, panika...
slušam: sve
naj frendovi: jopa, kiki, mateo, vali, dino, antonio, toni, antas, ilija, žac, vranj, breks, čulo, katić(7.d), hrga, zubak, zvone, coc, čule, klare...
naj frendice: valeria, eli, tina, šuška, mona, novoselka, ćurićka, ivana, tena, petra, klea, marta, nikolićka, tonka, jeky, nikica...
ljubav: slobodan
volim: šta ne?

TEST-koliko me dobro poznajes??

EVO PAR SPOTOVA:
zdravko čolić - ti si mi u krvi
kad sam bio s petrom, ovo je bila naša pjesma


mile kitić-šampanjac


halid bešlić-prvi poljubac


halid bešlić - u meni jesen je


slavonske lole - prijatelju nije lako


nataša bekvalec - nikotin


milica todorović - zašto cura sedi sama









Linkovi

bigoo - super stvari za blog
image - umanji slike
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
SUPER BLOGOVI I STRANICE
petra - bivša
lana
kiki - iz razreda
skidaš narodnjake
luka nižetić
zvone
jeky - frendica
andrea
iv@ i kik@
čulo
zakon braće
ogame
tea
ivana - splićanka
linda - dugo selo
uređuješ si blog
eli - iz tkd osvitkiss
ten@ i lucij@
moj 2. blog - sezona
valerija - tkd fenikskisskiss
naša liga
liga je pod glasilima, negdje na dnu(ml.pioniri)
dizajnovi
gadura
poisonwings
nlo
ferrari
predlošci za blog
hitech
v4mp1rs
samo riječi





moja abeceda
A - Anja(moja seka)
B - B(razred u koji idem)
C - Cucak(imam dva), cuga, croatia sesvete
D - Dino(best frend), dinamo
E - Ella(moja seka), eli(frendica)
F - Fix(jedan od best frendova)
G - Grana(volim se vješat po njoj)
H - Hrvoje, Hrc, Hrco(moje ime, nadimci)
I - iso miki
J - Jopa(jedan od best frendova)
K - Kiki(jedan od best frendova), klea
L - Lova
Lj - Ljubav(ono što svakom treba)
M - Mateo(jedan od best frendova)
N - Novoselka (jedna od best frendica)
Nj - ??????
O - o bog te
P - Petra(moja bivša cura)
R - Rijeka(jedan od klubova za kojeg navijam)
S - sesvete(kvart di živim)
Š - šora
T - Tena(jedna od best frendica)
U - u jebote
V - Vranj(frend iz razreda), valerija(my simpatija)
Z - Zagreb(gl. grad Hrvatske)
Ž - Žika(frend iz razreda)











HHelpful
RRespectable
CCheerful
OOverwhelming

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

ponedjeljak, 07.05.2007.

naslov

hey ljudovi, uspjeli ste ostavit više od 200 komentara, bravo. malo cu pisat bezveze
škola:
nema niš novog u školi, danas smo pisali matematiku i hrvatski(lektiru), matematiku ću dobit 4 ili 5, a hrvatski 1 ili 2, nisam znao da pišemo, pa sam prepisao od štreberice(bez uvrede tena) koja sjedi iza mene.
prijateljstvo:
sve je ok, nisam s nikim u svađi, s nikim se nemam namjeru svađat. imam the best frends na svijetu, svi su ludi i otkaćeni, sa svima sam si ok, ima ih dosta, al evo nekih: ilija, bebek, jopa, ćurićka, kiky, ivana, žac, vali, majstor, novoselka, perkas, grga, fix, mona, tena, vranj, šuška, žika, petra, jerac, primi, čulo, pavić, hrga, krivić, suhi, zubak, zvone, mich, mijo, dino, antonio, jeky, tonka, eli, valeria, tina...upoznao sam nove frendice, a to su ivana(splicanka), dea, linda i još neke
ljubav:
zasad još ništa, nisam našao nikakvu curu, al sam se upoznao sa jednom koju sam htio upoznat godinu dana, kakva slučajnost, nadam se da ću uspjet s njom, držte mi fige(hehehe)
necu vise nista pisat, pozdravaljam:sve frendove i frendice, a puse idu elizabeti(eli), valeriji(valy), tini, a moram i teni, šuški...
pišem novi post tek nakon rekorda
pozzzzzzzzzzz i kisssssssssss



| komentari (450) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.