goliaths disarm their davids

petak, 06.10.2006.

live and let die

ej ljudeki... kak ste kaj?
uh, mene nema malo duže nego sam mislil... a kaj buš, dosađujem se v životu kak nikad, a još uvijek mi fali nekaj vremena za nekvi post s par poštenih reči. ve trenutno sam malo ne baš v preveč dobrom raspoloženju jer sam trebal biti na rođendanu, al zbog nepredviđenih okolnosti nesam mogel iti... i to me ve jako muči. ne zato kaj mi doma neje zanimljivo, jer slušam world of metal iltiga svijet metala i legendarni motorhead s novim albumom i tome slično, al ipak bi lepše bilo v čk-u zabavljati se i družiti s ljudima a ne s jebenom tipkovnicom... al dobro, bum preživel. ak sam do ve uspel onda bum moral i dalje valjda... a neje da se žalim, mislim uživam ja v životu, kaj me nebi neko krivo shvatil... baš sam rekel danas jednoj frendici kaj ak se ne trudiš opće (oko bilo čega), onda znaš kaj more bolje biti valjda... a dok se trudiš pa neje bolje onda si v qrcu jer neznaš de je kurcšlus nastal... a kaj buš, tak ti je to... ja sam lenoba obična i bolujem od kroničnog leningitisa i valjda nikad ništ nebum napravil dobrovoljno, a dok i očem nekaj napraviti onda me više sile spriječe v tome... ali, kak sam već napisal, neje da se žalim... valjda bum se odlenil dok najdem životnu inspiraciju. mislim, ak su se neki ljudi koje znam uspeli pokrenuti, a nebi si čovek nikad mislil, onda bum se valjda i ja jenput... hehe... bumo vidli... no, ak nekoga zanima, baš su blind guardian na world of metal i preporučil bi svima kaj si ih nabaviju... zakon ober zakona. no, tak, i dok vi mislite da je meni dosadno, skužil sam da se v zadnje vreme provlačim s puno sreće (kuc-kuc v drvo, za svaki slučaj) v svemu čega se primim... zato ljudi, držite se dalje od mene ak nečete kaj se i vas primim... a ak baš očete, morete i vi mene primiti, al ne garantiram da sreća ide v kontra smjeru. al nikad neznaš, pa onda... ko bi ga znal, ja već nit sam neznam kaj blebećem tu... ne usudim se nit pročitati jer bum onda pol posta zbrisal, i to onu veću polovicu... i tak ljudeki, vidimo se i čujemo se i budite dobri i pozdravite doma i nejte se hitati pod kamion dok vam to još ne treba... jer dok krepate je gotovo, nema života posle, kaj si nebi slučajno mislili... btw, ovo je upućeno jednoj jebeno pesimističnoj osobi, a ta osoba zna i zakaj valjda... no, dost za jenput, over and out
ajd pozdrav ;)
- 23:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>