siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comentatosi oš/neš

Opis bloga

Najkraće rečeno: ja i moj život

Molim vas, pomozite Zeki!!!
(__/)
(O.o)
(> <)
Ovo je Gothik - Sado Mazo - Zeko. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do World Domination!!!


moj kviz-koliko me poznajes???obavezno rjesi!!!!

IME : K@rMeN
GODINE :13
RAZRED : 7a
HOROSKOP : djevica
GRAD : hm…..blizina Rijeke,ali opet,bogu iza nogu

na blogu vas je trenutno:



a bilo vas je:

Free Counter
Free Counter

Evo nekih kul izreka:

Ne boj se savršenosti, nikad je nećeš doseći.rolleyes

Svatko želi biti netko; nitko ne želi raditi na tome.rolleyes

Zašto ulazim u život kad iz njega nitko živ nije izašao.bang

Pogledaj u ogledalo i vidjet ćeš da nisi najružniji na svijetu!smijeh

Pamćenje je vještina, a zaboravljanje umjetnost.wink

Tko se posljednji smije... najsporije misli.dead

Tko ima sreće u kartama ima novaca za ljubav.greedy

Kako da sanjam o budućnosti, kad svi oko mene hrču.zijev

Alkohol je čovjekov najveći neprijatelj. Samo kukavice bježe od neprijatelja.party

I nogom u guzicu je korak naprijed.thumbup

Zamislite Stvoritelja kao stand up komičara i svijet odjednom postaje jasan.dead

Novac... korijen svakog zla, ali lijek svakoj tuzi.greedy

Danas, ako nisi zbunjen, jednostavno ne razmišljaš jasno!zujo

Pravo je znanje znati širinu nečijeg neznanja.lud

Jedina prava pogreška je ona iz koje ništa ne naučimo.yes

Ljudi uvijek stvore vrijeme za raditi stvari koje zbilja žele.kiss

"Ljubav i prijateljstvo isključuju jedno drugo."cerek

"Na kraju nećemo pamtiti riječi naših neprijatelja, već šutnju naših prijatelja."no

"Laž obično ubija prijateljstvo, a istina ljubav."cerek

"Nesreća povećava naš smisao za prijateljstvo i ljubav."wave

"Ljubav je slijepa; prijateljstvo se trudi da ne vidi ništa."nut

"Gle duplu votku poslije kise,
puna je kapi,pa se njise;
votka po votka,pa jos dupla,
ja sam drven poput trupla."partythumbupdead

"Probudite se s osmijehom,
spavajte s vjeslicom u ustima."smijeh


cerekcerekcerek...All you need is love...cerekcerekcerek
Ljubav su mora, ljubav su neba, ljubav je sve sto ljudima treba, ljubav je potok sto tece iz raja, a poljubac je putic sto dva srca spaja...

Volim tebe i tebe hocu, o tebi sanjam i danju i nocu, kao da si stigla iz neke price jer svi moji snovi na tebe lice.

Prestat cu da te volim, prestat cu da te gledam, prestat cu da ti se divim, kad prestanem da zivim.

Ne bojim se zara koji tinja, ne bojim se rijeci koja boli, ali se bojim srca koje ne voli... VOLIM TE- zelim ti reci, zasto da patim zbog te dvije rijeci!

Da sam tihi povjetarac i da imam takvu moc, sletio bih na tvoj prozor da ti pozelim naljepsu laku noc.

"Onog dana kad prestanete gorijeti od ljubavi mnogi ce umrijeti od studeni!"

"...volim te jer mi dajes ljubav...
...volim ljubav jer mi je TI dajes…"

Moja ljubav tebe trazi, ti si sreca i ljepota. Reci cu ti sve, al' bez lazi... ti si ljubav mog zivota!!!

Cesto je tesko pronaci rijeci, jer onih pravih tako je malo. Zar su uopce potrebne rijeci da shvatis da mi je do tebe stalo!?!?!

Ja...pogledom cu te pratiti, dodirom hrabriti, zagrljajem braniti, poljubcima hraniti, suzama tjesiti, zauvijek VOLJETI!

