< studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Sve o mom zivotu i tak to...ma vidjet cete i sami...

posjetite ove super blogove...

Mecki-moja frendica,al malo je naughty,mrak blog,morate posjetit...ima puno toga o TH-u i BiLLu al je preheben blog!!! nut thumbup
blue angel-takoder moja super frendica,blog je zakon...obavezno posjetit zujo thumbup
Nessa-moja frendica luda za Tomom i Tokio Hotelom,totalno spaljena,nekad malo lud..al super je ona yes
Monkey-fora blog,fora cura (ovisna o cokoladi njami al je full mrsava)
vicky-moja cool frendica,dobar blog za pogledat cool
the_evil_twin-opicena cura,zabavna i ima zakon blog,posjetite yes
neshvacena cura-fora blog moje frendice dead

About me...

Zovem se Tea,imam 13,5 godina...
rodena sam jednog lijepog dana...
7.11.1992 (uskoro cu imat 14. godina)
po horoskopu sam skorpion
imam smede oci i smedu kosu s plavim
pramenovima,visoka sam 165 cm i imam 52 kg thumbup...
slusam Tokio Hotel cerek,Green Day nut,Simple Plan,PCD,...
mrzim narodnjake mad,al ne i ljude koji ih slusaju...
Tvrdoglava sam i svadljiva osoba,rijetko u necemu popustam

...VOLIM...
cokoladu njami
praznike cool
TV eek
glazbu zujo
zivotinje cerek
shooping i pare greedy
izlaske s ekipom dead

...NE VOLIM...
dvolicne osobe burninmad
skolu headbang
profesore puknucu

Friendster

Friendster



Customize your blog

Customize your blog



Friendster

Friendster



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace


subota, 11.11.2006.

vratila sam se..

evo i mene..wave
prvo moram svima zahvalit na komentarima..pa hvala vam svima..smijeh
ma jucer smo pisali test iz kemije..a mene nema..zas?pa digla sam se u 7.00 i skroz sam bila pospana..zijev..a meni nije bilo dobro..no
poslje mi je stara zvala doktoricu..i rekla(doktorica)ak mi se do danas ne pobojlsa da moram na hitnu..i da nis cjeli dan nesmem jest..
ma koma..
al stvarno koma..
trbuh me bolio cjeli dan..
jos sam gledala tv i stalno prikazuju hranu..a ja gladna..i sam cekam da mi neko donese nes za jest..
ma morala sam i rodendan odgodit za drugi vikend..to ima i dobre i lose strane..
sad sam u bedu..
danas il sutra bi do mene trebale doc mecki,vals i nada da napravimo plakat iz povijesti..bang..dosadno ak se mene pita..
dobila sam mp4 za rockas..
u slo jos nisam bila tak da se nisam jos cula sa
starim..
i nemam pojma vise kaj da napisem..
sad me komentirajte..puno..puno..thumbupsmijeh



| komentari (67) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.