smisleni paradoks

ponedjeljak, 27.02.2006.

"Normalan" post

Ispričavam se što ja i seka u zadnje vrime manje pišemo.. uzroci.. bla bla.. nedostatak onog na i. , onda škola (prokleta kemija!!! :P) i takve stvari. Da ne ispadne da samo pišemo neke visoko intelektualne spike (moš mislit... ) evo jedan djelomično "normalan" post od mene (da, i to ste doživili... ! )

Pa eto tako...

Obećao sam sestri i sebi da ovo NEĆE biti blog s postovima tipa "danas sam ručao paštašutu" i sl. Ovaj blog je još uvik u svojoj sadržajnoj formi nedefiniran, ko što se da zaključit.. pa idemo nešto nabacit da još naglasimo tu nemogućnost trpanja bloga u kategorije.. blog forever, jea jea! (ako me u stvarnom životu čujete da ovako govorim ili se okrenite ili me udrite... ). Nego, idemo malo o "normalnim" stvarima...

Malo toka misli.. što mi se u ovakva vremena vrti po glavi. Da vidimo.. Danas (otprilike upravo sad) je svirka na trgu na kojoj ja očito nisam. Nije neka fancy svirka, zd demo bendovi, ali budući da naše mlade snage nastupaju jednom prijestupnogodišnje volia bi da san sad tamo. Nema štete malo se razbacat. Unfortunately, nema puno zainteresiranih među onima koje znam. Ili su zauzeti. A meni se nije dalo ić sam. Tako, scratch that. Ajmo dalje.. škola.. sutra skraćeno ali to sagledavši cjelinu ništa bitno ne znači.. uspio sam si sjebati ocjene za koje me je jedino briga, matematiku.. danas kontrolni i ispit.. 4 i 3 (respectively). Znam da će na ovo većina ljudi teže po***ti .. ali ja si to kao budući student matematike ne mogu dozvolit. Trica iz ispita matematike za mene je zabrinjavajuća. Da, postoje i takvi ljudi, upravo čitate nebuloze jednog od njih. Molim bez komentara tipa "ubio/la bih za 2 iz mat.." . Ajmo dalje.. natjecanja (aargh!! ).. da, i za to se triba spremat.. al to ću sestru jednom žicat da napiše post o tom. The time is short... onda, the future, fax... .spike... i sta jos.. muzika.. jos muzike. ... puno muzike... I to je otprilike stanje moje svijesti na 27.02.2006 u 20h41min. Dosadno i bzvz, al eto.. to je sve sto sam trenutno ja.

Ajd ako vam se vec komentira dajte ideju o cemu bi mogao pisat slijedeci post. Pozdrav (hehe, ovako zavrsavaju svi "normalni" postovi :D :D :D )

sinsirli jors.. ß

- 10:20 - Speak sada or šuti forever! (Ima vas 1.) - Link na ovo

<< Arhiva >>

  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

S. P.

  • Nema nas više.
eXTReMe Tracker

Characters

  • Copyleft 2006.-2008.
    behindthecloud.blog.hr.
    All rites reversed.