smisleni paradoks

nedjelja, 14.01.2007.

Indigo djeca (m)

Mrzim ovu zbunjenost kad se probudim na novom mjestu pa u prvi tren ne znam di sam. Bolnička soba, noga u gipsu, glavobolja. Preživit ću i to. Glavno da je mali u redu.
Ajme onaj čovik ide prema mom krevetu. Sad mi se baš neda pričati s ljudima. Što on uopće oće?!
= Rijetko se to događa danas - da netko riskira svoj život zbog drugoga. Pogotovo jedna teenagerica.
- Ma mali je stajao skroz zbunjen na pruzi, a nije bilo nikog drugog u blizini pa baš nisam imala izbora. Zgazio bi ga vlak.
= Čuo sam, ali je svejedno trebala velika hrabrost za to. Kako si se ti uopće našla kraj pruge?
- Šetala sam se u blizini. Volim nekad prošetati šumom.
= Ali zašto si onda došla do pruge?
- Valjda sam čula maloga.
= Znaš što, ja mislim da nije tako. Ne nam jesi li ikad čula za indigo djecu, ali neka djeca imaju jako razvijen osjećaj empatije i senzibiliteta za ljudsku nepravdu, nesreće, siromaštvo... ili izgubljenost i strah djeta na pruzi.
- Prije bi rekla da sam slučajno zalutala tamo.
= Kako to da si šetala sama?
- Volim se ponekad prošetati, da malo sredim misli.
= Indigo djeca trebaju vrijeme za njih same da obnove baterije. Nužna im je povremena samoća, tišina i mir.
- Mislim da svaki čovik treba povremeno biti sam, malo srediti misli.
= Pa nije baš. Ljudi rađe traže neku razonodu da zaborave na probleme.
- Da, glupa stvar. A zašto se ta dica zovu indigo?
= To je tamno plava boja na prijelazu u ljubičastu,a ona dominira u njihovoj auri. Ta boja simbolizira čeonu čakru, takozvano treće oko, centar odgovoran za intuiciju i psihičke sposobnosti.
- To mi zvuči kao neka new-age teorija.
= Još su Indijanci znali za njih. Zvali su ih Djecom Sunca. Oni traže realna objašnjenja, a ne "priče za malu djecu" ili objašnjenja tipa "to je tako jer ja kažem da je tako!" Teško podnose autoritete, a školu često smatraju nužnim zlom i jedva čekaju da završi. Zato puno njih naglo prekidaja školovanje iako su veliki zaljubljenici u knjige.
- Možda samo traže opravdanje što nisu uspili u životu.
= Moguće. Ali imaju izražene moralne stavove te njima i ljubavi prema životu, a često i sjećanjem na prošli život pokušavaju utjecati na svijet oko sebe te svjesno daju do znanja da su na Zemlju došla s određenim ciljem. Ona predstavljaju pomak u duhovnoj evoluciji čovječanstva.
- Zvuči lipo, ali nevirujem da bi sad neka dica "pala s neba" i spasila svijet. To ne ide tako lako.
= Tu si u pravu. Često ljudi izuzetnu senzibilnost i talente indigo djece ismijavaju, njihove se vizije i mudrost često smatraju poremećajem, bolešću ili u najblažem slučaju rezultatom bujne mašte.
- Ima i u tome istine.
Ajme što je ovaj zapila, koje pranje mozga
- Znate, prilično mi se spava, moram se malo odmoriti.
= Onda ću te ostaviti da se odmoriš, ali razmisli što sam ti rekao. Indigo dijete može napraviti puno dobrih stvari, samo što ima malo ljudi koji znaju raditi s njima.

Bar sam ga se lako riješila. Eno doktora, mogla bi njega pitati tko je uopće ovaj lik.
- Dobro jutro, gospođice, rekao je sa smješkom, jeste se probudili?
- Evo jesam. Tko je onaj čovik što je bia ovdje?
- Nije nitko tu bio. Jedino medicinski brat noćas u viziti.

Čudno. Biće ga nije vidia.

- Za sad se dobro oporavljaš. A jedna prijateljica je tu vani, mislim da bi je mogao pustiti unutra sad kad si se probudila.
- Super

Ana je ušla u sobu. Dok su se vrata otvarala vidila sam onog čovika na hodniku. Tek sam sad primjetila da su mu oči indigo boje.

- Je li ti onaj čovik vanka uvaljiva neke spike?
- Nema nikog vanka, obožavatelji ti još nisu došli.
- Ma koji obožavatelji, dobro da si mi i ti došla.
- Kad si povučeno dijete. Ali starci onog malog bi te tili viditi. Dižu te u nebesa...

Kako ga nitko ne vidi. S kim sam onda pričala?
Je li moguće da je to bilo čudo
ili možda šizofrenija

- 23:06 - Speak sada or šuti forever! (Ima vas 13.) - Link na ovo

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

S. P.

  • Nema nas više.
eXTReMe Tracker

Characters

  • Copyleft 2006.-2008.
    behindthecloud.blog.hr.
    All rites reversed.