Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

O meni....

dakle.....

ja volim: izlaske, drustvo, 2.e, decke (:)
moje loodache... neda mi ih se sad nabrajat............

NE volim: laz, izmisljanja, COKOLADU (da, dobro ste procitali) , SENDVICE, traceve ( o meni ) , lazi, lazi, lazi.....


i javit cu tj napisat ako se jos sto sjetim....


e....da......mala sitnica....zovem se Maria....umalo zaboravih.....smijeh



a e...da....idem u jezicnu gimn....


moj msn...
zlica_marica@hotmail.com


Image Hosted by ImageShack.us



tu ima par osoba s kojim vise nisam al oke...nek stoji....najs fotka.....

Image Hosted by ImageShack.us



malo uspomena....s kraja god...nasi cekavci,....

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




petra i vanja..

Image Hosted by ImageShack.us



mia i ivana ... ma kjut moje... (maha)

Image Hosted by ImageShack.us




a sad ona mia M. hihihi... zadavit ce me.... YUPIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Image Hosted by ImageShack.us


mislim da je ovo ivana =)


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

necu sve odjednom...hihi.. stavit cu neke za par dana...... kissssssss












Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 24.07.2007.

we did it!!!!!!!!!!!! =)

curice, djecaci...nastup je prosao...yeah.....i to fantasticno....naughtynaughtybilo je vise nego savrsenoooo i tako zabavno......dakle...mozda bi mogla malo prepricat taj dogadaj....


1) jutarnji trening:dakle, jutro prije nastupa, mi male vrijedne plesacice posle plesat....nervoza vlada...tlak na 1000 a zivci...pa tko ih ima svaka mu cast.....zbrka, galama.......sve oko samo 3 minute slave.....koreografija nas muci, nikako da se koncentriramo, nikako da shvatimo......a onda...eto pauze...nase drage Đamile il ti ga snajderice Jasegadimautobusa.....i tako..donjela kostime.....koji su ono...pa khm...u najmanju ruku zanimljivi.....al ok...nesto smo sklepali da bas svima ne padnu tjekom plesa.....


2) dolazak na sminkanje, kostime i...NASTUP:DAKle...dosli mi nede oko 7.....svi ispeglani....uzbudeni....preljepi...a prva stvar koju smo poceli raditi bilo je...guess what...sminkanje......svaka se prihitila sminkanja peglanja ravnanja i nema cega nema jos....onda...kad smo bile djelomicno spremne..podoh vidit de nastupamo...tad je nastupilo razocaranje....khm....stage je bio duplo manji od prostora na kojem smo vjezbali pa je to predstavljaju mali problem......al ok...snaasli smo se...nekako....valjda...da.da.jesmo......=)i tako se mi vratili u Park, obukli se i zakoracili u nasih 5 minuta slave na Noci uvale...

3)nastup:dakle...doslo je i to...dok smo u hotelu Kompas nervozno se motali ispred zrcala i kukali...najavili su nas.......neki su protrnuli...neki su zacvilili neki su se kesili....i takvi svakakvi krenuli mi na pozornicu.....docekao nas je veliki pljesak naughtynaughtyi pocele mi plesat.....bilo je fantasticno....bas buba, reflektori...ma savrseno...



kad je ples zavrsio, svi smo odma rekli '' a ja bi jos'' al eto nismo mogli....al ok...i ovo je bilo super.....
dogadaje poslije plesa necu prepricavat jer ono,...pa svako ima drugu pricu,..et vas dragi i drage moje...curice i ddjecaci...odoh se ja vratit ljudima na msn-u a slike nadam se da ce mi neko poslat a do tada lijep pozz i dovidenja (ajme kako formalnorolleyes)

kisskisskiss



| Reci nešto pametno… (17) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.