Ljudi kazu da je najljepse u raju, a ja kazem u tvojem zagrljaju. Mozda sam grijesio i necu stici do raja, zato me ne pustaj iz svog zagrljaja.

Jedna rijec malo je, tisucu rijeci mnogo je dvije rijeci kazu sve, procitaj ih molim te, one znace VOLIM TE!

Sve je nocas za ljubav stvoreno... samo su tvoje usne daleko i zato sklopi svoje oci jer ja cu andjele moj u tvoje snove doci i ljubiti te cijele noci!

Dugo, vec dugo te promatram pokusavajuci otkriti neku tvoju manu, i konacno sam uspio! Andjele, pa ti nemas krila!

Gdje god podjes sirom svijeta, gdje god zarko sunce sja, nigdje neces naci momka koji te voli kao ja!

... i sve sam druge tvojim imenom zvao; i sve im uzeo, a nista im dao; jer kad se samo tvojih ociju sjetim, na svim se neduznim curama svetim...

... iako daleko u gradu tom, vjecno ti si u srcu mom, jedino tebi cu poruke slati, jer samo za tobom srce mi pati ...

... ima 7 svjetskih cuda, 6 kontinenata, 5 krakova zvijezde, 4 lista djeteline, 3 svjetska oceana, 2 oka... ali samo 1 si ti!

... ja nisam cvijet po kojem se gazi, niti sam svjetlo koje se gasi, ja nisam rob koji te slusa, ja sam jedna zaljubljena dusa.

Jednom se radja, jednom se dise, jednom se voli i nikad vise.

Cilj ljubavi nije naci savrsenu osobu, nego voljeti nesavrsenu osobu savrseno! Ja te volim savrseno...

Budi nocas zvijezda sjajna, moja mala slatka tajna, moja radost i ljepota, budi nocas dio mog zivota!

Kao more sto se njise, kao kapi kise, kao vjetar sto lagano puse, kao zaljubljene duse, kao sto srce voli i za ljubav moli, kao sto sunce sja, tako te volim ja

Pisem ti ovu poruku, NE ZA USPOMENU, jer ona blijedi, NE ZA SJECANJE, jer ono nestaje, VEC ZA LJUBAV KOJA NIKAD NE PRESTAJE!

Rekli su mi da dan traje 24 sata, da sat traje 60 minuta, da minuta traje 60 sekundi - ali mi nitko nije rekao da sekunda bez tebe traje vjecno...

Sreca? Sto je sreca sada znam. To je svaki susret s tobom, tvoj dah na licu mom. Sreca? Tvoj korak, tvoj glas, njezni poljupci kroz noc. JEDNOSTAVNO - TI!

Zaslijepi mi vid - opet cu te gledati, oduzmi mi sluh - opet cu te slusati, rani mi srce - opet cu te voljeti!

Zvijezde mogu pasti, sunce moze nestati, ali te voljeti necu prestati. Mogu pasti planine i stati rijeke, ali ce te moje srce voljeti u vijeke.



