...

Probudih se i istog trena na te pomili,
cini mi se kao da mi je nteko cjelu noc
spominjao tvoje ime jako,
glasno
glasnije da ga nezaboravim
kao da sam pijana,
kao da sam pod drogom
neosjecam nista
samo mi je tvoja slika u glavi

i uzalud mi je cijela trud da nemislim na tebe
jer svako jutro probudim se
znojna misleci na ono sto je bilo
iako se broim protiv srca
protiv misli
protiv svega
tebe zaboravit je teze nego ista drugo.
Tesko mi pada da prestanem pusiti
a tebe zaboravit je nemoguce
iako se polako gubi moje sjecanje,
zato sto se zabavim na svoj nacin
tako da nepomislim....

I opet pisem o tebi
iako znam da ti toga nisi vrjedan
neznam drugacije
I opet mislim na tebe,
iako znam da ti nepotrosis ni jedan
minut svog zivota na mene
neznam drugacije....

13.09.2005. u 14:19 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

SvAsTa Po MaLonut

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
CaFe-Ex

Najdraze Pisme

Vezala me tuga svojim koncima
trazila sam ljubav na krivim mjestima
sto samoca cini ja najbolje znam
covjek nije rodjen da bi bio sam
zarobi me svojim usnama
i ne daj mi da potonem do dna

I reci da ce ovog puta
biti sve sto zelim ja
kazi da si mene cekala
i reci kako ovog puta
nema roka trajanja
prava ljubav nije potrosna, nije potrosna

Lomio sam grane od zivota svog
ko da necu umrijet', da sam iznad tog
bilo me je svuda, a sad sam kraj tebe
jos vjerujem u cuda i u nas oboje

Zarobi me svojim usnama
i ne daj mi da potonem do dna

burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad

Dugo te nisam vidjela
i sada k tebi putujem
na hladnom staklu prozora
ja sam napisala
tvoje ime i jos Rijeka-Genova

Dugo te nisam vidjela
da l' jos si onaj koga znam
ovaj vlak je ugodan
ali ja sam nemirna
sto bevendo il terzo caffe
sul treno per Genova

Da li volis me jos, reci mi
che dice il tuo cuore
da li smo jos zajedno
ako ljubav ti je to
reci mi che cosa e l'amore
reci mi iskreno

Ja pamtim sve
iz tvoje sobe vidi se
zaljevi, svijetla brodova
ali ja, ja ne zelim kraj
questo treno e in ritardo
spero che tu lo aspetterei

~~ViC-DaNa~~

thumbupSetaju medo i zec sumom, kad odjednom ugledase zlatnu ribicu...kaze ona njima "IMATE 3 ZELJE"! Medo ce prvi, "JA OCU DA SAM NAJZGODNIJI MEDO U CILOJ SUMI"...druga zelja..."JA OCU DA SAM JEDNINI MUSKI MEDO U SUMI"...treca zelja..."JA OCU DA ME SVE MEDVJEDICE OBOZAVAJU" kaze zlatna ribica "NEKA TI ZELJA BUDE ISPUNJENA" sad je zeko na redu..."JA OCU MOTOR"...druga zelja..."JA OCU PUN TANK GORIVA"... popeo se zeko na motor i rece..."JA OCU DA SVE MEDVIDICE POSTANU PEDERSKE MEDE"....i pobize sa motorom i punim tankomthumbup