veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Image Hosting by Picoodle.com

Ovaj blog nema nekakvu big svrhu...rofl
Gramatički je netočan, zanimljiv nimalo nije...nono
Ali se ipak nadam da će barem netko naći nekaj kaj će mu se svidjeti...
Nada umire posljedna
wave volim ove smajlićewave


Image Hosting by Picoodle.com
cerek
00:00 Želi sex
01:01 Voli te
02:02 Želi te poljubiti
03:03 Želi da budete zajedno
04:04 Pozvat će te na spoj
05:05 Voli samo tebe
06:06 Crni dečko misli na tebe
07:07 Vara te
08:08 Mrzi te
09:09 Želi te samo za tebe
10:10 Smeđi dečko misli na tebe
11:11 Sviđaš mu se
12:12 Lud je za tobom
13:13 Sanja te
14:14 Ne može bez tebe
15:15 Voli tvoje oči
16:16 Ubrzo ćete prekinuti
17:17 Ti si mu jedina
18:18 Srest češ ga
19:19 Stalno te promatra
20:20 Ljubomran je
21:21 Ima drugu
22:22 Dobiti češ SMS
23:23 Želi te nazvati

.............

Image Hosting by Picoodle.com
(_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your blog to help him on his way to world domination.
Image Hosting by Picoodle.com




EVENESCENCE lyrics



Image Hosting by Picoodle.com

Nešto o meni

Image Hosting by Picoodle.com
Obožavam ove smajliće
Zovem se Sandra, imam 15 godina...
Volim: životinje,ponajviše iguane, cocktu, cvijeće, lijepe autiće, glazbu, najviše Linkin Park slikanje, izrađivati gluposti poput goblena i narukvica, mirisne svijeće, one malene paketiće šečera...yes
Ne volim: dernjavu, dosadne stvari, ljude koji nose krzno...
Uglavnom mi se cijeli život vrti oko mojih ljubimaca, škole i donekle društvenog životazijev
Živim na selu i ponosna sam na to....makar se na to nema biti kaj ponosanthumbup
Živim sa svojom dosta ok obitelji, nemogu se žalit....nitko nije savršen......
Idem u XI. gimnaziju....ko bi reko.....
E obožavam ljubičastu boju...yes
E najveći snovi su mi da si kupim BMW, iguanu I DA IDEM NA MORE, i da s zdebljam...mislim da dobijem koju kilunjami

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Nešto viceva

Image Hosting by Picoodle.com

VICEVIeek
Sjedi Mujo na wc-u i obavlja nuždu...
Muči se Mujo i dahće, uzvikuje: -UUUUUUUUU! AH! JOJ! AAAAH!
Odjednom nestane struje i počne Mujo vrištati: -AAAAAAAAAAAA! UPOMOĆ!!! FATO!! UPOMOĆ!
Uleti Fata uplašena u wc sa svijećom i pita Muju: -Što se dogodilo?Šta vrištiš?
Reče Mujo: - Dobro je, mislio sam da su mi oči ispale!
rofl
Image Hosting by Picoodle.com
Usamljen i željan ženskog društva, žabac je nazvao „telefonskog“ vidovnjaka kako bi doznao što mu donosi budućnost. Vidovnjak mu je priopćio vrlo optimistične vijesti:“Upoznat češ prekrasnu mladu djevojku koju će zanimati sve o tebi“. Uzbuđeni žabac ga je pitao:“A gdje ću je upoznati?Na poslu?Na nekom tulumu?“ “Ne“, odgovori mu vidovnjak. „Na satu biologije“.smijeh
Image Hosting by Picoodle.com

-Gospodine doktore, užasno me boli trbuh, kao da će mi se raspasti. A sinoć sam pojeo samo desetak školjaka.
-Vjerojatno nisu bile sasvim svježe.
-Nemam pojma, nisam ih otvarao.
wink
Image Hosting by Picoodle.com
Obitelji su im gladovale pa je mravlja izvidnica krenula u lov. I tako, naletjeli oni na slona. Nakon dugotrajne i teške borbe desetak hrabrih mravuljaka uspjelo ga je svladati. Vezali su slona za trantičincu, ostavili uz njega jednog čuvara, a ostali pohitaše dovesti ostatak mravlje zajednice na ručak. Vrativši se imaju što za vidjeti. Od slona ni traga ni glasa. Vođa mrava ljutito pita mrava koji ga je čuvao:“Viktore,gdje je slon?“ Viktor ni da se pomakne. Vođa ponovi još glasnije:“Viktore gdje je slon?“ Viktor i dalje šuti i gleda u pod. „viktore,majku mu staru, usta su ti krvava.
Image Hosting by Picoodle.com
Koja je razlika između svinje i muškaraca?
-Svinja ne postane muškarac kad se napije!
rolleyes
Žena mi je jučer rodila trojke-priča Haso Muji- a dok je bila trudna čitala je knjigu Tri mušketira...
Mujo: -Kidam ja doma, moja žena čita Alibabu i 40 razbojnika!!
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

četvrtak, 22.02.2007.

JEDVA ČEKAM DA ISPUNIM OVU STRANICU.......

Ovaj dan je započeo dosta čudno....prvo nisam mogla nać bilježnicu iz hj a sutra ga pišemmad.....zbrukala sam se u busu, na satu i tak to.....al najbolje mi je bilo kad sam išla domarofl....uđem u bus i nije bilo mjesta za sjedit pa sam stajala...kak je vrijeme prolazilo tak je bilo sve više ljudi u busu....sve je bilo u redu dok nisam počela osjećat šugavo.....osjećala sam se ko pigmejac, svi oko meni 180 visoki.... najgore od svega uvijek moram pazit da me netko ne zvizne s laktom u glavu....koma!
Al neki moji doživljaji iz buseva su ok...bilo je fora neki dan. Sjedimo ja i moja prijateljica, bok Mina, u busu. Vani tmurno, sve je oblačno, samo kaj nije kiša počela padat....al najbolje je bilo kad je ušo neki frik u bus i sjeo do nekog tipa kojeg zna i upitao ga: Na kojoj će strani sunce biti? Ne volim kad mi tuće u lice!smijeh
Sad i nije tak smješno al tad je bilo..... roflrofl
Volim ove blogove.....
E pozdravila bih Ivanu,Martinu,Kiku koju ne mogu nać.....POZDRAVpartywink
Vidm da baš i nemam komentara što je baš tužno i jadnoheadbang
Al nema vezewink



| komentari (3) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.