smisleni paradoks

ponedjeljak, 29.05.2006.

Vi

Podižem svoj sitni pokušaj samouvjerenog pogleda
Ne ide mi. Ali sam povjerovao vlastitoj iluziji pa to još ne shvaćam.

Mijenja se ono što vjerujem da želim biti.
Sada sam nedefiniran.

Zapravo sam samo shvatio da sam oduvijek bio nedefiniran

... manjkavo definiran.
odustajem.

Nema veze. Vi ste još uvijek tu. I ne marite za moje nesigurnosti.
Ili zato jer dobro znate tko sam ili vas nije briga. Vjerojatno ovo drugo.
Tjerate me da izvrnem svoj svijet i prilagođavam se mjestu koje sam si sâm uočio među vama. Zaprepašten sam i zadivljen vašom visinom i vašom nadmoći. To me plaši. Ali isto nastavljam s procesom. Ne znam što će biti na kraju. Ali mi je dobro. Za promjenu.


Osvajate me besmislicama i prividnom nezainteresiranošću.

Mrzim vas radi vaših oštrih i predivnih pogleda.

Ubijate me lakoćom svog postojanja.

Samom činjenicom da jeste.

...

Hvala vam.



- 10:44 - Speak sada or šuti forever! (Ima vas 23.) - Link na ovo

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

S. P.

  • Nema nas više.
eXTReMe Tracker

Characters

  • Copyleft 2006.-2008.
    behindthecloud.blog.hr.
    All rites reversed.