Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

O meni....

dakle.....

ja volim: izlaske, drustvo, 2.e, decke (:)
moje loodache... neda mi ih se sad nabrajat............

NE volim: laz, izmisljanja, COKOLADU (da, dobro ste procitali) , SENDVICE, traceve ( o meni ) , lazi, lazi, lazi.....


i javit cu tj napisat ako se jos sto sjetim....


e....da......mala sitnica....zovem se Maria....umalo zaboravih.....smijeh



a e...da....idem u jezicnu gimn....


moj msn...
zlica_marica@hotmail.com


Image Hosted by ImageShack.us



tu ima par osoba s kojim vise nisam al oke...nek stoji....najs fotka.....

Image Hosted by ImageShack.us



malo uspomena....s kraja god...nasi cekavci,....

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




petra i vanja..

Image Hosted by ImageShack.us



mia i ivana ... ma kjut moje... (maha)

Image Hosted by ImageShack.us




a sad ona mia M. hihihi... zadavit ce me.... YUPIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Image Hosted by ImageShack.us


mislim da je ovo ivana =)


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

necu sve odjednom...hihi.. stavit cu neke za par dana...... kissssssss












Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 19.02.2008.

I'm back =)

lazerolleyesou yea....uhitila se i ja bloga....mislim da sam pronasla inspiraciju u tini i ireni (ne morate mi zahvaljivat na reklami)
neznam sto bi pisala pa cu ko po obicaju govorit gluposti...i za njih sam izgubila inspiraciju....=)
za pocetak bi mogla napisat samo par stvari od proteklog mjeseca koje ce mnogima bit podsjetnik na gluposti koje smo izvodili pa pocnimo :


1. sexy muhaa =))
2. pancerota poopola =))
3. ''bolvanje u laure'' :P
4. fotosešn zvan ''noot''
5. smrt jedne muhe; likovni
6. maslo koje leti =))


to su samo neke khm natuknice, al mislim da ce se odredene osobe pronac u njima =))
Mislim da bi to bilo to, ako se sjetim jos ceg ofc da cu dodat, a do tada ljepo mi stojte ... bubim vas punnoo =)) fino



slikeee ==))





| Reci nešto pametno… (25) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.