SEX

Morate ovo procitati, stvarno je odlicno. I ne zaboravite procitati
upozorenje na dnu.


Znate li da se po kozi moze prepoznati da li je osoba seksualno aktivna ili
nije(



Seks uljepsava. Znanstveni eksperimenti su pokazali da zene za vrijeme
spolnog odnosa proizvode znacajne kolicine hormona estrogena, koji cini kosu
sjajnijom i kozu njeznijom.


Njezno, opusteno vodjenje
ljubavi smanjuje vam mogucnost
obolijevanja od dermatitisa, crvenila i ostalih koznih bolesti. Znoj koji se
pritom luci cisti pore i cini kozusjajnom.


)Vodjenje ljubavi ce sagorjeti
sve kalorije koje ste sakupili
tijekom romanticne vecere.


()Seks je jedan od najsigurnijih
sportova. Rasteze i pomaze
tonusu gotovo svakog misica vaseg tijela. Svakako je ugodniji od 20 krugova
po bazenu, a i ne trebaju vam posebne tenisice!


Seks trenutno lijeci blazu
depresiju. Luci endorfine u krvotok sto izaziva osjecaj euforije i
zadovoljstva(


Sto vise spolno opcite, vise ce
vam se ponuditi. Seksualno aktivno tijelo odaje vece kolicine kemijskih
supstanci zvanih feromoni. )Ti suptilni seksualni mirisi totalno uzbudjuju
suprotni spol.

)Seks je najsigurnije sredstvo
za smirenje na svijetu. 10 PUTA JE SIGURNIJI OD APAURINA.(

Svaki dan jedan poljubac i ne
treba vam zubar! Ljubljenje
potice pljuvacku na ispiranje hrane sa zuba i spusta nivo kiseline koja je
uzrok zubnog kamenca.


Seks zaista pomaze kod
glavobolje. Spolni cin opusta napetost koja suzava krvne zile u mozgu.



Puno vodjenja ljubavi moze
olaksati disanje kod zacepljenog nosa. Seks je prirodni antihistamik. Pomaze
pri astmi i peludnoj groznici.(


Ovo je poruka srece u seksu. Seks je sada poslan i vama!


Vila vruceg seksa ce vas
posjetiti kroz cetiri dana od kada primite ovu poruku, ali samo ako je
posaljete dalje.


Ukoliko ne posaljete ovu poruku dalje, necete imati dobar seks do kraja
zivota. (


Na kraju cete morati prihvatiti celibat, a genitalije ce vam istrunuti i
otpasti.(


Ovo nije salaPosaljite pismo
onima kojima treba seks


(a kome ne treba).


Ne saljite novac jer sudbina vasih genitalija nema cijenu.


Ne zadrzavajte ovu poruku za sebe vec je posaljite u roku od 96 sati


Posaljite deset kopija i pricekajte da vidite sta ce vam se desiti za cetiri
dana.


Buduci da poruka mora obici svijet, morate je poslati.


Vjerujte u to, premda i niste praznovjerni.


DOBAR SEKS, ali svakako
upamtite: kopija ove poruke mora napustiti vas e-mail account u roku od sati
ili nema vise dobrog seksa do kraja zivota

15.09.2005. u 17:18 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

SvAsTa Po MaLonut

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
CaFe-Ex

Najdraze Pisme

Vezala me tuga svojim koncima
trazila sam ljubav na krivim mjestima
sto samoca cini ja najbolje znam
covjek nije rodjen da bi bio sam
zarobi me svojim usnama
i ne daj mi da potonem do dna

I reci da ce ovog puta
biti sve sto zelim ja
kazi da si mene cekala
i reci kako ovog puta
nema roka trajanja
prava ljubav nije potrosna, nije potrosna

Lomio sam grane od zivota svog
ko da necu umrijet', da sam iznad tog
bilo me je svuda, a sad sam kraj tebe
jos vjerujem u cuda i u nas oboje

Zarobi me svojim usnama
i ne daj mi da potonem do dna

burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad

Dugo te nisam vidjela
i sada k tebi putujem
na hladnom staklu prozora
ja sam napisala
tvoje ime i jos Rijeka-Genova

Dugo te nisam vidjela
da l' jos si onaj koga znam
ovaj vlak je ugodan
ali ja sam nemirna
sto bevendo il terzo caffe
sul treno per Genova

Da li volis me jos, reci mi
che dice il tuo cuore
da li smo jos zajedno
ako ljubav ti je to
reci mi che cosa e l'amore
reci mi iskreno

Ja pamtim sve
iz tvoje sobe vidi se
zaljevi, svijetla brodova
ali ja, ja ne zelim kraj
questo treno e in ritardo
spero che tu lo aspetterei

~~ViC-DaNa~~

thumbupSetaju medo i zec sumom, kad odjednom ugledase zlatnu ribicu...kaze ona njima "IMATE 3 ZELJE"! Medo ce prvi, "JA OCU DA SAM NAJZGODNIJI MEDO U CILOJ SUMI"...druga zelja..."JA OCU DA SAM JEDNINI MUSKI MEDO U SUMI"...treca zelja..."JA OCU DA ME SVE MEDVJEDICE OBOZAVAJU" kaze zlatna ribica "NEKA TI ZELJA BUDE ISPUNJENA" sad je zeko na redu..."JA OCU MOTOR"...druga zelja..."JA OCU PUN TANK GORIVA"... popeo se zeko na motor i rece..."JA OCU DA SVE MEDVIDICE POSTANU PEDERSKE MEDE"....i pobize sa motorom i punim tankomthumbup