Zakon mladih

1.Poljubac u ruku - PRIJATELJSTVO
2. Poljubac u obraz - POŠTOVANJE
3. Poljubac u čelo - ČEŽNJA
4. Poljubac u rame - POHLEPA
5. Poljubac u vrat - STRAST
6. Poljubac u usta - LJUBAV
7. Tuče li djevojka mladića - IMA JU PRAVO POLJUBITI
8. Ugasi li djevojka mladiću šibicu - ŽELI BITI VOLJENA
9. Baci li djevojka nešto mladiću - KAZNA OD 10 PUSICA
10. Prije ljubljenja - ZABRANJENO PUŠENJE
11. Ako se sjedi - DJEVOJKA SJEDI NA KOLJENU MLADIĆA
12. Ako se leži - DJEVOJKINA GLAVA LEŽI U RUCI MLADIĆA
13. Tapšanje na rastanku - SANJAJ ME
14. Poljubac zatvorenih očiju - ISKRENA LJUBAV
15. Stisak ruke - ŽELIM BITI SAMO S TOBOM
16. Stati na nogu - IZJAVA LJUBAVI
17. Čeprkati po kosi - NE MOGU BEZ TEBE
18. Nakašljucati se - VOLIM TE
19. Staviti kažiprst u usta - ZAGRLI ME
21. Staviti palac u usta - POLJUBI ME
22. Igrati se prstenom - SANJALA SAM TE
23. Gledati u oči - VOLIM TE, VOLIM TE
24. Šaka kao odgovor - DA
25. Čelo kao odgovor - NE
26. Pucketati prstima - DANAS DOBRO IZGLEDAŠ
27. Uzme li djevojka nešto mladiću - NA RASPOLAGANJU
28. Grickati usne - LJUBOMORA
29. Štipanje - ŽELIM TI NEŠTO REĆI
30. Šmrcanje - SASTANAK U ISTO VRIJEME
31. Stati na pete - VOLIM SAMO TEBE
32. Tuče li mladić djevojku - ŽELI DA BUDE NJEGOVA
33. Plaziti jezikom - POLJUBI ME ODMAH
34. Poljubac od 60 pusica - NIJE DOZVOLJEN
35. Lagani poljubac - PRIJATELJSTVO
36. Prije ljubljenja - GLEDAJ U OČI
37. Ne smije se iskorištavati - LJUBAV DJEVOJKE
38. Djevojku ne pitaj za poljubac - ODMAH POSTUPAJ
39. Milovanje tijela djevojke - SAMO UZ DOZVOLU
40. Mladić ima pravo poljubiti - DJEVOJKU OD 13 GODINA
41. Poljubac jezikom - DOZVOLJEN
42. Gleda li mladić djevojku duže od 3 minute - LJUBOMORA
43. Puhne li mladić djevojci dim u lice - ŽELI SEX
44. Pokloni li djevojka mladiću zakon mladih - LJUBAV
45. Pokloni li mladić djevojci zakon mladih - LJUBAV
46. Tko posjeduje zakon mladih- DAJE GA DRUGIMA

--AKO IMATE MSN,OSTAVITE GA--
Friendster

Friendster



Girly Myspace Layouts
Girly Myspace Layouts


VOLIM:
-frendice smijehwave
-frendovesmijeh
-zabavudeadnut
-brbljat na telefonblabla
-surfati netomeek
-dečkecerekcerekcerek
-ljubavcerek
-slušat glazbuthumbup
-ljetocool
-spavatzijev
-plavu,crnu i pink bojucerek
-…još puno toga

NE VOLIM:
-umišljene ljuderolleyes
-ljubomoruburninmad
-povijestzijevbangno
-lažipuknucu
-kad su ljudi glupi,al stvarno….rolleyes
-uliziceheadbang
-dosadumad
-zimuno
-zadaću,učenje(mučenje)bang
-djetinjastostlud
-svađanjeburninmad
-…još puno toga








Ako vam trebaju riječi pjesama:Music Lyrics

Evanescence
Kelly Clarkson
Black Eyed Peas








Click here to get Free Music Codes, Free Music Downloads and Music Lyrics!



ova pjesma je super...kad se osjećate tužno samo pročitajte riječi i....

"Beautiful Day"

The heart is a bloom
Shoots up through the stony ground
There's no room
No space to rent in this town

You're out of luck
And the reason that you had to care
The traffic is stuck
And you're not moving anywhere

You thought you'd found a friend
To take you out of this place
Someone you could lend a hand
In return for grace

It's a beautiful day
Sky falls, you feel like
It's a beautiful day
Don't let it get away

You're on the road
But you've got no destination
You're in the mud
In the maze of her imagination

You love this town
Even if that doesn't ring true
You've been all over
And it's been all over you

It's a beautiful day
Don't let it get away
It's a beautiful day

Touch me
Take me to that other place
Teach me
I know I'm not a hopeless case

See the world in green and blue
See China right in front of you
See the canyons broken by cloud
See the tuna fleets clearing the sea out
See the Bedouin fires at night
See the oil fields at first light
And see the bird with a leaf in her mouth
After the flood all the colors came out

It was a beautiful day
Don't let it get away
Beautiful day

Touch me
Take me to that other place
Reach me
I know I'm not a hopeless case

What you don't have you don't need it now
What you don't know you can feel it somehow
What you don't have you don't need it now
Don't need it now
Was a beautiful day


