smisleni paradoks

nedjelja, 12.02.2006.

Pravi početak, ili... ?

Prije nekih 24 dana (piše pod "statistike" :P ), ovaj blog bijaše pokrenut. Malo o razlozima za to.. Par dana prije famoznog 19.01.2006. (17:37) baš me bijaše uvatia napad inspiracije.. bad thing, u tim trenucima nalazio sam se poprilično daleko od civilizacije (pod civilizacijom smatram komp koji, je li, mora zadovoljavat neke minimalne kriterije, i naravno spoj na net.). U tako prikladnom trenutku sam usto imao i nekih poslova za obavit, tako da nisam uspio doć ni do papira. Kasnije kad sam uzeo papir i kemijsku u ruke, skužio sam da .. nema više. Nisam više imao što napisati.. i tako... ništa.
U tom i još nekim davnim trenucima dok su se u meni rađale neke ideje za koje sam imao želju da ih negdje postavim, i da ih još netko pročita, skužio sam da je blog dobra stvar za to. Ali, nije mi se dalo pokretati to. Još uvijek bijah u dvojbi...
Preokret je vjerojatno donijelo što sam shvatio da puno ljudi koje znam piše blog, a neki od njih čak to i rade dobro (nemojte me sad pilat da imenujem one druge! :D ). I tako, ko što kaže H.Simpson: You should always give up to peer pressure! ... poslušao sam.. i pronašao famozni botun kreiraj svoj blog.
Iskomentirao sam par ljudi koji su se počeli pitat ko je pobogu ovaj?! i ne nalazili odgovor kad bi slijedili link.. jer na http://behindthecloud.blog.hr nije bilo ničeg pametnog.. Osim "the" box-a koji je poslužio kao grobni spomenik mojoj inspiraciji.
3.2. napisah i "fake" post.. Još ne kužim koja je svrha tog, ali eto, do ovog trenutka pobrao je 4 komentara, pa nek stoji...
Onda u četvrtak, 9.2., negdje u dubini one ustanove koje ovom prilikom nećemo imenovati, za jednog od malih odmora predložih jednoj osobi (koja je začudo odlučila taj mali odmor NE provesti u muškom wc-u ... ) da piše blog skupa sa mnom. I tako, nakon što sam skužio da ona nema namjeru započeti, what the hell.. ja napisah ovaj post.

Your turn, sister... ;D

- 19:52 - Speak sada or šuti forever! (Ima vas 4.) - Link na ovo

<< Arhiva >>

  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

S. P.

  • Nema nas više.
eXTReMe Tracker

Characters

  • Copyleft 2006.-2008.
    behindthecloud.blog.hr.
    All rites reversed.