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Girly Myspace Layouts
Girly Myspace Layouts


Girly Myspace Layouts
Girly Myspace Layouts


Friendster

Friendster





free image hosting

free image hosting



free image hosting

free image hosting



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



Petra,Ja,Mia...hehe

...ako vam se da čitat....lijepo je

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



MySpace images

MySpace images



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


....evo da vam predstavim i neke svoje frendice(ne sve jer nisam mogla nać sliku koja im sliči)hehe

image hosting for myspace

image hosting for myspace



Ivana-looda cura,svako malo mjenja boju kose, više nije pinky nego narančasta (pramenovi),kul...


MySpace

MySpace


Petra-best frendica,super cura,ma ....s.u.p.e.r !!!!

Friendster images

Friendster images



Valentina-ok cura,sorry vale ,nije bas takva ali frizura je jedina slična,pa...

Bigoo

Bigoo


Mia a ovo je njen novi blog pa ga posjetite!!!!
-super cura,best frendica,zabavna

Myspace layouts

Myspace layouts


M@rT!n@-ne liči joj bas...ali,super cura,zabavna,luuuda


Evo vam anketa:



...i još jedna...



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Neki blogovi :

Petra--loves rhcp--
izgubjena
DeA
annah
..............ili..............klik na banner..;)
Image Hosted by ImageShack.us
BL@CK ROSE
bunny8
dnevnik jedne minje
pitbullica
amy
Mateja
I may not be perfet,but...
MaT3@
ivana
emily
6.a
crazyriba
I wish I could explain my self
slytherinka
sekice
Vale
luce
gotich girl
lost girl-Mia
Saftic
Bl@cky
*Marty*

Dizajnevi:
gadura
bemeri
inna the designer
Posjeti me!





...ima ih još puno pa ih neću sve.....na gaduri ima još linkova...

Još neke kul stranice:

tu vam računa koliko posto su dva imena stvorena jedno za drugo!!

zakon igrice

muzika za blog

hosting-slike pretvara u format za blog(uploada vam html kod neke slike)

slike za blog

slike za blog-na prvi pšogled totally šminkerska straniica al ima supper slike slične bigoo


cool avatari

petak, 26.01.2007.

Pripremite se….post is just a little…

nut….vau!!!! odlučila napisat post!OMG!wavethumbupsmijehzujodead
….ovih dana uglavnom stvari su bile ovakve….
…..nisam isla na net ne znam ni sama zasto,valjda sam posizila…..dead
…..pao je snijeg i super mi je!!!thumbup
…..idem na to natjecanje za crv.kriz…uglavnom mislila sam da je superthumbup….skuzih da nije bas taaaako super al je okejrolleyes
…..jedva čekam ples pod maskama al je problem sta ne znam u sta da se maskiram…naughtydeadthumbuppartysmijeh
E pa ako neko ima neki sssuuuper prijedlog,nek mi kažeblablayes
…..I dobila sam naravno tu stafetu…..ahhh…..pa sam dugo smisljala sta da napisem i sjetila se.bang

1.Mislim da sam skoro postala ovisna o netu…..pa sam se malo skulirala zadnje vrijeme…eek
2.Nosim aparatic za zubićemouthwashsmijeh
3.Obožavam slatke mačkice,pse i ostale preeeeslatke životinjecereksmijeh
4.Najgora osobina mi je ulizivanje i kad se ljudi prave ono sto nisu….totalno naj,naj gora osobina…ali nazalost poznajem nekoliko takvih osoba…..puknucuheadbangmadcoolburninmadnamcor
5.Trenutno stalno mislim o nečem sto jaaaako želim…cereksmijehluddead
…..nemojte se ljutit sta vam saljem stafetu…no
Dalje ide…

Deasmijeh
Annahkiss
Black rosedead
Ivanathumbup
Emilywave


...p.s.sutra cu vas sve dobro iskomentirat!!!
pozzzkisswave


...slika ne stane u box pa...;)
Image Hosted by ImageShack.us



| touch me... (55) | .....take me to that other place... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.